Näettekö naisesta päältä päin, miten seksuaalinen hän on?
Kysymys on enemmän miehille, mutta naiset voivat myös vastata. Näettekö naisesta päältä päin, miten seksuaalinen hän on? Päättelettekö vai aistitteko sen ja mistä? Onko osunut oikeaan vai ei? Toisin sanoen oletteesimerkiksi aloittaneet suhteen ja huomanneet, että näinhän asia oli tai yllätys yllätys ei ollutkaan.
Aihe tuli mieleen, kun katsoin eilen yhtä sarjaa, ja siinä oli Lena Olin. Hän ei ole enää nuori, mutta hänestä säteilee ihan kuvaruudun läpi jonkinlainen vahva seksuaalisuus tai vietikkyys tai sensuellisuus. Onko se lähtöisin silmistä, energiasta vai mistä? Ja osuuko edes oikeaan. :D
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Juu näkee.
Jos ei ole lapsia ja ovuloi, hän on seksuaalinen.
Kun lapsiluku on täynnä, häntä ei voisi vähempää enää kiinnostaa edes oma puoliso
Höpöpuhetta. Lasten saannin jälkeen seksi on paljon parempaa.
Näkee. Jos osaa katsoa. Räikeä intersektionaalinen huulipuna ei kerro kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu näkee.
Kun lapsiluku on täynnä, häntä ei voisi vähempää enää kiinnostaa edes oma puoliso
Lapsiluklu kun on täynnä, naiset lopettavat kaiken seksin puolisonsa kanssa.
Ei näe. Ulkonäöllään seksuaalisuuttaan korostava on usein enemmän rahan ja statuksen kuin seksin perässä.
Vai onko niin, että seksuaalisuuden ja aistillisuuden voi _aistia_ ihmisistä, mutta kaikki eivät siihen aistimiseen pysty tai viitsi?
Sen sijaan seksuaalisuutta ja aistillisuutta ei voi _nähdä pelkän pintakuoren perusteella_? Siis vaatteita ja meikkiä/meikkaamattomuutta ja tyyliä tuijottamalla ei päästä "sisään". Ulkoinen tyyli ei kerro sitä mitä on sisällä.
Tarvisi aistia muun kuin pintatyylin kautta. Katsoa silmiin, aistia leveleitä, energiaa jne. Näin itse ajattelen.
Mt ongelmainen wt antaa kovat kyydit
Vierailija kirjoitti:
En näe, mutta haistan.
Kiintoisaa, osaatko kuvailla tätä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu näkee.
Näi on, hän ei tiedä sitä, koska mielikuvitusnainen...😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu näkee.
Lapsiluklu kun on täynnä, naiset lopettavat kaiken seksin puolisonsa kanssa.
Kohteletko vaimoasi huonosti vai jätätkö hänet vaille orgasmeja? Jompikumpi mättää, psyykkinen tai fyysinen. Mun mies saa edelleen aina halutessaan, kuten minäkin. Yhteistä matkaa 20 v, molemmilla lapsiluku täynnä jo tavatessa.
Pillua jaetaan saa eurolla kadella,tarjous loppuu kohta.
näkee silmistä ja vapautuneesta olemuksesta.tapa kävellä on rento.
aina on pitänyt paikkansa.
Hoikka, isot rinnat ja pysty peppu. Selvästi seksin papitar 😍
Viimeinen mahdollisuus pillua 50 senttiä varvi aika loppuu.
Nyt taas nähtiin kysytään tyhmiä vaikka tussu on nenän edessä.
Kerron omakohtaisen tarinan. Miehet eivät yleensä aisti seksuaalisuutta/aistillisuutta minusta, ilmeisestikään. No olen aika ujo eikä miesten kanssa monenlaisia sosialisointia ole skenessä. Joka tapauksessa. :
Menin koettamaan yhtä burleskitanssin alkeiskurssin johdantokertaa. Jänskättävää tietty jo mennä, mutta siellähän on muita naisia eikä yleisöä. No siellä lähdettiin vä'hän eroottisen musiikin kanssa tanssimaan sensuellisesti. Tunnin jälkeen yksi nainen tuli juttelemaan mulle, että tanssin tosi hyvin ja olenko aiemmin tanssinut (en ole, olen oikeasti huono sellaisessa mitä opetellaan askelten ja laskemisten kautta, mutta tässä sellaista ei tarvittu vaan mentiin viban mukaan), hän sanoi selkeästi oikeasti hämmästyneenä että "sä olit niin ujon oloinen, pieni arka, mutta kun musiikki lähti käymään, sä todella sytyit ja huh huh, ei olisi uskonut, se oli kuin pistokkeesta nappi päälle ja ihan muuta mitä ennen." Jatkoi vielä lisäyksellä siitä miten ulkoinen olemus ei aina vastaa sitä, mitä sisällä on. Olin tietty tosi iloinen ja itsetunto lauloi hoosiannaa, kerroin että tanssi sujuu hyvin jos mun ei tarvitse opetella tekniikan mukaan jetsulleen, vaan menen energian mukaan.
Uskon että tämänkin sisällä olevan sensuellienergian voi minusta aistia, jos vain kykenee aistimaan. Ilman musiikkiakin. :D Mutta niin ei ole käynyt, vielä, mutta _periaatteessa_.
Just näin Elämäni biisi vieraissa yhden.
Hänen hunting on kuulemma päättynyt, oli mies katsomossa. Säälittävä vanha eukko, huh huh.
Jos se näyttää puumalta ja kävelee kuin puuma, se on puuma.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko niin, että seksuaalisuuden ja aistillisuuden voi _aistia_ ihmisistä, mutta kaikki eivät siihen aistimiseen pysty tai viitsi?
Sen sijaan seksuaalisuutta ja aistillisuutta ei voi _nähdä pelkän pintakuoren perusteella_? Siis vaatteita ja meikkiä/meikkaamattomuutta ja tyyliä tuijottamalla ei päästä "sisään". Ulkoinen tyyli ei kerro sitä mitä on sisällä.
Tarvisi aistia muun kuin pintatyylin kautta. Katsoa silmiin, aistia leveleitä, energiaa jne. Näin itse ajattelen.
Ei päästä sisään?
Juu näkee.