Menisitkö Savonlinnan Oopperajuhlille, jos saisit ilmaiset liput?
Ja olisit verrattain lähellä?
Perustelujakin saa antaa.
Kommentit (62)
Menisin mieluusti! Olen aina halunnut kokea oopperajuhlat mutta vielä en ole kerennyt.
Menisin vaikka joutuisin itse maksamaan. Jos siis olisi lomaa, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooppera kiinnostaa, mutta en haluaisi olla siellä ihmismassojen keskellä, en varsinkaan niiden marimekko/kansallispuku-asuisten. Jotka pikkusieluisuudessaan käyvät siellä joka kesä, maksoi, mitä maksoi.
Ei siellä ole tällaisia, selvästikään et ole käynyt.
Tässä eri. Olen käynyt, ja on siellä niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ooppera kiinnostaa, mutta en haluaisi olla siellä ihmismassojen keskellä, en varsinkaan niiden marimekko/kansallispuku-asuisten. Jotka pikkusieluisuudessaan käyvät siellä joka kesä, maksoi, mitä maksoi.
Ai siis ne, jotka oikeasti nauttivat siitä tapahtumasta? Joo ihan kauheaa. Itse en menisi, olen pari kertaa ollut, sekä Savonlinnassa että Oopperatalossa. Ei vaan ole minun juttuni.
Menisin tosi mielelläni, mutta liput kahdelle ylittävät meidän pienen budjetin. Käymme kuitenkin oopperajuhlien aikaan Savonlinnassa, koska silloin siellä on mukavan kansainvälinen tunnelma. Ja onhan kaupunki kesällä todella kaunis!
En. Olen enemmän aktiivijuttujen ystävä, paikallaanolo on tuskaista jos ei yhtään kiinnosta. Ja ooppera ei kyllä kiinnosta yhtään. No voisin käydä toki kääntymässä, pällistellä menoa joku 20 minuuttia ja sitten retkipyörällä retkelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siis ne, jotka oikeasti nauttivat siitä tapahtumasta? Joo ihan kauheaa. Itse en menisi, olen pari kertaa ollut, sekä Savonlinnassa että Oopperatalossa. Ei vaan ole minun juttuni.
Missä ihmeen Oopperatalossa? Näytökset pidetään Olavinlinnassa, ollaan aina pidetty.
En. Ei ole kouluja käymättömän juttu tuo.
Boris Godunov kyllä kiinnostaisi.
En, en perkele lähde kuuntelemaan sitä kirkumista - siitä täytyisi saada jo muhkea tuntipalkka !
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt oopperajuhlilla enkä ole nähnyt siellä ketään kansallispuvussa enkä pahemmin marimekkoasuissakaan. Tosin mitä väliä sillä on miten muut pukeutuvat? Ja mitä väliä sillä on keitä muita siellä on?
Itselle tosi outo ajatus, että haluaisin kokeilla jotain, mutta en mene, koska paikalla saattaa olla myös ihmisiä, joiden kanssa ei synkkaa. Eihän minun tarvitse kenenkään kanssa siellä sosialisoida jos en tahdo.
Kai se tulpat korvissa ja bentsot poskessa menisi.
Joihinkin tiettyihin opperoihin kyllä, en kaikkiin. Riippuu kyllä myös toteutuksesta, en juurikaan välitä tietyntapaisesta uudistamisesta vaikka joissain on onnistuttukin.
Vierailija kirjoitti:
En. Ei ole kouluja käymättömän juttu tuo.
Ai käynti upeassa Olavinlinnassa? Kaiken kaikkiaan ehdotyomasti kokemisen arvoinen elämys vaikkei suuri oopperan ystävä olisikaan.
Ilman muuta menisin! Savonlinnan Oopperajuhlat ovat jääneet väliin, koska en asu Suomessa, mutta esim Salzburgissa olen käynyt monesti. Hienoha elämyksiä.
Ihanaa! Totta ihmeessä menisin. Ooppera on nautinto.
Ooooooooooppera! Järkyttävää kiljumista. Ei kukaan täyspäinen jaksa.
Kävin kerran lahjaksi saaduilla lipuilla. Hieno kokemus oli ja suosittelen.