Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ns. rakastunut ensi silmäykseyllä?

Vierailija
23.06.2025 |

Heti huomannut että joku ihminen vetää magneetin lailla puoleensa vaikka häntä ei edes tunne.

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla ei, mutta kaverille kyllä. Oltiin miesten kesken kaveriporukassa lauantai-iltaa viettämässä kun ravintolan ovesta sisään käveli blondi naispuolisen kaverinsa kanssa. Kaverini katsoi blondia ja sanoi "Vaimoni astui juuri sisään." Blondi katsoi häntä takaisin. Heistä tuli illan aikana pari. Nyt he ovat olleet aviossa jo kaksikin vuosikymmentä ja lapsiakin on siunaantunut. Se oli heidän ensitapaamisensa. He eivät oleet tavanneet koskaan aiemmin. 

Miehet taitaa olla vähän tommoisia.

Vierailija
162/170 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Muutaman kerran. Mutta eihän se mitään rakkautta ole, ihastumisen tunteita vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja se oli vieläpä molemminpuolista. Joulukuussa tulee 30 vuotta ensi tapaamisesta, jonka jälkeen ollaan oltu erottamattomat. 

Vierailija
164/170 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ens panolla kyllä.

Vierailija
165/170 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olimme Trafocompilla yht aikaa, ja kai hänkin rakastui-

Vierailija
166/170 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä näitä oli ja tunne oli aina voimakas, mitä enemmän ikää tuli, niin sitä enemmän muuttui himoksi.

Vierailija
167/170 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa.. ainakin 3 muistui heti mieleen vaikka yli 30v. aikaa. Aviomieheeni en ihastunut heti. Hän oli ensi tapaamisissa toisen naisen kanssa naimisissa. Kyläilimme heillä silloisen poikaystäväni kanssa. Muistan ajatelleeni että onpa tylsä tyyppi. 

Vierailija
168/170 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
169/170 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa, kun näkee jonkun, joka todella kääntää pään. Aika ihan pysähtyy. Ja näitä näkee harvoin. Varmaan se toinenkin aistii sen, että nyt jotain tapahtuu. Mut en todellakaan tee mitään. Ja hetkessä hetki onkin jo ohi. Niin ohi kiitävää.

Vierailija
170/170 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena. Sattumalta olin törmännyt häneen muutama päivä aiemmin ohimennen ja sen jälkeen tapasimme illanvietossa. Paikalla oli useampia ihmisiä ja hän ensin teki tikusta asiaa ja pyysi sitten seurueeseensa. Hän oli karismaattinen ja kiinnostava. Olin onnellinen. Ajauduimme seurustelemaan ja vietimme aikaa tiiviisti yhdessä. Olimme pari. Elämämme olivat kuitenkin eri paikoissa ja elämäntavat erilaisia. Olimme tiiviisti tekemisissä eron jälkeen, kunnes välimatka kasvoi mahdottomaksi. Rakastin häntä, mutta en voinut kuvitella yhteistä tulevaisuutta. Keskinäinen suhteemme oli muuttunut myös myrskyisäksi. Kesti kauan päästä henkisesti eroon. Samanlaisia tunteita en ole kokenut kenenkään muun kanssa. Elämä on sittemmin ollut seesteisempää ja oma parisuhteeni on kestänyt vuosikymmeniä. Hänellä on ollut useita parisuhteita ja elämämme ovat samalla tavoin erilaisia, kuin olivat jo alun alkajaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan