Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.
Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.
Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.
Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.
Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?
Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.
Kommentit (782)
Ei ole yhtään mitään vouhotusta. Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Pridesta katoaa ilo ja media käy läpi, kuka tai mikä taho EI osallistu, liputa tms, on aika vapautua Priden kahleista ja pakkopullasta. Pridesta on tullut pönäkkä istituutio. Kaipaan uutta ja monipuolisempaa suhtautumista yhdenvertaisuuden tukemiseen.
Mitä yhdenvertaisuus edes tarkoittaa? Selittäkää mikä on se päämäärä käytännön tasolla mihin tässä pyritään? Tuo sana yksinään ei nimittäin avaa mitään.
Käsitääkseni jo Suomen laki lähtee suomalaisten yhdenvertaisuudesta lain edessä. Mitä vielä vaaditaan? Edellytetäänkö tietynlaista käytöstä, puhetapaa vai mitä? Nämä kaikki jätetään hyvin hämäriksi - onko se jopa tarkoituksellista? Eikö tätä saisi edes miettiä? Ajatellaanko, että kun olisimme yhdenvertaisia olisimme jotain muutakin, mitä?
Vasemmisto-Pride taistelee kapitalismia, yhteiskuntajärjestystä, binääristä sukupuolikäsitystä, lasten suojakäytäntöjä ja naisten oikeuksia vastaan. Yhdenvertaisuus tarkoittaa heille alistumista transujen ja musujen komentoon.
Pride nykymuodossaan on kansan kahtiajaon provosointiin suunniteltu kulttuurimarxistinen agenda. Siinä kaikki.
Jäämme odottamaan minkä yleishyvän asian vasemmisto seuraavaksi nappaa propagandansa ajuriksi.
"Kai ymmärrät sen, että työpaikalla tapahtuu syrjintää, jota on aika mahdoton osoittaa tapahtuvaksi. Se voi olla vain vaikka aamuisessa tervehtimisessä ja hyvin paljon muissakin pienissä asioissa. Toisaalta kuka jaksaa lähteä noista valittamaan? Helppoahan se on todeta, jos näin tapahtuu, tee valitus, mutta se realismi.. Valittaisitko itse? Pointti tässä kuitenkin on se, että edelleenkin työpaikoilla näkyy erilaisuuden vähättely. Ja mitä miesvaltaisemmalla alalla olet, sen enempi."
Mistä sinä tiedät näiden pienten juttujen johtuvan juuri homoseksuaalisuudesta? Jos etsimällä etsii mikroaggressioita ja tulkitsee kaikkia äänensävyjä ja sanavalintoja, niin varmasti löytää niitä. Työpaikka ei ole validaation metsästystä varten. Jos ei ole winnerin kaltainen erityishenkilö, niin varmasti pärjää millä tahansa työpaikalla, jos on asiallinen ja ahkera.
Vierailija kirjoitti:
Pride nykymuodossaan on kansan kahtiajaon provosointiin suunniteltu kulttuurimarxistinen agenda. Siinä kaikki.
Näille olisi pitänyt laittaa jarruja ajat sitten. Siis nähdä nyt nähtävän paljaan saneluhalun kyltymättömyys.
Kaikesta huomaa miten syvässä unessa moni painaa luullen tämän jopa velvollisuudekseen (sillä tälläkin tätä työnnetään: olethän sinäkin huolissasi sen ja sen kauhean pahan kasvusta, jolle Me Hyvikset olemme Ainoa Oikea vaihtoehto).
Sitten kun on niin kiva ajatella olevansa Hyvis (me kyllä tiedämme ainoina mitä se tarkoittaa!) tartutaan täkyyn. Kimaltavaan ja ihanaan. Ehdotonta oikeudenmukaisuutta uhkuvaan.
Inklusiivisuuden näkökulmasta mietin, miten Pridessä olisi suhtauduttu Israelin lippua kantavaan?
Suvaitsemattomat vihervasemmiston kannattajat ottavat poliittisesti kantaa, eivätkä hyväksy muita, jotka ei pysty ottamaan kantaa "heidän sanoittamallaan" tavalla! Heräsi kysymys, että paljonko tuossa poliittisessa mielenilmaisussa mukanaolevista on mt-tapauksia, tukieläjiä ja poliittisia hyvesingaloijia?
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsemattomat vihervasemmiston kannattajat ottavat poliittisesti kantaa, eivätkä hyväksy muita, jotka ei pysty ottamaan kantaa "heidän sanoittamallaan" tavalla! Heräsi kysymys, että paljonko tuossa poliittisessa mielenilmaisussa mukanaolevista on mt-tapauksia, tukieläjiä ja poliittisia hyvesingaloijia?
Tuo on mielenterveyspotilaiden tapahtuma eikä mikään vähemmistöjen oikeuksien tapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Ketjunosoitti juuri sen, miksi Pride on vielä nykypäivänäkin tarvittava tapahtuma.
Jokos tällaista tarkentavaan kysymykseen on saatu vastaus, että miten lisää prideä auttaa asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onhan se paljastavaa, kuinka kiertelet ja kiemurtelet tätä aihepiiriä :DDDD"
Minkä minä sille voin, että olet syvästi rakastunut minuun, ihanaan persoonaani ja valoisaan elämänkatsomukseeni, vaikken vastaa tunteisiisi, enkä fantasioihisi? Edelleen vain SINUN ongelmasi, että olet koukuttunut minuun ja pureskelet rakennekynsiäsi ja nypit peruukkiasi, että pääsisköhän treffeille ja oltaisko me sillai ;D
Julkkikset varmaan saavat sinulta paljon ihailijapostia. Mä olen siinä samassa kategoriassa sun päässäsi. Ehkä siellä asuu muitakin ilmaiseksi vuokralla, kuulostaa kovasti siltä ;D
-winner-
Sä et siis vieläkään pysty antamaan homoseksuaalisuuden määritelmää ja sanomaan onko penistä vaginaan -seksi homoseksiä vai eheyttämistä? Aika erikoista henkilöltä, joka identifioituu homoksi ;D
KVG, taukkis ;D
Sä olet henkilö, joka ei todistetusti osaa ketjussa itse mitään, eikä opi vastauksistakaan, ymmärrys jossain ChatGPT:n tasolla. Etkä, siis kun olet pelkkä Vauvaan ajettu skriptinpätkä, varmaan tiedä, etkä pysty käsittämään mitään sukupuolia, mitä ihminen on tai mitä se V siinä KVG:ssä tarkoittaa ;DDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Jäämme odottamaan minkä yleishyvän asian vasemmisto seuraavaksi nappaa propagandansa ajuriksi.
Persujen kuvitellut ihmis-, ääni-, uhriutumis- ja KELA:ssa asiointioikeudet olisi aika hyvä aihe :D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Pridesta katoaa ilo ja media käy läpi, kuka tai mikä taho EI osallistu, liputa tms, on aika vapautua Priden kahleista ja pakkopullasta. Pridesta on tullut pönäkkä istituutio. Kaipaan uutta ja monipuolisempaa suhtautumista yhdenvertaisuuden tukemiseen.
Ei muuta kuin Tampereelle muiden rahanahneiden lahkolaiskylähullujen joukkoon ja perustamaan Aito-Prideä ;DDDDDD
Tapa-prideläiset erotettava Aito-Prideistä :DDDDDD
-winner-
Tapa-pridessä lesbolla voi olla kulli ja homo hoidella pillua. Tapa-pridessä halutaan sukupuolesta ilmoitusasia ja kullit naisten tiloihin ja naisurheiluun. Tapa-pridessä lobataan lasten transiuttamisen ja teinityttöjen terveiden rintojen amputoimisen puolesta. Tapa-pridessä homoseksuaalisista nuorista groomataan transheteroita. On käynyt selväksi, mitä prideä sinä kannat
Etkä sinä poloinen osannut ehdottaa yhtään ainoaa positiivista asiaa, millä sinun Aito-Prideen saataisiin ketään muuta jäsentä kuin sinä itse ;DDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mitä yhteistä on seksuaalivähemmistöjen oikeuksilla ja Palestiinan lipuilla?
Molemmat kunniottaa ihmisoikeusia.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
"Kai ymmärrät sen, että työpaikalla tapahtuu syrjintää, jota on aika mahdoton osoittaa tapahtuvaksi. Se voi olla vain vaikka aamuisessa tervehtimisessä ja hyvin paljon muissakin pienissä asioissa. Toisaalta kuka jaksaa lähteä noista valittamaan? Helppoahan se on todeta, jos näin tapahtuu, tee valitus, mutta se realismi.. Valittaisitko itse? Pointti tässä kuitenkin on se, että edelleenkin työpaikoilla näkyy erilaisuuden vähättely. Ja mitä miesvaltaisemmalla alalla olet, sen enempi."
Mistä sinä tiedät näiden pienten juttujen johtuvan juuri homoseksuaalisuudesta? Jos etsimällä etsii mikroaggressioita ja tulkitsee kaikkia äänensävyjä ja sanavalintoja, niin varmasti löytää niitä. Työpaikka ei ole validaation metsästystä varten. Jos ei ole winnerin kaltainen erityishenkilö, niin varmasti pärjää millä tahansa työpaikalla, jos on asiallinen ja ahkera.
Uuuh, vaikka tuo oli varmaan jotain dissausta, niin silti ymmärrettiin, että mä oon special. Mutta hei, en huoli sua deitille siitäkään huolimatta ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mitä yhteistä on seksuaalivähemmistöjen oikeuksilla ja Palestiinan lipuilla?
-winner-
Listaisitko tavat, joilla Palestiina kunnioittaa naisten ja homoseksuaalien ihmisoikeuksia? Jos persut, kd ja kokoomus eivät ole tervetulleita Prideen, niin miksi siellä hellitään homojen ja transujen tappajia?
Pride on sosialismin kyllästämä. Siellä liehuu kaikki sellainen, jonka he kokevat ajavan ideologian etua. Mikään epäloogisuus tai paradoksi ei ole liian suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Sekä etenkin seksuaalivähemmistöjen oikeuksia.
-winner-
Sä et siis vieläkään pysty antamaan homoseksuaalisuuden määritelmää ja sanomaan onko penistä vaginaan -seksi homoseksiä vai eheyttämistä? Aika erikoista henkilöltä, joka identifioituu homoksi ;D