Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äiti ikuisesti yksin?

Vierailija
21.06.2025 |

Onko pienten lasten yh-äidin mahdollista löytää rakkautta ja uutta elämänkumppania? Vai ollaanko me yh-äidit auttamatta ulkona deittimarkkinoilta? 

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa sitä toivoi parisuhdetta, mutta eiväthän miehet kestä sitä, ettei heille ole aikaa eivätkä he ole keskipisteenä. Eihän osa eronneista miehistä kestä edes omia lapsia. Parin vuoden jälkeen päätin unohtaa miehet. Lapseni on jo aikuinen. Enää en edes miestä huolisi. Viihdyn mökilläni, jonka lapseni kanssa hankin. En ole vuosiin elänyt miestä odotellen. Osaan elää yksinkin ja toteuttaa haaveitani. 

Niin, miehiä kiinnosta se perhe-elämä. Ja silti naiset perustavat miesten kanssa perheitä. Mikä saa muuten niin fiksun olennon menemään tähän samaan ansaan? 

Eipä perusta enää! Naiset ovat onnellisempia ilman parisuhdetta kuin parisuhteen kanssa! Miesten pitää muuttua ja paljon jotta ne

Miehen on muututtava kunkin naisten oikkujen mukaan, esim nyt toisen miehen lapsi ei saa olla este.

No ei se ole toisen miehen lapsi vaan yhteinen! Mutta miehellä ei saa olla tuollaista lasta, se tulee pysyä sen exällä. Eihän sitä tiedä mistä se hutsu on saanut munaa, tuskin on miehen lapsi ensinkään.

Vierailija
62/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan jotain lapsetonta 30-40-vuotiasta menestyvää, mukavaa ja komeaa miestä. Tällaisella miehellä on aivan valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa, kun kaikki naiset haluavat tutustua tähän, joten miksi hän kaikista mahdollisista naisista valitsisi pienten lasten yh-mutsin?

No se yh on parhaista parhain, se on jo saanut lapsia, kelvannut muille, selvästä antaa paljaalla

Yhden yön juttuun kyllä, rakkauteen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa sitä toivoi parisuhdetta, mutta eiväthän miehet kestä sitä, ettei heille ole aikaa eivätkä he ole keskipisteenä. Eihän osa eronneista miehistä kestä edes omia lapsia. Parin vuoden jälkeen päätin unohtaa miehet. Lapseni on jo aikuinen. Enää en edes miestä huolisi. Viihdyn mökilläni, jonka lapseni kanssa hankin. En ole vuosiin elänyt miestä odotellen. Osaan elää yksinkin ja toteuttaa haaveitani. 

Niin, miehiä kiinnosta se perhe-elämä. Ja silti naiset perustavat miesten kanssa perheitä. Mikä saa muuten niin fiksun olennon menemään tähän samaan ansaan? 

Eipä perusta enää! Naiset ovat onnellisempia ilman parisuhdetta kuin parisuhteen kanssa! Miesten pitää muuttua ja paljon jotta ne

Miehen on muututtava kunkin naisten oikkujen mukaan, esim nyt toisen miehen lapsi ei saa olla este.

Nykynaisen vaatimukset miehille tuntuvat olevan hyvin ristiriidassa ja kun tarkemmin ajattelee, miltei mahdotonta kenenkään toteuttaa.

Jos tämä maailma on kerran naisten leikkikenttää, mikä on sitten miehen rooli tässä naisen itsenäisessä maailmassa? Kyllä nainen mitä ilmeisimmin sen ukon siihen viereen kuitenkin kaipaa, miksi muuten iltapäivälehtien kolumnistit, yms kirjoittaisi miten miesten olisi muuttava naisten mukana. 

Vierailija
64/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ennemmin, että ollaan turvassa.

Vierailija
65/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme nyt päivien ajan saaneet lukea kymmenistä ketjuista kuinka miehet ovat erityisen kelvottomia, eivätkä kelpaa naisille.

Pitäkää se linja, kiitos.

Tässä etsittiin rakkautta, se voi olla joskus vaikeaa. Kelvottoman miehen toki saa sormia napsauttamalla.

Kaikki miehet ovat kelvottomia, etsikää rakkautta toisten naisten keskuudesta

No voi voi, eivät sentään kaikki ole, vaikka moni onkin. Huomaavaisia, mukavia, suoraselkäisiä miehiä on myös olemassa.

Miksi ihmeessä sellainen huolisi katkeron yh-mamman?

Koska haluaa jonkun tietyn naisen eikä välitä mistään miesten aatteista. Ne eronneet naiset toki kiinnostavat samoista syistä kuin ennenkin.

Vierailija
66/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh ei tuo miehelle parisuhteessa mitään arvoa. Miehen oma arvo vain laskee.

Vierailija
67/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli 3 lasta kun nykyinen mieheni rakastui minuun. Hänelle oli itsestään selvää että saa samalla perheen, ei vain minua.

30. yhteinen vuosi menossa, nyt olemme jo isovanhempia

Eihän se mies sinun niiden 3 lapsen isovanhempi ole. Mutta pidä vaan kiinni tuosta narratiivista. 

Vierailija
68/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nytkö naiset taas haluavat miehiä elämäänsä?

Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt, että naiset haluavat elää rauhassa ja yksin.

