Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petolliset kausi 4 official

Vierailija
23.06.2025 |

Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin. 

Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa. 

Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2777)

Vierailija
961/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näemmä kaksi ketjua, ja tämä kiinnostaa. Saundrekistä kysymys ?

1747/1747|

12.10.2025 | 17:10

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan saanut selvää laulun sanoista , laulusta joka alkaa soida silloin, kun osallistujat menevät pyöreään pöytään ?

Ja asiasta kukkaruukkuun,, Sergein skorpioni liivi, hertsilei mikä näky ( plussa jakso).

Minä kuulen alun näin,

have eyes and sadows.

Onko se tämä?

Tämä ei ole Se kappale.!

No onpa vaikea löytää. Kuuntelin jo vaikka kuinka monta.

Vierailija
962/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuure on narsisti. Tosi ylimielinen muita kohtaan, haluaa olla koko ajan äänessä ja keskipisteenä. Toivon, että hänet karkotetaan pian. 

Tuure on tosi hauska, ei ta itseään liian vakavasti. Ville sanoi alussa et välil on hyvä kuunnella eikä olla koko ajan äänessä,  sekin on taito, johon Tuure: mä en oikein osaa sitä ja nauraa itselleen muiden kanssa. Tuure pelaa. Miten edelleenkään kaikki katsojat ei muka tajua että on siellä pelihahmossa. Tai sitten tajuaa, haluaa vaan kiusata Tuurea ja haukkua tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Joona tippunut?

äänestettiin pois jaksossa 6

Harmi. Oli mun lemppari.

Oli hyvä pelaaja, sai paljon draamaa aikaan. Uskalsi olla paljon äänessä. Tykkäsin kans.

Vierailija
964/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea kaikkia sivuja nyt ja pahoittelut jos joku jo kommentoinut, mutta mun mielestä Christoffer itse on paras petollinen ( ;) ) kun aina kehottaa äänestämään sitä, kenet haluaa ulos sieltä, eikä sitä, jonka "uskot olevan petollinen". Ohjaa mielestäni turhan paljon siihen lyhytnäköiseen suuntaan, että katsokaa kortteja eikä sitä, että haussa nimenomaan on se petollinen ja pitäisi miettiä pitemmän kaavan kautta. 

Juu kyllä, on tehny noin mutta on myös antanut uskollisille sellaisia vinkkejä että jos ne olis hoksattu, niistä olisi paljastunut paljon

Vierailija
965/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku aikuisten naisten juttu haukkua pelaajaa lapselliseksi ja narsistiksi. Toivottavasti itse tulee vanhenemaan mieleltään terveenä.

Vierailija
966/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää joku aikuisten naisten juttu haukkua pelaajaa lapselliseksi ja narsistiksi. Toivottavasti itse tulee vanhenemaan mieleltään terveenä.

Eiköhän ne ole olleet samanlaisia mulkeroita aina. Eipä se perusluonne vanhetessa miksikään muutu.

Vierailija
967/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näemmä kaksi ketjua, ja tämä kiinnostaa. Saundrekistä kysymys ?

1747/1747|

12.10.2025 | 17:10

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan saanut selvää laulun sanoista , laulusta joka alkaa soida silloin, kun osallistujat menevät pyöreään pöytään ?

Ja asiasta kukkaruukkuun,, Sergein skorpioni liivi, hertsilei mikä näky ( plussa jakso).

Minä kuulen alun näin,

have eyes and sadows.

Onko se tämä?

Tämä ei ole Se kappale.!

No onpa vaikea löytää. Kuuntelin jo vaikka kuinka monta.

Tätä on koittanut moni etsiä. Ihan omassa ketjussakin, mutta ei vain löydy. 

luultavasti vain saundrek ja ei oikea kipale.

Vierailija
968/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös nuo muista, että kaikissa aiemmissa Suomen petollisissa on jossain vaiheessa petollinen äänestänyt toista petollista. Viime jaksossa Tuure äänesti Vikiä ja se oli ainoa muista poikkeava äänestys. Kukaan ei näyttänyt kiinnittävän tuohon mitään huomiota, vaikka ilman muuta olisi pitänyt epäillä sekä Vikiä että Tuurea seuraavassa äänestyksessä.

Vierailija
969/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla nainen eikä aikuinen tämä tänne kirjoittava kiusaaja. Välillä väittää olevansa sitä ja välillä tätä. Spämmäilee tylsiä haukkkumiskommenttejaan ja vastailee itselleen.

Vierailija
970/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuure on narsisti. Tosi ylimielinen muita kohtaan, haluaa olla koko ajan äänessä ja keskipisteenä. Toivon, että hänet karkotetaan pian. 

Tuure on tosi hauska, ei ta itseään liian vakavasti. Ville sanoi alussa et välil on hyvä kuunnella eikä olla koko ajan äänessä,  sekin on taito, johon Tuure: mä en oikein osaa sitä ja nauraa itselleen muiden kanssa. Tuure pelaa. Miten edelleenkään kaikki katsojat ei muka tajua että on siellä pelihahmossa. Tai sitten tajuaa, haluaa vaan kiusata Tuurea ja haukkua tätä.

Tuure kuunteli Villeä aina tarkasti keskustellessaan ja yhden aamupalan jälkeen totesikin Aina kun kuvittelee jotenkin että petollisena olis askeleen edellä ja tietäis mitä tapahtuu seuraavaksi niin sit sitä muistaa kuitenkin että ei ite oo tän linnan kuningas.  Ainoa petollisista joka kommentoi omaa peliään muutenkin kuin hihkumalla että me ollaan tosi hyviä! huomaa kyl itse milloin pitää himmata ja milloin draama riittää. Taitavan pelaajan merkki. Lahjakas kutenn Ville totesi.

Vierailija
971/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona oli kyllä niin oikeassa siinä, ettei kannata lukittautua uskomaan, että joku ei voi omasta mielestä olla petollinen. Kaikki on mahdollista.

Vierailija
972/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joona oli kyllä niin oikeassa siinä, ettei kannata lukittautua uskomaan, että joku ei voi omasta mielestä olla petollinen. Kaikki on mahdollista.

Niinpä. Koko ajanhan tuolla pitää silmät ja korvat auki etsiä mahdollisia vihjeitä. Ärsyttää katsojinakin nämä luotan suhun, et ainakaan ole petollinen.

Vierailija
973/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suskilla 1 oma ajatus pelistä, aivan yössä.

Vierailija
974/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu on varmaa yks ainoista kellä on vielä järki päässä

Teemu...heti ku pyörees pöydäs sai avata silmät Tuure nosti käden ja avas sen puheen ja alko syyttelee ja mentiin alakertaan ja meni ryhmäst ryhmään etr sillee Tuuren käytös on epäilyttävä mut en mä silti epäile sitä täl hetkel

Teemu... olis varmaan pitäny puhuu pelistä siel autossa mut jotenki ai vaa tullu puhuttuu...ois pitäny 

Teemu... kun mä saavun aamupalapöytään niin Saanahan siellä on ja mun ensimmäinen ajatus on Kappas keppanaa!

Teemu... mä äänestin Ringaa oikeestaan vaan sen takia et mä saisin sen kilven sielt Joonan joukkueesta pois että Joonalla ois isompi todennäköisyys selvitä ens yöstä.

Teemu ... hei nyt mä keksin, jos Sergei tai Joona tapetaan, ni Saana on petollinen...mihi mä ton perustan...

Teemu Vikille joka tulee aamupalalle...heinähattu, kenet sä tapoit viime yönä 

Järki ja järki miten sen nyt ottaa

Vierailija
975/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteistyötä on heillä tainnut olla kunnes Andy muutti Espanjaan. Isähahmona pitänyt tuon jakson jälkeenkin. Eiköhän aikuinen ihminen oman seuransa valitse, ei ole uusi puoli ollut tuo, varmaan kummallakaan. 

Tuure, Joona ja Teemu hyviä, tässähän pitääkin hämmentää.

Vierailija
976/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt Teemusta, mutta se voi olla vielä vaarallinen. Miettii tosissaan ja yrittää pysyä kartalla. 

Vierailija
977/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös nuo muista, että kaikissa aiemmissa Suomen petollisissa on jossain vaiheessa petollinen äänestänyt toista petollista. Viime jaksossa Tuure äänesti Vikiä ja se oli ainoa muista poikkeava äänestys. Kukaan ei näyttänyt kiinnittävän tuohon mitään huomiota, vaikka ilman muuta olisi pitänyt epäillä sekä Vikiä että Tuurea seuraavassa äänestyksessä.

On noin käynyt tällä kaudella aiemminkin, että joku on antanut yksittäisen muista poikkeavan äänen. Muun muassa Viki on äänestänyt niin.

Vierailija
978/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuureko siellä kyselee. Ymmärrät varmaan että tämä ei ole mikään "aikuisten naisten paikka" tunnetusti tätä kauttaa ihan kuka tahansa. Varsinkin naisia vihaavat miehet ovat omineet ajat sitten ison osan. Täällä on ohjelmaa seuraavat. 

Vierailija
979/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain ei pää ja psyyke pelissä kestä niin Sofia. Herttileijaa mikä raivokohtaus, kun epäilys käännettiin heihin päin.

Vierailija
980/2777 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?? Ai miksi. Eihän kukaan voi tietää että he on petollisia 😅 yhtähyvin se olisi voinut olla Ringa ja Joona. Tai Ringa ja x tai Teemu ja x tai Kai jne jne jne...kuka vaan joka on saanut ääniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä