Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petolliset kausi 4 official

Vierailija
23.06.2025 |

Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin. 

Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa. 

Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1786)

Vierailija
1421/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. Annimari petti ensin Vikin, alkoi puukottaa heti selkään kun Tuurekin paljastui Petolliseksi. Sitten koetti sanella Tuurelle säännöt, keiden kanssa liittoudutaan ja miten äänestetään ja halusi yksin päättää kuka murhataan. Viki oli helpompi vetää retkuun, mutta Tuure halusi pelata omalla tavallaan. En tiedä, voittaako Annimari, jos niin onnea vaan hänelle, mutta miksi väittää sinnikkäästi ettei osaa valehdella eikä muka valehtele. Näkyyhän tuo useammassa jaksossa onnistuvan oikein hyvin. 

Tulevien Petollisten olisi hyvä pitää mielessä, että jos vain yksi heistä päättää aina kammiossa kenet murhataan ja muut peesaavat, käy lopulta niin, että vain tähän yhteen Petolliseen luottavat uskolliset ovat jäljellä ja hän eniten suojassa tapahtuipa mitä tahansa. Nyt Annimariin täysin luottavia on porukassa eniten.

Vierailija
1422/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Vikille pyöreässä pöydässä: Äijä vetää kyl  hyvää roolisuoritusta tai sit sä et vedä mitään rrolisuoritusta vaan sä oot vaa oma ittes ja sä oot sillee hemmetin hyvä Petollinen.

Noniinnnno, voisko tästä jatkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, jotenkin Sergey onnistuu välillä osumaan ihan oikeaan pohdinnoissaan, mutta samalla sekunnilla kun Suski tai Anni sanoo jotain muuta, vaihtaakin mielipiteensä ja tekee kuten he haluavat.

Vierailija
1424/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tippuiko Tuure? Mun mielestä pelasi hyvin ja tämähän on nimenomaa viihdettä.Tuure on mun suosikki ja ihanan ärsyttävä.Ärsyttävät tyypit on aina niitä mielenkiintoisimpia.

Juu kyllä, oli oikein viihdyttävä pelaaja, heittäytyi täysillä rooliin ja teki pelistä jännittävää. Odotan kyllä tällaista ohjelmaa katsomaan ryhtyessäni että tapahtuu yllätyksiä ja odottamattomia käänteitä, en pidä viihdyttävänä ennalta-arvattavia kohtauksia tai tapahtumia, jotka näkee selkeästi tulevaksi. Nyt toivon vaan, että joku jäljellä olevista pelaajista ottaisi reippaasti roolia nimenomaan faktojen kanssa piittaamatta omista aiemmista oletuksistaan.

Vierailija
1425/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, Viki sanoo ettei ymmärrä miksi Ringa tapettiinn, se oli tosi tyhmästi tehty. Mutta kammiossa ei peesaa Annimaria kaikessa. Kun Annimari sanoi että Ringa käy, kävi se heti myös Vikille. Viki haloo, sinä olet siellä kammiossa murhaamassa, miksi annat aina Annimarinn tehdä päätökset. Nyt pitäisi jo heräillä

Vierailija
1426/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Viki Viki, koko ajan kammiossa vaan joo, joo, niin, joo, I trust you ja Anni päättää ihan yksin mitä tehdään, kuka käännytetään ja kuka murhataan. Eli kuten koko ajan vain yksi petollinen päättää kaikesta, koska Viki ei uskalla tai osaa muuta kuin olla samaa mieltä. Olin vielä hetki sitten niin innoissani Vikin mahdollisuuksista, mutta eihän tämä nyt hyvältä näytä. Kaikki luottavat Annimariin.

Vierailija
1427/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä joku aiemmin pettyi Jonsuun on pakko todeta nyt Teemusta vähän samaa. Äijällä on kaikki faktat oikein, toistelee niitä, mutta ei vaan saa yhdistettyä oikeisiin petollisiin. Ainnoa pelaaja, joka haarukoinut joka vihjeen kohdalla oikein useammankin petollisen mutta eikun ei. 

Vierailija
1428/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergeillä olisi tässä mahdollisuus haarukoida kolmas realitypelivoitto plakkariinsa, kun luottaisi nyt vain itseensä ja huomioisi Cristofferin sanat: kannattaako luottaa?! Sergei totesi jo tienneensä koko ajan että lähellään on Petollinen. Ei jättäisi ajatusta siihen. Ovat myös Vikin kanssa entuudestaan kavereita ja Linnassakin jutelleet usein keskenään. Annimarin kanssa heistä on tullut Linnassa läheisiä. Kannattaako luottaa, Sergei?!

Vierailija
1429/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi päässä päädyttiin vankilaan!

Sergey: mulle vankila on tuttu konsepti, mä oon ollu putkassa 3 - 4 kertaa.

Mut en koskaan näin hienossa. Onks hän siis ollut vankilassa venäjällä ennen näitä suomen hienoja vankila olosuhteita.

Vierailija
1430/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, Viki sanoo ettei ymmärrä miksi Ringa tapettiinn, se oli tosi tyhmästi tehty. Mutta kammiossa ei peesaa Annimaria kaikessa. Kun Annimari sanoi että Ringa käy, kävi se heti myös Vikille. Viki haloo, sinä olet siellä kammiossa murhaamassa, miksi annat aina Annimarinn tehdä päätökset. Nyt pitäisi jo heräillä

Eikö Viki siis edelleenkään tiedä, että Annimari on suolannut häntä jo monissa keskusteluissa pidemmän aikaa? On tämä yksi luottamuskerho koko jäljellä oleva ryhmä. Ja Cristoffer koettaa antaa vinkkiä sen minä ehtii ja suunnata ajattelemaan loogisemmin, mutta ei kun luottamus vaan lisääntyy kaikilla kaikkiin...

Vierailija
1431/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei Petollisia pidä voittaa pelkästään peesaamalla, täysin pelaamatta. Alkuperäissuosikkini Vikin peli on ollut pettymys, suostuu vain kaikkeen mitä Anni sanoo. Tuure pelasi paljon ja kovaa, pudotti monta uskollista. Tiesi paljastuvansa, mutta antoi silti viihdettä loppuun asti. Anni on pelannut myös paljon ja kovaa, vaikkakin eri tavalla, mutta aloitti jo alkujaksoissa Vikin nimen syöttämisen muille eikä ole kertaakaan suostunut murhaamaan omia liittolaisiaan. Osaa hyvin näytellä uskollista, jos on lopussa pystyssä niin täysin ansainnut voittonsa, pettihän sekä uskolliset että petolliset.

Vierailija
1432/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimaltava hyvin antava biletoppi sekä tuulipuvun housut. Mikä tämä Annimarin tyylien sekoitus oikein on, lipuuko siis pikkuhiljaa sporttisuudesta kohti voimaannuttavaa aikuisten naisten videotähteyttä

Vierailija
1433/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sergei onlyfansissa?

Vierailija
1434/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää "laumasuoja" pitävän ihmiset mukana eli häädetäänkö seuraavaksi Mato. Vaikuttaa seilaavan itsekseen ilman paria tai porukkaa. Vai Teemu, murhataanko Teemu kun ei ole Tuure estämässä? Mites Kaitsulle käy, taitaa vain Sofia uskoa rehellisyyteensä. Kaikki muut taitavatkin hyvin pitkälti olla Annimarin liittolaisia

Vierailija
1435/1786 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mato ei ainakaan koskaan ole katsonut jaksoakaan aiempia Petolliskausia. Vakuutteli heti pyöreän pöydän jälkeisessä keskustelussa ettei Viki voi olla petollinen koska äänestivät Tuuren kanssa toisiaan eikä Anni voi olla Petollinen koska äänesti Tuurea ja vielä perusteli että eihän Petollinen toista petollista vastaan asettuisi noin.

Vierailija
1436/1786 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petolliset kausi 4, jakso 8

Petolliset jättivät murhaamatta ja päättivät annin päätöksellä käännyttää Kaitsun.

kaitsu kuitenkin kieltäytyy ja paljastaa yrityksen aamupalapöydässä, jolloin joutuu Teemun isoimmaksi epäillyksi. Teemu luulee että sergey yritetty murhata ja pelastunut kilvellä

Vierailija
1437/1786 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana aamupalalla Teemu, jonka jälkeen tulee Annimari, joka alkaa heti syöttää Vikin nimeä Teemulle uutena teorianaan.

Vierailija
1438/1786 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Vikille ensimmäisiksi sanoikseen aamupalahuoneessa: mä epäilenn sua. Tuure yritti saada muut äänestää sua ja mä väitän et tässä kohtaa petollisen on järkevää syyttää toista petollista ja mä epäilen sua enemmän kuin Annimaria.

Osui jo toista kertaa, mutta johtaako mihinkään? no eipä kai

Vierailija
1439/1786 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahaa siis siellä älyköt Susanna Penttilä, Sofia ja Sergey yhdessä tunteilla pelkästään äänestää.

Sergey tuohtuu että hän on päässyt pelin päälle ja että MIKSI Susanna tunteilla äänestää. Pari minuuttia tämän jälkeen he yhdessä taas fiilistelevät puhtaasti TUNTEILLA että Viki ei ainakaan ole petollinen. Lol.

Anni pelaa liian lujaa ja jää kohta kiinni jos jatkaa vielä Vikin salakivittämistä.

Toivon että petolliset voittaa. Nuo uskolliset olleet niin urpoja.

Vierailija
1440/1786 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. Annimari petti ensin Vikin, alkoi puukottaa heti selkään kun Tuurekin paljastui Petolliseksi. Sitten koetti sanella Tuurelle säännöt, keiden kanssa liittoudutaan ja miten äänestetään ja halusi yksin päättää kuka murhataan. Viki oli helpompi vetää retkuun, mutta Tuure halusi pelata omalla tavallaan. En tiedä, voittaako Annimari, jos niin onnea vaan hänelle, mutta miksi väittää sinnikkäästi ettei osaa valehdella eikä muka valehtele. Näkyyhän tuo useammassa jaksossa onnistuvan oikein hyvin. 

Annimari koetti käännyttää Kaitsun, joka vastasi että pitäkää tunkkinne.

Annimari: "Kaitsun kieltäytyminen mun kannalta tarkoittaa sitä että jos mä aion voittaa niin mun on pakko ryhtyä pelaamaan niinku likasta peliä ja Vikiä vastaan vaikka mä en ois halunnu niin alunperin tehdä."

Annimari ilmeisesti olettaa ettei katsojille näytetä, että alkoi "pelata likaista peliä" jo monta jaksoa sitten syöttäen Vikin nimeä useissa keskusteluissa muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi