Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietän Älä osta mitään lokakuuta

Vierailija
02.10.2025 |

Pakollisia ei tietty lasketa,  ruokaa eikä pesuaineita tms. Tuo koskee vaatteita ja sisustusjuttuja , joita tulee ostettua ihan turhaan. Lokakuussa en osta mitään.

Yllättävän tiukkaa tekee. Ihmettelen omaa shoppailutapaa. Järjetöntä. Nyt pysyn kovana enkä osta mitään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni säästöyritys viime kuussa aika pahasti penkin alle. Ostin lähinnä halpatuotteita, mutta hintaa kertyi silti. Ja jonkun verran ylimääräisiä ostojakin tuli tehtyä, koska ruokavalio oli niin puiseva, että oli pakko saada lopulta lohturuokaa.

Vierailija
2/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni säästöyritys viime kuussa aika pahasti penkin alle. Ostin lähinnä halpatuotteita, mutta hintaa kertyi silti. Ja jonkun verran ylimääräisiä ostojakin tuli tehtyä, koska ruokavalio oli niin puiseva, että oli pakko saada lopulta lohturuokaa.

Ruoka on ok mutta turhat roinat haluan jättää ostamatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIETI: MITÄ aukkoa täytät sillä ostamisella!

https://www.vauva.fi/keskustelu/1357061/ketju/himoshoppailijat_mita_auk…

Vierailija
4/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIETI: MITÄ aukkoa täytät sillä ostamisella!

https://www.vauva.fi/keskustelu/1357061/ketju/himoshoppailijat_mita_auk…

Olen tietoinen tästä. Aukkoja on paljon. En siksi edes lue tuota keskustelua. En viettäisi tätä lokakuuta jos en ymmärtäisi tuota. Raha ei ole ongelma minulle,  sitä on. Tiukkaa tekee ettei pääse shoppaamasn.

Vierailija
5/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos älä osta mitään koskisi vain vaatteita ja sisustusjuttuja, pystyisin olemaan ostamatta mitään useita vuosia. Taitaa olla kaksi vuotta, kun olen ostanut vaatteita. Sisusjuttujen ostamisesta taitaa olla kymmenen vuotta. CD-levyt, kirjat ja lehdet ovat sellaisia, että tekee tiukkaa olla viikkokin, etten niitä ostaisi.

Vierailija
6/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next level haaste on sitten sama joulukuussa!

Vierailija
7/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut laihiksella enkä tipattomalla. Ei ole tarvetta myöskään "Älä osta mitään" kuukaudelle. 

Vierailija
8/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos älä osta mitään koskisi vain vaatteita ja sisustusjuttuja, pystyisin olemaan ostamatta mitään useita vuosia. Taitaa olla kaksi vuotta, kun olen ostanut vaatteita. Sisusjuttujen ostamisesta taitaa olla kymmenen vuotta. CD-levyt, kirjat ja lehdet ovat sellaisia, että tekee tiukkaa olla viikkokin, etten niitä ostaisi.

Liity siis seuraan älä osta mitään lokakuuhun. 

Vierailija
9/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Next level haaste on sitten sama joulukuussa!

Oikeastaan voisin olla loka marras joulu eli loppuvuoden. En oikeasti tarvitse mitään. T. Ap

Vierailija
10/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut laihiksella enkä tipattomalla. Ei ole tarvetta myöskään "Älä osta mitään" kuukaudelle. 

Hienoa sinulle. Itse olen kokenut nuo kaikki joskus. Ei vaan alko enää maistu ja laihdutin jo. Siksi tämä.

Vierailija
11/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liity siis seuraan älä osta mitään lokakuuhun. 

Liityn siinä vaiheessa, jos rahat loppuu kesken lokakuun.

Vierailija
12/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän olen elänyt Älä osta mitään -elämän.

Vierailija
13/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap ! Tulen mukaan haasteeseen. 2 päivää jo takana 😀

Oikeesti ei ole niin helppoa kuin luulisi. Viime viikolla piti ostaa mm uusi valo pyörään ja pakastusrasioita. Tarpeellisia hankintoja ! Luulen että "en koskaan osta mitään"-henkilöt ei tuollaisia välttämättömiä esineitä rekisteröi...

Vierailija
14/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi sama jo vuosi sitten ihan olosuhteiden pakosta. Taitaa jatkua hamaan tulevaisuuteen? Jos välttämättä tarviin jotain vaatteita tai pikkukrääsää niin on pakko temuttaa kun ei ole muuta vaihtoehtoa. Tällä saadaan Suomi nousuun.

Vierailija
15/15 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään 1200€ robo-imurin ja 1900€ läppärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme