Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh-äiti ikuisesti yksin?

Vierailija
21.06.2025 |

Onko pienten lasten yh-äidin mahdollista löytää rakkautta ja uutta elämänkumppania? Vai ollaanko me yh-äidit auttamatta ulkona deittimarkkinoilta? 

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ensin eron jälkee. haaveilin uudesta rakkaudesta, mutta sitten muutamaa deittailtuani huomasin että en vaineskaa. :D

On oma talo ja kuviot, kotona siistiä, kaunista ja lapset käyvät koulussa ja ovat iloisia. On rauhallista ja pullantuoksuista, saan käydä salilla ja harrastaa ja nähdä ystäviä. Multa ei puutu mitään, ja koti on vihdoin rauhallinen paikka täynnä rakkautta. En todella halua miestä tänne pilaamaan meidän hyvää tunnelmaa, syömään jääkaappia tyhjäksi tai sotkemaan taloa, ja kaupan päälle vikisemään että maksetaan kulut puoliksi

Vierailija
122/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha 🤣 tuo kulut puoliksi on kyllä maailman isoin vitsi. Itsekin kun olin avioliitossa tehtiin näin, mutta mieshän söi enemmän kuin tuplasti sen mitä minä (ja usein vielä kallista lihaa, kun tein jotain sosekeittoja) Eron jälkeen ruokalasku leikkaantui alle neljäsosaan. Avioliitossa minä tein vielä suurimman osan siivouksesta ja lasten asioiden hoidosta, omaa aikaa ei jäänyt yhtään mutta mies kyllä ehti harrastaa. Nyt kun ollaan viikko/viikko systeemillä, on paljon omaa aikaa lukea kirjoja ja harrastaa,kun mies joutuu myös viemään ja hakemaan tarhasta, tekemään lapsille ruuat yms. Omalla viikollaan.  Ja vuokran noususta huolimatta rahaakin on käytössä enemmän, kun ei tarvitse ostella telkkareita, auton vanteita ja kalliita grillipihvejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äidissä on se hyvä puoli että hänet voi jättää ilman mitään syytä.

Vierailija
124/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa löytää, joten kaikki on mahdollista.

Vierailija
125/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti 90% miehistä käyttää YH naisia hyväkseen - ja siitä ei saa mitään vankeusrangaistusta, tähän pitäisi saada uusi laki

Vierailija
126/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valitettavasti 90% miehistä käyttää YH naisia hyväkseen - ja siitä ei saa mitään vankeusrangaistusta, tähän pitäisi saada uusi laki

Niin tai sitten laki voisi olla myös sellainen että sinkkuvanhemmat voisivat vain seurustella toistensa kanssa.

Vierailija
127/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin yhn pyllyyn tarpeeni tekisin. Pitkään suhteeseen en alkas

Vierailija
128/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

homppeli

Vierailija
129/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

homppeli

Hetero mies olen

Vierailija
130/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

homppeli

Hetero mies olen

tule pois kaapista jo

Vierailija
131/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ota ketään suhteeseen enkä seksisuhteeseenkaan. Elämä on ihanan seesteistä ja rauhallista, voi keskittyä lapsiin täysillä. 

Vierailija
132/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen tarvii olla yksin. Nainen vaan ottaa kiltin ja kunnollisen miehen.

Vierailija
133/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa mies, kun on saanut jo lapset? Niiden huolehtimisesta saa elämään merkitystä ja sisältöä, ja rakkaus on pyyteetöntä, toisin kuin miehen kanssa.

Vierailija
134/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa mies, kun on saanut jo lapset? Niiden huolehtimisesta saa elämään merkitystä ja sisältöä, ja rakkaus on pyyteetöntä, toisin kuin miehen kanssa.

aivan samaa mieltä miespuolisena, ei kannata ottaa enää uutta kumppania vaan antaa kaiken ajan lapsilleen - se on parasta elämässä

Vierailija
135/138 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi haaste voi olla, että ei ole aikaa, jolloin olisi ns. lapsivapaata. Vaikka lapsi/lapset tärkeintä maailmassa ja yh tilanne haasteellinen,  niin kunnon tutustuminen mahdotonta, jos jatkuvasti mietittävä mitä voi puhua lapsen kuullen ja toinen on jatkuvasti  hälytystilasa jos lapsi soittaa tms.  Neuvoisin yrittämään järjestää jotenkin vaikka MLL:n/perhetyön? kautta tilapäistä hoitoapua. 

Vierailija
136/138 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi haaste voi olla, että ei ole aikaa, jolloin olisi ns. lapsivapaata. Vaikka lapsi/lapset tärkeintä maailmassa ja yh tilanne haasteellinen,  niin kunnon tutustuminen mahdotonta, jos jatkuvasti mietittävä mitä voi puhua lapsen kuullen ja toinen on jatkuvasti  hälytystilasa jos lapsi soittaa tms.  Neuvoisin yrittämään järjestää jotenkin vaikka MLL:n/perhetyön? kautta tilapäistä hoitoapua. 

Silloin ei kannata deittailla jos ei löydy aikaa. Mutta kyllä se toinen osapuoli tulee sen huomaamaan.

Vierailija
137/138 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsetonta miestä sinun on vaikea saada.

Mun kumppanit on olleet kaikki lapsettomia. 

T. Yh-äiti

Onko kumppanuus kestänyt yhtään aamua pidemmälle? Korvaako määrä laadun? 

Vierailija
138/138 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsetonta miestä sinun on vaikea saada.

Mun kumppanit on olleet kaikki lapsettomia. 

T. Yh-äiti

Onko kumppanuus kestänyt yhtään aamua pidemmälle? Korvaako määrä laadun? 

Yh:t ovat tarkoitettu yhden illan jutuksi, näemme sen edellisestä kommentista.