Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ns. rakastunut ensi silmäykseyllä?

Vierailija
23.06.2025 |

Heti huomannut että joku ihminen vetää magneetin lailla puoleensa vaikka häntä ei edes tunne.

Kommentit (170)

Vierailija
121/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena. Olimme molemmat kesätöissä.

Vierailija
122/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

en edes usko sellaiseen omalla kohdallani, koska olen sen verran varovainen, että haluan kuitenkin jollain lailla jotakin tietää ihmisestä, jotta voin edes ihastua. Rakastuminen on itselleni niin totaalista, että ei se ole mahdollista, muuta kuin mielikuviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

en edes usko sellaiseen omalla kohdallani, koska olen sen verran varovainen, että haluan kuitenkin jollain lailla jotakin tietää ihmisestä, jotta voin edes ihastua. Rakastuminen on itselleni niin totaalista, että ei se ole mahdollista, muuta kuin mielikuviin.

Tarkoitan, että ensisilmäyksellä voin rakastua mielikuvaan, mutta en oikeaan ihmiseen.

Vierailija
124/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se AP:n magneetti ei kyllä ole rakastumista ensisilmäyksellä.

Vierailija
125/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP hei, rakastuminen ja se että olet kiinnostunut jostakin ihmisestä ovat kyllä ihan eri asiat.

Vierailija
126/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kun aloitin uudessa työpaikassa, rakastuin ensisilmäyksellä yhteen työkaveriin. Tiesin jo silloin, että hänestä tulee aviopuolisoni. Meillä oli hiljattain 4. hääpäivä.

Vierailija
127/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen: lasteni isä käveli ysärillä yökerhossa vastaan ja se oli siinä, yhdessä oltiin 19v.

Nykyisen avopuolisoni tapasin Tinderin kautta: ekan kerran kun tavattiin, tiesin ekan viiden sekunnin aikana, että tässä se nyt on

Muut suhteet ovat alkaneet hitaammin

Vierailija
128/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin laulaja poikiin varsinkin jos on kitara vielä koristeena.

Vierailija
129/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä kävi niin. Intensiivinen seurustelu kesti hetken ja päättyi nopeasti. Sellaista intensiteettiä en ole koskaan sen jälkeen kokenut.

Eikä se ole mahdollistakaan, koska aikuisen hormonitoiminta ei samaan pysty.

Vierailija
130/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja olen miettinyt häntä joka päivä 1,5 vuoden ajan. Tiedän miten ottaa kontaktiakin, mutta suuren ikäeron vuoksi en uskalla ja hänen elämäntilanteensa vuoksi minusta tulisi vaikutelma hyväksikäyttäjänä.

Vierailija
131/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Joo parikin kertaa. Viimeksi jotain 2 v sitten. Meni sit lopulta sydänsuruksi molemil kerroilla. Tais olla yksipuolista tämä. Yrittänyt vaan unohtaa. 

Vierailija
132/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain hyvännäköisten etuoikeus, siis tulla salamahimoituksi ja mennä yhteen salamarakastumisen jälkeen. Tavis voi tietysti salamarakastua hyvännäköiseen yksipuolisesti.

Vierailija
133/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen , ensimmäiset 15 sekuntia ratkaisee . Aaa toisesta käsityksen. Rakastuin siivoojaan töissä  oli vain perheellinen  joten jäi. Unelmoin vieläkin vaikka en ole vuosiin nähnyt. Tunne oli kyllä molemmin puoleinen..

Vierailija
134/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut ehkä viisi kertaa elämäni aikana, eli en todellakaan ole sarjaihastuja tmv. 

Kerran voisin sanoa "rakastuneeni" ensisilmäyksellä, vaikken tuotakaan sanaa helpolla viljele. Näin sen ihmisen ensimmäistä kertaa, ei minkäänlaisia odotuksia tai fantasioita, katsoin häntä silmiin ja en tiedä, jokin kytkin meni päälle aivoissa ja en voinut muuta, kuin tuijottaa hänen silmiään ja yrittää keskittyä siihen, mistä puhuttiin. 

Erinäisistä syistä, mm. siksi, ettei se siinä asiayhteydessä olisi ollut soveliasta, en tehnyt aloitetta hänelle ja edellisestä kohtaamisesta on melkein kolme vuotta, silti hän käy mielessä päivittäin ja mietin "mitä jos...". 

Vierailija
135/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ja olen tämän henkilön kanssa naimisissa. 

Minä myös. Jo 57 vuotta.

Vierailija
136/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut ehkä viisi kertaa elämäni aikana, eli en todellakaan ole sarjaihastuja tmv. 

Kerran voisin sanoa "rakastuneeni" ensisilmäyksellä, vaikken tuotakaan sanaa helpolla viljele. Näin sen ihmisen ensimmäistä kertaa, ei minkäänlaisia odotuksia tai fantasioita, katsoin häntä silmiin ja en tiedä, jokin kytkin meni päälle aivoissa ja en voinut muuta, kuin tuijottaa hänen silmiään ja yrittää keskittyä siihen, mistä puhuttiin. 

Erinäisistä syistä, mm. siksi, ettei se siinä asiayhteydessä olisi ollut soveliasta, en tehnyt aloitetta hänelle ja edellisestä kohtaamisesta on melkein kolme vuotta, silti hän käy mielessä päivittäin ja mietin "mitä jos...". 

Anna mennä, ei siinä mitään menetä. Kuolinvuoteella harmittaa tekemättömyydet ei sopimattomuudet

Vierailija
137/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja olen miettinyt häntä joka päivä 1,5 vuoden ajan. Tiedän miten ottaa kontaktiakin, mutta suuren ikäeron vuoksi en uskalla ja hänen elämäntilanteensa vuoksi minusta tulisi vaikutelma hyväksikäyttäjänä.

Sama homma tässä, sinne vaan syvään päätyyn, ihan sama mitä joku muu ajattelee

Vierailija
138/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakastunut, mutta ihastunut. Siinähän on kyse seksuaalisesta vetovoimasta. Sitä tarvitaan parisuhteessa mutta eihän se yksin riitä mihinkään.

Vierailija
139/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla. Mua vastaan käveli mies joka tuli jutteleen ja tunsin välittömästi että tässä tyypissä on jotain ja nyt ollaan muutaman kerran nähty ja tunne on vaan entistä vahvempi. 😍

Vierailija
140/170 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kertaa, lapsena.