Te, jotka olette omasta mielestänne paljon nuoremmannäköisiä kuin ikänne, niin kysykääpä chatGPT:ltä.
Muutama naamakuva ja simppeli kysymys: Arvioi ikä? Tulokset voi yllättää.
Kommentit (68)
Toimii myös rasvaprosentille erittäin hyvin, jos kiinnostaa. Varsinkin, jos lisää mukaan iän, sukupuolen, painon, pituuden ja vyötärön ympäryksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinne uskalla omaa kuvaansa laittaa
Miksei? Ainakin mulla toimii ilman kirjautumistakin.
eiköhän sekin ole ohjelmoitu arvioimaan naisten iät -10v ettei tulisi mammoille paha mieli.
Ei mun tarvii, näytän nuorelta ja hyvältä. Kova salitreeni pitää kuosissa.
No ei kiinnosta mutta tehkää te työttömät vässykkäpojat tuota kun ei teillä muuta sisltöä elämässä ole.
Vierailija kirjoitti:
Miten treenaat naamaasi?
Mulle sanoi että vaikutan 20-30v. Laitoin tarkoituksella oikein kirkkaassa valossa otetun jossa rypyt näkyy. Olen 43v nainen.
Aika samassa linjassa on arkielämässäkin ne arviot.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile pitääkö uskomuksesi yhtään paikkaansa.
Ikinä en ole tajunnut, miksi joku edes haluaa näyttää 10v nuoremmalta kuin on. Ymmärrän enemmän, jos haluaa olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Millä laitteella treenaat naamaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten treenaat naamaasi?
Hul lu saa olla, mutta ei tyh mä.
Olen 41 ja käytin viime kuussa otettua kuvaa, jonka perusteella sain ikäarvioksi 20-30. Tämän jälkeen Chat GPT kysyi, haluanko arvioida ikää tarkemmin esimerkiksi ihon kunnon perusteella, johon vastasin kyllä. Ihoni kunto vastaa kuulemma 20-25-vuotiaan ihoa ja joko pidän hyvää huolta ihostani tai omaan luonnostaan nuorekkaat piirteet.
Älkää jankatko tosta asiasta. Keksikää jotain luovempaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 41 ja käytin viime kuussa otettua kuvaa, jonka perusteella sain ikäarvioksi 20-30. Tämän jälkeen Chat GPT kysyi, haluanko arvioida ikää tarkemmin esimerkiksi ihon kunnon perusteella, johon vastasin kyllä. Ihoni kunto vastaa kuulemma 20-25-vuotiaan ihoa ja joko pidän hyvää huolta ihostani tai omaan luonnostaan nuorekkaat piirteet.
Jatkoin keskustelua paljastamalla ikäni ja pyytämällä vinkkejä, kuinka voisin näyttää ikäiseltäni. Tekoäly antoi vinkit niin meikkiin, pukeutumiseen kuin hiuksiin, ja lisäksi se neuvoi ottaa vakavamman tai neutraalin ilmeen kuviin, sillä usein hymy ja luonnollinen ilme tekee ihmisestä nuorekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole tajunnut, miksi joku edes haluaa näyttää 10v nuoremmalta kuin on. Ymmärrän enemmän, jos haluaa olla kaunis.
No tää. Minulta kyllä kysellään papereita, mutta miehet ei enää katso perään.
Ei kai sinne uskalla omaa kuvaansa laittaa