Vierailija
69/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvät mahdollisuudet teillä on kuin sinkkuisillä. Itse olen lapseton nainen enkä halua miestä, jolla lapsia entuudestaan, koska haluan perheen perustamisen olevan ainutkertainen kokemus molemmille. Luultavasti parasta on, että sinkkuäidit ja -isät voivat pariutua keskenään ja perustaa uusperheen.

Tämä.Toisaalta itse en halua mitään uusperhettä,joten olen sitten mieluummin yksin tai kevyt suhteessa (tai siis onhan mulla lapset,eli en yksinole).

Vierailija
70/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet pitävät naisista ihan aidosti ja ovat mieluummin söpöstelemässä, hellittelemässä ja hipsuttelemassa kuin pörhistelemässä jossain poikien keskinäisissä arvokisoissa.

Vierailija
71/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet pitävät naisista ihan aidosti ja ovat mieluummin söpöstelemässä, hellittelemässä ja hipsuttelemassa kuin pörhistelemässä jossain poikien keskinäisissä arvokisoissa.

Meillä yksinhuoltajilla ei ole tuollaiseen aikaa.

Vierailija
72/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä perusta enää! Naiset ovat onnellisempia ilman parisuhdetta kuin parisuhtee

Nykynaisen vaatimukset miehille tuntuvat olevan hyvin ristiriidassa ja kun tarkemmin ajattelee, miltei mahdotonta kenenkään toteuttaa.

Jos tämä maailma on kerran naisten leikkikenttää, mikä on sitten miehen rooli tässä naisen itsenäisessä maailmassa? Kyllä nainen mitä ilmeisimmin sen ukon siihen viereen kuitenkin kaipaa, miksi muuten iltapäivälehtien kolumnistit, yms kirjoittaisi miten miesten olisi muuttava naisten mukana. 

Tietysti mies voi kelvata olosuhteiden ollessa oikeat. Kelpaahan koirakin lemmikiksi. Miehen pitää vain tuoda enemmän kuin se vie, eikä sillä saa olla mitään omia toiveita tai vaatimuksia.

Vierailija
73/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nytkö naiset taas haluavat miehiä elämäänsä?

Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt, että naiset haluavat elää rauhassa ja yksin.

Muutama yksittäinen nainen ei ole saanut memoa. Jatka pelle matkaasi

-mammaraati

Vierailija
74/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:t ovat alinta kastia treffimarkkinoilla. Hetken helpotukseksi sopivat, mutta pitkäaikaiseen parisuhteeseen täysin sopimattomia. 

Vierailija
75/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana miehenä joka ei omia lapsia halua mutta jolle ei naisystävän lapsi/lapset ole täysin poissuljettu mutta tuo pikkulapsivaihe mitä serkkujen tai tuttujen perhe-elämää seurannut niin on aika vilkas ja siinä täytyy kokoajan olla silmät selässäkin kun juoksevat heti sinne tänne ja eikä ehdi oikein kunnolla vaihtaa kuulumisia ym. kun pitää lapsia kokoajan vahtia ja itselle tuo on aika turn-off tilanne.

Tuossa vaiheessa lapseton mies ei tuota luultavasti kestäisi, kun ovat vähän vanhempia tilanne erilainen mutta nyt varmaan kannattaa katsella yksinhuoltaja-isää tuossa kohtaa joka ymmärtää tilannetta paremmin ja osaa sopeutua siihen. 

Vierailija
76/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvät mahdollisuudet teillä on kuin sinkkuisillä. Itse olen lapseton nainen enkä halua miestä, jolla lapsia entuudestaan, koska haluan perheen perustamisen olevan ainutkertainen kokemus molemmille. Luultavasti parasta on, että sinkkuäidit ja -isät voivat pariutua keskenään ja perustaa uusperheen.

Et varmaan ole nähnyt elämää tarpeeksi. Kun jää odottamaan täydellistä sitä ei välttämättä tule ikinä. Olen deittaillut komeaa miljonääriä Jenkeistä, jolla oli lapsi, itselläni kaksi lasta myös. Olen deittaillut miljonääriä, jolla ei ole lapsia ja on 4 vuotta nuorempi kuin minä (olen itse 35) 😅 Jonoa olisi oven takana, varaa mistä valita. 

Nykyisellä miehelläni ei ole lapsia, miljonäärikerhossa hänkin 😇 Mulle sanottiin monia vuosia sitten, että tulen saamaan vain Lähiö-Penan, koska olen yh 😅 Olen itse korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen, en käytä alkoholia ja elämäntavat kunnossa ja minua luullaan edelleen parikymppiseksi, olisiko se sitten se salaisuus, ei ole silikoneja tai muokkauksia kasvoissa. Elämä on ihanaa

Vierailija
77/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä yksinhuoltajilla ei ole tuollaiseen aikaa.

On joillakin. Mulla on.

Vierailija
78/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että ei se miehen löytyminen ole lapsettomillekaan naisille helppoa. Mä olen reilun 2,5 vuoden aikana tavannut 47 miestä ja vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut näistä. Ehkä noin 2/3 miehistä on minulle antanut pakit.

Vierailija
79/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pimpula kiinnostaa, eli lyhyisiin suhteisiin on 100% pääsy, mutta rakkauden löytäminen..huoh..nythän

Yh 24v.

Vierailija
80/138 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse ole ollut ulkona deittimarkkinoilta, ja kahden lapsen äiti olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi