Jouluaatto on päivälleen 6 kuukauden päästä!
*Laittaa joululaulut soimaan, koristelee Aihe vapaata koristella, lähettää Palstamammat hakemaan joulukuusta, laittaa Webbarin leipomaan pipareita ja torttuja, pakeitoi lahjoja ja laittaa kinkun uuniin*
Kommentit (33)
Ja edellisestä on yhtä kauan vaikka tuntuu, että se oli ihan just äsken.
Mun ex oli ns. yökylässä mun luona. Aamulla käytiin parvekkeella röökillä, niin nauroi: jouluvalot! Kun jollakin oli parvekevalot :) .... Minua ei naurattanut, koska olin nähnyt ne aikaisemmin ja nauranut niille: Onkohan joulu vetässy vähän pitkäksi vai valmistautuu jo uuteen? :) Tuo maaliskuussa.
Ahdistaa jo valmiiksi, edellisetkin joulusuklaat vielä vyötäröllä.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa jo valmiiksi, edellisetkin joulusuklaat vielä vyötäröllä.
Jätä suklaat väliin tässä välissä, niin varmasti sulaneet ensi jouluun mennessä. Syö ravintorikasta ruokaa ja ole ilman suklaata pari viikkoa, niin enää ei tee mielikään. Kun on pidemmän aikaa syömättä makeaa, niin makea alkaa ällöttää. Syö suklaata vain yhtenä päivänä esimerkiksi jouluaattona. Sillä ei ole mitäön merkitystä.
Nyt voi alkaa säästää joulua varten.
Ihanaa kun joulu tulee ja saa vihdoinkin taas nukuttua, nyt kun tällaisissa helteissä ei millään saa unta.
Ihanaa, rakastan joulua sitä kaunista tunnelmaa.
Juu. Ja aattele, tämä 24.6. on aiempi juhannuspäivän kiinteä päivämäärä.
23.6. nimipäiväsankareita Aatto, ja 24.6. Johannes.
Kuusi kuukautta jouluun on, laskin aivan itse eilen 🎶
Jokohan kaupoissa joululaulut soivat.
Nyt kesälomalla on hyvin aikaa hakea joulukuusi.
Ja päivä lyhenee jo. Joko joulukuusi on katsottu valmiiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mun ex oli ns. yökylässä mun luona. Aamulla käytiin parvekkeella röökillä, niin nauroi: jouluvalot! Kun jollakin oli parvekevalot :) .... Minua ei naurattanut, koska olin nähnyt ne aikaisemmin ja nauranut niille: Onkohan joulu vetässy vähän pitkäksi vai valmistautuu jo uuteen? :) Tuo maaliskuussa.
Mulla on jouluvalot keittiön ikkunassa ympärivuoden. Kun sain ne vihdoin laitettua mieleisellä tavalla, en poista niitä turhan takia.
Lämpötila on tällä hetkellä monin paikoin Suomessa samaa luokkaa kuin joulukuun lämpöennätys.
Vierailija kirjoitti:
Ja päivä lyhenee jo. Joko joulukuusi on katsottu valmiiksi?
Jouluaattona päivä jo pitenee kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Aattona janottaa.
Haa. Palindromi. :D
Vierailija kirjoitti:
Aattona janottaa.
Aattoisin isi ottaa.
Jes. Voi alkaa ostamaan lahjoja valmiiksi.
Täytyy laittaa vähän varhaisperunaa pakastimeen joulua varten. Sitten varmaan voi sanoa että jouluvalmistelut on aloitettu😁