Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ns. rakastunut ensi silmäykseyllä?

Vierailija
23.06.2025 |

Heti huomannut että joku ihminen vetää magneetin lailla puoleensa vaikka häntä ei edes tunne.

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran.

Vierailija
102/170 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nykyiseen aviomieheeni <3

Yhdessä 15v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa. Samaan aikaan mahtava ja tuskainen kokemus, kun se on yksipuoleista.

Vierailija
104/170 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastuin ensisilmäyksellä sen akan hyvään perseeseen, mutta pilu osoittautui lössyksi, joten se siitä ja sen kestävyydestä.

Vierailija
105/170 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja olin 16v ja muutaman vuoden päästä menimme naimisiin ja se kesti 54 vuotta, Muistan vileläkin hänen  v ihreät  silmansä ja ihonsa tuoksun.

Vierailija
106/170 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, se alkoi joskus v 83-84 ja sama tunne nousee pintaan kun näen häntä vilaukseltakaan. Oltiin yhdessä nuorena pariinkin otteeseen ja hän särki sydämeni. Se ei ole muuttanut mitään, tunnen kuinka sydämeni pamppailee, korvissa sihisee, en saa kunnolla henkeä ja tulee lämmin kun hän katdookaan minuun. Viimeksi eilen näin häntä vilaukselta ja ah kuinka häkellyin kun hän katsoi minuu .... "Sukat pyörii edelleen jalassa".

En tiedä mikä "se" juttu oli alunperinkään, hän katsoi minua aina niin intensiivisesti, myöhemmin hellästi ja rakastavasti ja hän katsoi usein ja pitkään minua. Jäin hänen katseeseensa ja hymyynsä ihan koukkuun. Siinä roukussa roikun kai yhä.

Vierailija
107/170 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Silmissä välähti hurja valo. Yhdessä edelleen 15v myöhemmin 

Vierailija
108/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
109/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä ihastumisia, jopa rakastumisia ensi silmäyksellä. Minulle naisena ei ole tällaisia sattunut. Joku mies on tietysti hyvän näköinen, mutta näitä hyvännäköisiä näkee usein. Ihastun kiinnostavuuteen aina. Se on yhdistelmä kohtuullista, jopa ihan tavanomaista ulkonäköä, yllättävää huumorintajua ja nokkeluutta tai älyä. Ihmisen pitää vilauttaa aivojaan! Ehkä syynä on se, että olen itse varsin tavanomaisen näköinen ja tiedostan tämän koko ajan.

Vierailija
110/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.8. 1972. Jatkuu yhä. Lasten lapsella rippijuhlat <3

Vierailija
111/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuntemattomaan ihmiseen rakastua - ei. Ihastua voi vaikka kuinka pakkomielteisesti muttei se ole rakkautta. Ja osa ihmisistä ei osaa erottaa näitä kahta tunnetta toisistaan.

Vierailija
112/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, parikymppisenä. Vuoden se säätö kesti.

Ei siinä ehkä rakkaudesta ole kyse, enempi jostain kemiasta. Jos ei olisi itse kokenut, voisi olla vaikea uskoa elokuvien love storyja, mutta se oli juuri sellaista. Muistan että polvet konkreettisesti notkahti siten, että olin todella tyytyväinen että pystyin ottamaan pöydästä tukea. 

Vierailija
113/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2x. Molemmat johtivat suhteisiin, mutta lyhyisiin, alle 2 vuoden. Toisessa oikeasti yritettiin, ollaan vuosikymmenen jälkeen yhteydessä, tiedetään että suhde ei johtaisi mihinkään pysyvään.

Vierailija
114/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti. Epäilen, että syynä on hyvin yhteen sopivat geenit. Oman jälkimmäisen kanssa sain lapsen, josta tuli kaunis huippu-urheilija. Vanhempiensa habituksesta se ei ollut ennakoitavissa.

Vierailija
115/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran rakastunut bussikuskiin ensisilmäyksellä, voi hänen ihanat silmänsä ja hymy, niihin rakastuin. Bussikuski oli nainen ja minä myös, heteronainen. Bussikuski sattui linjalle usein samaan aikaan kuin minä. Joka kerran kun näin hänet vatsassa muljahti ja päässä jysähti ihanasti. Istuin aina keskioven edessä, joten pystyin katsomaan kuskin silmiä peilin kautta. Tämä  ihastus oli täysin yksipuolista minun puoleltani.  Kukaan ei tiedä, ei edes bussikuski. 

Vierailija
116/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta ihastunut olen ensisilmäyksellä. Joskus yksipuolisesti, joskus molemminpuolisesti.

Miten erotat ihastumisen rakastumisesta?

Vierailija
117/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuntemattomaan ihmiseen rakastua - ei. Ihastua voi vaikka kuinka pakkomielteisesti muttei se ole rakkautta. Ja osa ihmisistä ei osaa erottaa näitä kahta tunnetta toisistaan.

Miten erotat ne toisistaan?

Vierailija
118/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksi kertaa. Samaan aikaan mahtava ja tuskainen kokemus, kun se on yksipuoleista.

Jos se olisi molemminpuolista, se menisi ennen pitkää ohi.

Vierailija
119/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneita eikä rakkautta. Ne on eri asioita. 

Vierailija
120/170 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep!

Lähes "ikkunan läpi"pääsi näin tapahtumaan sydäntalvella. Sanoin kipeät ja itkun täyttämät heipat kaikkien aikojen ekalle tyttöystävälle alkuillasta ja lähdin ajelemaan kotia kohti. Kurvasin kuitenkin vanhan liiton tanssimestaan ja autoa parkitellessa näin ikkunoiden läpi pihalta ihastuttavan blondin. Hain oitis tanssimaan tuota kaukoihastusta ja sitten styylailtiin useita vuosia. 

Seuraava juhannus oli elämäni romanttisin juhannus teltttasretkellä, mutta aikanaan tiet kuitenkin erkanivat. Kirjaimellisesti 'erilleen kasvaminen...'