Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävän menneisyydestä paljastui karmaiseva asia juhannuksena

Vierailija
21.06.2025 |

Vietimme juhannuksen naisystävän vanhojen opiskelukaverien mökillä. Alkoholijuomiakin nautittiin, ja jossain kohtaa iltaa yksi naisystävän entinen läheinen ystävä paljasti ohimennen lauseessa, että naisystävälläni oli aikoinaan suurin piirtein joka viikonloppu uusi mies kierrossa. Nostin asian puheeksi tänään, kun olimme selvinpäin pitsalla. Lopulta inttämisen jälkeen naisystävä paljasti, että hänen numeronsa on 14. Olin sanaton. En tiennyt miten reagoida. Olin suoraan sanottuna shokissa, ja olen vieläkin. Vielä 24 tuntia sitten kuvittelin meneväni naimisiin tämän henkilön kanssa, perustavani perheen hänen kanssaan. Nyt en tiedä. En tiedä mitä sanoa. Olen yksinkertaisesti sanaton.

Mies32

Kommentit (195)

Vierailija
161/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi rypistellä otsaa vasta sitten, jos hän olisi ilmoittanut luvuksi 140.

Vierailija
162/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuushan on että mies haluaa olla naiselleen se ensimmäinen.

Nainen taas miehelleen se viiminen.

Apn ikä on yli 30 vee, toivon että tyttökaveri on samaa ikäluokkaa. Sillon en pidä 14 toista mitenkään ikävänä lukuna.

Mutta jos ap on jostain löytänyt 19 veen niin toi luku on korkea.

Menneet on mennyttä. Hyvin teidän avain ja lukko passas yhteen, ennenku se kateellinen alko päästelemään totuuksia suustaan.

Ap tyttökaverisi on saanut elää nuoruuden. Nyt kuitenkin valitsi sinut vaikka selvästi vientiä olisikin.

Olet saanut naisen joka todennäkösesti pitää ja nauttii seksistä, eikö se ole hyvä asia?

Muuten hyvä viesti, paitsi tuo alun outo sukupuolitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kertoi että oli maannut neljän miehen kanssa ennen minua. Kyllähän se harmittaa etten saanut käyttämätöntä. Vähän sama kuin ostaa auton, jolla on ollut 4 omistajaa ennen minua. Löytyy jo kolhuja pinnasta, sisältä hieman kulahtanut, moottori hieman löystynyt, eli kaikki hepat ei ole enää tallella. Nuoria, mahdollisesti käyttämättömiä tammoja katselen tuolla kesälaitumilla, mutta ei ole tapana luovuttaa kesken.

Oksettava suhtautuminen naisiin. Autoja ja tammoja? Toivottavasti vaimosi löytää paremman.

Vierailija
164/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kertoi että oli maannut neljän miehen kanssa ennen minua. Kyllähän se harmittaa etten saanut käyttämätöntä. Vähän sama kuin ostaa auton, jolla on ollut 4 omistajaa ennen minua. Löytyy jo kolhuja pinnasta, sisältä hieman kulahtanut, moottori hieman löystynyt, eli kaikki hepat ei ole enää tallella. Nuoria, mahdollisesti käyttämättömiä tammoja katselen tuolla kesälaitumilla, mutta ei ole tapana luovuttaa kesken.

Monta sulla oli ollut ennen vaimoasi?

Yksi yhdyntä. Eli jos autoa ajatellaan, niin ajettu tehtaan ovista ulos odottamaan rekkaa, joka vie autoliikkeeseen uutena myytäväksi.

Vierailija
165/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ihan jo aiheena tunkkainen ja kulunut, ja puhut myös itsesi pussiin tuossa "aikoinaan suunnilleen joka viikonloppu uusi mies kierroksessa" ja sitten se luku: 14 :D

Vai jäikö nolla pois perästä?

Toki sillä bodycountilla on väliä, jos on kovin eri kuin itsellä, mutta 14 on oikeesti tosi maltilinen luku. 

Jos on itsellä yksinumeroinen luku ja toisella kolminumeroinen luku, niin sitten en ihmettele jos ahdistaa. Tai jos itsellä on jotain alle 10 ja toisella yli 30, ehkä senkin ymmärtää, että ahdistaa. 

Mutta vaikka oma bc olis se 1 ja toisella 14, niin ei se ero niin suuri ole. 

Vierailija
166/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yleensä pidemmässä parisuhteessa seksiä harrastetaan useammin kuin 14 kertaa. Aikuisten parisuhteet on sellaisia. Jos olet aseksuaali, niin siitä on hyvä puhua ennen suhteeseen alkamista, jotta toinenkin tietää siitä. 

Vierailija
167/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää se nyt olisi sika säkissä ostaa.

Vierailija
168/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn ikä on yli 30 vee, toivon että tyttökaveri on samaa ikäluokkaa. Sillon en pidä 14 toista mitenkään ikävänä lukuna.

Menneet on mennyttä. Hyvin teidän avain ja lukko passas yhteen, ennenku se kateellinen alko päästelemään totuuksia suustaan.

Ap tyttökaverisi on saanut elää nuoruuden. Nyt kuitenkin valitsi sinut vaikka selvästi vientiä olisikin.

Olet saanut naisen joka todennäkösesti pitää ja nauttii seksistä, eikö se ole hyvä asia?

Miksei naiset hyväksy että menneisyydellä on miehelle väliä? 

Vierailija
169/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuten lukemattomissa muissa langoissa tulee esille kuinka naiset halveksuvat kokemattomia miehiä. Tuokin todistaa sen että miesten ja naisten sekstailut on eri asia.

Vierailija
170/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen, joka ei katsele sellaisia miehiä, jotka ovat uittaneet munaansa joka kolossa. Olen uskossa ja tahdon miehen, joka pidättäytyy seksistä joka perustuu hupiin ja hurvitteluun. Seksin tarkoitus on tehdä lapsia Herran kansan osaksi.

Mies, joka on eronnut ja hänellä on täten esim. entisestä liitosta lapsia, on käytetty, hyödytön, tarpeeton, elää ilman Jumalan valoa ja johdatusta. Mies yhtyy vain yhteen naiseen ja se nainen on hänen yksi ja ainoa vaimonsa, lastensa äiti. Mies, jonka "luku" näin ollen on suurempi kuin 1, on syntinen, paha, matkalla Helvetin liekkeihin. 

Miten selität sen että lähes kaikki erot on naisen aloitteesta? Sekin on miehen syytä eikö vaan?

Vierailija
171/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
172/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo 14 ole kuin yhden kuukauden saldo. Kerralla kun on 2 tai 3 miestä niin kyllähän tuo 14 kertyy hyvinkin nopeasti. Seksi on iloinen asia ja siitä saa ja täytyy nauttia.

Vierailija
173/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 ei oo hirveen paljoa.

Vierailija
174/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi yhdyntä. Eli jos autoa ajatellaan, niin ajettu tehtaan ovista ulos odottamaan rekkaa, joka vie autoliikkeeseen uutena myytäväksi.

Ihmiset ei ole autoja.

Vierailija
175/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 kuukaudessa tuntuu olevan monen naisen luku et jos tuo elämän aikana ja ikää vaikka 30 niin ei paha. Itseänikin monet huoraksi haukkuneet ja juttuja levitelty silloin luku oli 0. Nykyään 50v luku on yhden käden sormet.. ottajia olis kyllä vielä tänäpäivänäkin niin paljon kun jaksais mut

Vierailija
176/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 kuukaudessa tuntuu olevan monen naisen luku et jos tuo elämän aikana ja ikää vaikka 30 niin ei paha. Itseänikin monet huoraksi haukkuneet ja juttuja levitelty silloin luku oli 0. Nykyään 50v luku on yhden käden sormet.. ottajia olis kyllä vielä tänäpäivänäkin niin paljon kun jaksais mut

Noinhan se on. Ja sitten jotkut naiset kehtaa väittää että on sama asia miehillä ja naisilla.

Vierailija
177/195 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei ole autoja.

Naiset ei ole ihmisiä.

Vierailija
178/195 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käy ilmi ettei nainen ollut vähintäänkään miehelle ensimmäinen niin miksi naiset sitten edellyttää että miehen pitäisi olla se viimeinen kumppani? Eihän nainenkaan kunnioittanut miestä olemalla ensimmäi

Mies haluaa neitsytnaisen. Ei muista kokemusta niin ukko pääsee loistamaan kyvyillään.

Nainen taas haluaa olla ukolleen se viiminen, elikkä ei kattele vieraissa juoksua hyvällä.

Meinaat, että miehet taas eivät halua olla akalleen se viimeinen ja katselevat naisen vieraissa juoksemista hyvällä? Hyvä tietää.

Vierailija
179/195 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en seurustellut 18-20-vuotiaana, kävin baarissa ja ukkoja riitti, kumia käytettiin. Alkoholi sai seksin tuntumaan mukavalta asialta. Mutta tuo aika on historiaa. Nyt olen avioliitossa ja miehiä se 1.

Minäkään en seurustellut 18-35 vuotiaana, kävin baarissa mutta naisia ei riittänyt. Kahden naisen kanssa harrastin seksiä. Ymmärrättekö nyt että on eri asia tavallisella miehellä ja naisella.

M45

Ja minä en seurustellut 18-27 vuotiaana ja sekosin laskuissa jossain 150 naisen kohdalla. Olet vain ruma tai huonoa seuraa, sille ei kukaan muu voi mitään. Etkä saa naista vaikka heitä yrität kontrolloida. M36

Vierailija
180/195 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyn ikäinen ihminen on ihan yhtä "kulunut" ja moottori ihan yhtä "löystynyt" riippumatta siitä, paljonko hän on harrastanut seksiä ja kuinka monen kanssa. Ihan sama, onko neitsyt vai onko ollut sata edellistä partneria. Ja ikähän sinulla taisi joka tapauksessa olla tiedossa.

Miehelläkään ei erektio pysy ikuisesti timantinkovana eikä jaksa painaa koko yötä, eikä se edellisten partnerien lukumäärästä riipu.

Joten kandee käyttää elimiään nuorena eikä istua jalat ristissä odottamassa sitä ainoaa oikeaa. Nuoruutta ei pysty säästämään olemalla panematta.