Menisitkö Savonlinnan Oopperajuhlille, jos saisit ilmaiset liput?
Ja olisit verrattain lähellä?
Perustelujakin saa antaa.
Kommentit (62)
Voisin mennä. Ei kiinnostele kauhean paljon mutta ilmaiseksi voisin käydä katsomassa mikä on meininki.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran, en mene toisten.
Miksi et? Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisin mennä. Ei kiinnostele kauhean paljon mutta ilmaiseksi voisin käydä katsomassa mikä on meininki.
Se ooppera sitten kestää kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olen ymmärtänyt
Kyllä, jos saan valita, mitä menen sinne katsomaan.
Ooppera kiinnostaa, mutta en haluaisi olla siellä ihmismassojen keskellä, en varsinkaan niiden marimekko/kansallispuku-asuisten. Jotka pikkusieluisuudessaan käyvät siellä joka kesä, maksoi, mitä maksoi.
Oi että saisikin ilmaiset oopperaliput! Asutaan n. 100km päässä joka on matkanakin ihan ok. Kolme kertaa ollaan mieheni kanssa käyty ja ne olivat todella elämyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos saan valita, mitä menen sinne katsomaan.
Tämä. Ap
Tuskin. Inhoan paikkoja missä on paljon ihmisiä.
Menisin. Olen maksanut muutamana kesänä itse ja tänä vuonna ei ole enää varaa lähteä. Ostovoima on niin huono,että palkkarahat menevät välttämättömyyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olen ymmärtänyt
3 tuntia, noin. Ei paljon kauempaa kuin elokuva.
Vanhempani kävivät joka vuosi, kun olin lapsi. Minusta siinä oli jotain pakkomielteistä, en nähnyt heissä iloa siitä. Heillä on juhliin vieläkin outo suhtautuminen. Aivan kuin ihmisestä tulisi jotenkin parempi, kun hän käy siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ooppera kiinnostaa, mutta en haluaisi olla siellä ihmismassojen keskellä, en varsinkaan niiden marimekko/kansallispuku-asuisten. Jotka pikkusieluisuudessaan käyvät siellä joka kesä, maksoi, mitä maksoi.
Ei siellä ole tällaisia, selvästikään et ole käynyt.
Tietenkin menisin. Onko sinulla tuollainen mahdollisuus? Ei missään nimessä kannata jättää käyttämättä, ehdottomasti kokemisen arvoinen ja mieleenjäävä kokemus.
Olen käynyt n. 15 vuoden ajan, ilmaisilla lipuilla. 2 oopperaa/kesä + illallisia, hyvää ruokaa. Kivaa kesätekemistä, Savonlinna on hieno kesäkaupunki.
Parin viikon kuluttua taas:)
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin menisin. Onko sinulla tuollainen mahdollisuus? Ei missään nimessä kannata jättää käyttämättä, ehdottomasti kokemisen arvoinen ja mieleenjäävä kokemus.
Olen ollut monta kertaa. Joskus satoi, joskus ei. Ap
Kävin kerran, en mene toisten.