Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.

Vierailija
24.06.2025 |

Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.

Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.

Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.

Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?

Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.

Kommentit (782)

Vierailija
401/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ahdistaa välillä kun sateenkaarta pukkaa ovista ja ikkunoista

Onko sulla värisokeus tms? Migreeni iskee väreistä? Terveitähän se ei ahdista kuten ei oma tai muiden seksuaalisuuskaan.

Persupaskaketju poistoon. Pitäis tehdä näistä kaikista tutkintapyyntö; miten moni vihaketju on lähtöisin S. Tynkkysen EU-avustajien IP-osoitteista? Tällaiseen kun ei saa käyttää EU-rahaa eikä edes puoluetukea. Marine LePen sai juuri neljä vuotta vankilaa laitettuaan avustajansa duunailemaan kotimaanpolitiikkaa.

Onko mitään ketjua, jossa Kommaritransu ei suoltaisi persupakkomiellettään :D

Vierailija
402/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ahdistaa välillä kun sateenkaarta pukkaa ovista ja ikkunoista

Onko sulla värisokeus tms? Migreeni iskee väreistä? Terveitähän se ei ahdista kuten ei oma tai muiden seksuaalisuuskaan.

Persupaskaketju poistoon. Pitäis tehdä näistä kaikista tutkintapyyntö; miten moni vihaketju on lähtöisin S. Tynkkysen EU-avustajien IP-osoitteista? Tällaiseen kun ei saa käyttää EU-rahaa eikä edes puoluetukea. Marine LePen sai juuri neljä vuotta vankilaa laitettuaan avustajansa duunailemaan kotimaanpolitiikkaa.

Osaisitko kirjoittaa asiallisen ja huolellisesti argumentoidun viestin, jos oikein yrittäisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei löydy vastauksia, että mitä oikeuksia kommaritransuilla ei ole ja mitä tasa-arvoa ne ajaa, kun yhdenvertaisuus- ja perusoikeudet ym. lait on kaikille samat.

Vaikka tilanne onkin Suomessa hyvä niin se voi aina huonontua kun sinun kaltaiset natsipersutputinistimagat höyryävät. Siksi on pidettävä mahdollisimman paljon ääntä ja oltava mahdollisimman esillä ettet saa ääntäsi kuuluviin ja kůolet vıtutukseen lähtien lopulta oman käden kautta. 

Just... olette te aggressiivista väkeä ja sitten vielä ihmettelette, miksi lahkoonne suhtaudutaan, kuten suhtaudutaan. 

Vierailija
404/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurivasemmistolaisten kannattaisi joskus miettiä, jos vain mitenkään hyveellisyydeltään ehtivät, että miksi esim. minun kaltaiseni tyyppi, jonka mielestä seksuaalivähemmistöillä on täysi oikeus olla omia itsejään, ei tykkää Pridesta.

Voin kertoa, että mitä enemmän näen solvauksia, ivaa, valheita, painostusta ja muuta, sen enemmän tämä kokemukseni Pridestä punavihreiden hyvesäteilykerhona ja politiikan jatkeena vahvistuu.

Kai se vassaripiireissä toimii, kun ihmisiä pakotetaan Yhdysmieleen. Mutta minua se tökkii. Siis jumalauta, vaikka pitäisin Prideä itsensä kaiken maailman hyveellisyyden kiteytymänä, en silti tukisi sitä, koska pakolliset uskontunnukset seurakunnan edessä eivät ole juttuni.

Vierailija
405/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei löydy vastauksia, että mitä oikeuksia kommaritransuilla ei ole ja mitä tasa-arvoa ne ajaa, kun yhdenvertaisuus- ja perusoikeudet ym. lait on kaikille samat.

Vaikka tilanne onkin Suomessa hyvä niin se voi aina huonontua kun sinun kaltaiset natsipersutputinistimagat höyryävät. Siksi on pidettävä mahdollisimman paljon ääntä ja oltava mahdollisimman esillä ettet saa ääntäsi kuuluviin ja kůolet vıtutukseen lähtien lopulta oman käden kautta. 

Just... olette te aggressiivista väkeä ja sitten vielä ihmettelette, miksi lahkoonne suhtaudutaan, kuten suhtaudutaan. 

Ensin huutaa pää punaisena ja paska housussa "kommaritransut" ja mitä muita haukkumasanoja tyhmään päähänsä putkahtaakin ja sitten nillittää agressioista. Saahan ei ole kukaan uhannut, toisin kuin te persut itse uhkaatte. Toivomus siitä että päätät päiväsi on vain toivomus. 

Vierailija
406/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurivasemmistolaisten kannattaisi joskus miettiä, jos vain mitenkään hyveellisyydeltään ehtivät, että miksi esim. minun kaltaiseni tyyppi, jonka mielestä seksuaalivähemmistöillä on täysi oikeus olla omia itsejään, ei tykkää Pridesta.

Voin kertoa, että mitä enemmän näen solvauksia, ivaa, valheita, painostusta ja muuta, sen enemmän tämä kokemukseni Pridestä punavihreiden hyvesäteilykerhona ja politiikan jatkeena vahvistuu.

Kai se vassaripiireissä toimii, kun ihmisiä pakotetaan Yhdysmieleen. Mutta minua se tökkii. Siis jumalauta, vaikka pitäisin Prideä itsensä kaiken maailman hyveellisyyden kiteytymänä, en silti tukisi sitä, koska pakolliset uskontunnukset seurakunnan edessä eivät ole juttuni.

Woke-pride-Yle-vallankäytön ytimessä on tämänkaltainen painostaminen, julkisuutta hyväksi käyttäen. Tavoite on, että pesisseura nöyrtyy, alistuu paineen alla. Toivottavasti niin ei enää käy.

Vierailija
407/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin huutaa pää punaisena ja paska housussa "kommaritransut" ja mitä muita haukkumasanoja tyhmään päähänsä putkahtaakin ja sitten nillittää agressioista. Saahan ei o

Etkö sinä muka ole kommaritransu? -eri

Vierailija
408/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lippua tarvii joka paikkaan tunkea. Vituttaa toi vassareiden pakkosyöttö.

Vierailija
409/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan esim. homojen ja lesbojen oikeuksia. Sen sijaan en allekirjoita transnaisten eli miesten tuloa naisten urheiluun tai sukupuolen"korjaus"hoitoja alaikäisille. Koska Pride-lippu edustaa näitäkin asioita, en halua marssia sen alla tms.

Vierailija
410/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priden "liputuksesta" on tullut "poliittinen kannanotto". Tasa-arvoa voi ja pitääkin toteuttaa normaalisti arjessaan, ei kaikkien tarvitse osallistua kulkueisiin tai liputtaen.

Kannatan tasa-arvoa ja jokaisen oikeutta sukupuoleensa. Kunhan homma ja eläminen sen kanssa on lakien ja asetusten mukaista. Painostamista ja manipulointia en hyväksy. Sen kaltaiseksi tuo Pride huumailu on mennyt, myös median tekeleinä.

Vierailija
411/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta nyt ovat olleet nämä Pride kulkueet ? Onko mikään asia mennyt paremmaksi vai haluatko vielä jotain lisää. Itsellä muutama homo tuttava ja eivät koskaan ole osallistuneet mihinkään. Ovat tyytyväisiä elämään. 

Vierailija
412/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sateenkaareva" on yksi inhokkisanoistani. 1. Se kuulostaa todella typerältä. 2. Se kuulostaa siltä, että joku on epämääräisesti vähän sinne päin. Eli on esim. kissaseksuaali tai translesbo. Se kuvastaa niin osuvasti punavihreää sekoilua, että alkaa ärsyttää.

Se on tiedostavien, parempien ihmisten koodisana, jota käyttämällä voi signaloida, ettei ole asemoitunut historian väärälle puolelle.

Vierailija
413/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittinen agendahan se pohjimmiltaan on. Naamioitu vaan sellaiseksi muka vähemmistön etuja ajavaksi jutuksi.

Ja olen siis kyllä sitä mieltä, että jokainen saa olla sellainen kuin on. Mutta onhan tuo pride-homma tosiaan saanut ihan överit mittasuhteet. 

Tuon tarkoitus onkin saada vain ihmisten ja etenkin lasten & nuorten mielet sekaisin ja saada aikaan se, että länsimainen ei enää niin lisääntyisi. Lapsia pitäisi myös suojella tietyiltä pride-jutuilta, koska lapsilla tulisi olla oikeus olla seksuaalisesti rauhassa ilman, että joutuvat näkemään kaikkea mitä noissa kulkueissa ym. saattaa helposti nähdä.

Vierailija
414/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta vuotta nyt ovat olleet nämä Pride kulkueet ? Onko mikään asia mennyt paremmaksi vai haluatko vielä jotain lisää. Itsellä muutama homo tuttava ja eivät koskaan ole osallistuneet mihinkään. Ovat tyytyväisiä elämään. 

Homot on ulkoistettu Pridestä jo kauan sitten. Homot saivat tasa-arvoisen avioliittolaina ja muutenkin heillä on samat oikeudet kuin muillakin. Nyky-Pride on vihervasemmiston ja transien puoluepoliittisesti värittynyt pervokarnevaali, jossa lasten tapahtumat, drag queen -työpaja, Kinky Forest ja Turritunti ovat sulassa sovussa samalla alueella.

Vierailija
415/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vedä lippua salkoon tai someprofiiliin, olet vastaan ja paha. Itse olen pärjännyt 54v kaikkien vähemmistöjen kanssa oikein hyvin. En ole tarvinnut siihen mitään ahdistavia organisaatioita, lippuja, julistuksia tai poseerauksia. "Hyvin pärjäämiseen" sisältyy myös noiden vähemmistöjen edustajien normaali kohtelu hyvässä ja pahassa - jos joku lähipiirissäni tms. hölmöilee sanon sen kyllä hänelle edusti hän vähemmistöä tai ei. Kaikki muu olisi törkeää rasismia ja vähättelyä. Kukahan palauttaisi järjenkäytön muotiin tässä maassa?

Vierailija
416/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolaisille woke-hörhöille ei saisi antaa periksi missään asiassa. Jokainen voi sydämessään miettiä, miten tähän on tultu. Kouvolan pallonlyöjillä oli rohkeutta seisoa historian oikealla puolella.

Vierailija
417/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokeiluhan on mielenterveyskysymys; ei silloin puhuta normaaleista ihmisistä. Woke on sinänsä valaisevaa sen suhteen, että pienikin mielenterysongelmainen joukko pystyy vaapaasti toimiessaan painostaamaan suuren ihmisjoukon toimimaan järjettömästi.

Vierailija
418/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan tapaan kun ihmisillä on oikeus päättää itse mitä puoluetta tai ketä henkilöä äänestävät, pitäisi ihmisellä olla myös oikeus omaan mielipiteeseen tässäkin asiassa. Ei voi mennä niin, että tämä on oikea kanta ja jos et näe samoin, niin syrjimme sinua. Sama myös yritysmaailmassa ja urheilussa. Jos ei ennenkään ota kantaa mihinkään tällaiseen, niin miksi nyt pitäisi? "Yhyyy Kouvolan keppiurheilijat ei annan tukeaan tälle, niin laitanpa sen boikottiin yhyhyy"

Ai että minulla ei sitten ole oikeutta boikotoida jotain pallinpelaajia? Ensin räksyttää että on oikeus, oikeus! ja sitten ei olekaan. 

Sulla on oikeus boikotoida ja näyttää spedeltä, mutta sulla ei ole oikeutta painostaa ja kiristää seuroja ja muita toimijoita osallistumaan Pride-öyhötykseesi

Se etten mene jonkun itse oman maineensa tärvänneen  persuporukan otteluun ja lakkaan käyttämästä sponsoriensa, jos niitä on, palveluita/hyödykkeitä ei ole painostamista eikä kiristämistä vaan minun päätös. 

Vierailija
419/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mua ahdistaa oman läheisen puolesta, joka kuuluu seksuaalivähemmistöön."

Ahdistaako sua silloin, kun Seta ja muut transtoimijat satuilevat miesten kanssa seksiä harrastavista lesboista ja manipuloivat nuoria butchlesboja eheytymään transheteroksi? Surettaako sua, kun lapsille tarinoidaan litteän maan sukupuoliteorioita pimpillisistä pojista, synnyttävistä ja menkkaavista miehistä, miestamponeista ja naiseksi kasvavista pojista?

Ottaisitko sinä tai homoläheisesi transkumppanin, jolla on suuntautumisen vastaiset värkit?

Sä et tiedä mitään transihmisistä. Olet lukenut jotain perussuomalaisten propakandaa. Sun vihapuhe on älllöttävä ja vastenmielistä. Ottaisin 1000X mielummin kumppaniksi transihmisen, kuin sunkaltaisen kapeakatseisen vihaajan. Hae apua, ihan oikeasti. Tunnen lukuisia transihmisiä ja on kyllä vetänyt nöyräksi se, miten he ovat kärsineet elämän aikana. Luuletko, että sukupuolivaihto tehdään huvikseen? Että ihan muotijuttu? Että...oi miten se olikin - IDEOLOGIAN takia. Noh, mun läheinen ei ollut 13 v kuullut mistään ideologiasta. Koko nuoruus meni hukkaan, kun yritti olla ns tavallinen ja hetero. Kunnes vihdoin uskalsi tulla ulos. Sitten vuosien mittainen rankka tutkimusjakso ja sitten vasta alkoi pikkuhiljaa saamaan hoitoa. Ole hyvä. Lue aiheesta. Se sun hirveä pelko - puheet ideologiasta ja vastenmieliset kommentit - voin vain sääliä sinua. 

Vierailija
420/782 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin valkoihoiset vs muut. Enää et suurinpiirtein saa olla valkoihoinen, vähintäänkin pitää kokea huonoa omaatuntoa asiasta. Muut saa tehdä melkein mitä vain ja jos puutut vaikka rikoksiin tai muihin vääryyksiin, saat kuulla olevasi rasisti.