Mies ei jaksa hoitaa lasta.
Mitähän tässä tekis? Avomieheni ei jaksa hoitaa meidän 10kk lastamme...sanoo aina ettei jää omille jutuille aikaa ja valittaa useasti siitä että joutuu olemaan lapsenhoitaja! Tuo on aika karua kuultavaa kun miettii että hän on kuitenki isä!! Ja vielä 2 lapselle! (edellisestä liitosta tyttö). Nytkin olen itse tosi kipeänä ja en pysty hoitamaan lasta niin miehelle se on nii valtava taakka...en jaksa kuunnella enää tämmöstä, tosi epäkypsää käytöstä.. mies on kuitenki kohta 40v..
Kommentit (98)
Tuollaisen miehen sinä huolellisesti ja harkiten valitsit lapsesi isäksi!
No sä voit aina erota ja hoitaa lapsen yksin, silloinkin kun oot kipeä.
Hyvä keino voi tosiaan olla soittaa miehen äidille ja sanoa, että voisiko tulla auttamaan, kun itse olet sairas ja mies ei jaksa hoitaa.
Tässä taas ohjeeksi a opastukseksi kaikille liittoa ja lastenhankintaa suunnitteleville . Katso, miten mies kohtelee läheisiään ja miten pitää heihin yhteyttä. Tässäkin miehellä on ollut jo lapsi edellisestä liitosta, joten ihan yllätyksenä tuskin asia tuli.
Juu, omapa on ollut valintasi. Saat syyttää siitä itseäsi, kun teet lisää lapsia miehelle, joka ei huolehdi edellisen liiton lapsesta
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet valinnut tuollaisen miehen? Itse viettäisin mielelläni aikaa lapsen kanssa.
Mies valitsi minut ja minusta hän oli silloin eri ihminen kuin nyt.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keino voi tosiaan olla soittaa miehen äidille ja sanoa, että voisiko tulla auttamaan, kun itse olet sairas ja mies ei jaksa hoitaa.
Tässä taas ohjeeksi a opastukseksi kaikille liittoa ja lastenhankintaa suunnitteleville . Katso, miten mies kohtelee läheisiään ja miten pitää heihin yhteyttä. Tässäkin miehellä on ollut jo lapsi edellisestä liitosta, joten ihan yllätyksenä tuskin asia tuli.
Ei missään niemessä kun pariskunnan asiat eivät kuulu kummankaan puolison vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Miehen vanhemmat ovat jo haudassa.
t. ap
Olisit ajatellut ensin kun aloit nelikymppiselle tekeen lasta. Oliko ihan pakko että pääsit töistä pois tai mikä lienee motiivisi. Tai täytyikö tehdä yhteinen lujittaaksesi suhdetta. Miksi se mies suostui yleensäkkään.
Ketään ei nykyään enään kiinnosta lapset mutta pakko on tehdä niitä kuitenkin ja vaikka kuinka vanhoille kun suhteita vaihdetaan kuin sukkia.
Onko teillä mitään järkeä päässä ylipäätäänkään ja nainen päättää, mies vikisee niin hoida kakarasi itse valittamatta.
Tee se että hoidat itse kun noin vanhalle aloit tekemään lasta. Tai lapsi huostaan, sijaisperheeseen. Itse olet epäkypsä kun et ottanut miehestä selvää jaksaako hän vaan itsekkäästi teit ilmeisesti. Miehethän ovat nössöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään niemessä kun pariskunnan asiat eivät kuulu kummankaan puolison vanhemmille.
Kuuluu se kyllä ainakin miehen vanhemmille jos ovat kasvattaneet pojastaan saamattoman vätyksen. Hyvä jos tulevat toteamaan sen ihan paikan päälle.
Älkääs nyt morkatko ap:tä!
Ei kaikille riitä niitä harvinaisia perheenisä-miehiä. Suurin osa miehistä kykenee vain siittämään, ei muuta.
Toki tässä tapauksessa oli jo näyttöä, että vanhemmuus ei tuonut kypsyyttä ja vastuuntuntoa aiemminkaan.
Jos perhe pysyy kasassa pikkulapsiajan, myöhemmin iskä (🤭) voi joskus ottaa osaa lasten leikkeihin tai edes kuskata jonnekin, kouluun tai harrastukseen. Se on hänelle Iso Osallistuminen ja osoitus hyvästä isyydestä. (😁)
Sanoppa miehellesi että se lapsen hoito on hänen oma juttunsa ja muut jutut pitää siirtää ja ihme miehiä kun eivät lapsensa kanssa viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet valinnut tuollaisen miehen? Itse viettäisin mielelläni aikaa lapsen kanssa.
Mies valitsi minut ja minusta hän oli silloin eri ihminen kuin nyt.
t. ap
Kannattaa miettiä mitä itse haluaa kumppaniltaan ja parisuhteesta, eikä tyytyä siihen, että joku sattuu sinut valitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi soittaa miehen äidille?! Mieluummin miehen isälle. Jonka tehtävä on näyttää hyvää esimerkkiä pojalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Kuolivatko auto-onnettomuudessa?
Ap, taidat olla trolli.
Olet niin sairas,.ettet pysty vauvaa hoitamaan, mutta tänne jaksat suoltaa tarinaa.
👎
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt morkatko ap:tä!
Ei kaikille riitä niitä harvinaisia perheenisä-miehiä. Suurin osa miehistä kykenee vain siittämään, ei muuta.
Toki tässä tapauksessa oli jo näyttöä, että vanhemmuus ei tuonut kypsyyttä ja vastuuntuntoa aiemminkaan.
Jos perhe pysyy kasassa pikkulapsiajan, myöhemmin iskä (🤭) voi joskus ottaa osaa lasten leikkeihin tai edes kuskata jonnekin, kouluun tai harrastukseen. Se on hänelle Iso Osallistuminen ja osoitus hyvästä isyydestä. (😁)
Sitten pitää olla lisääntymättä tai etsiä harvinainen perheenisä-mies nuorena, kun naisella on vientiä vielä. Turha jälkikäteen itkeä, jos ainoa vaihtoehto on joku vätys, jonka kanssa sitten pitäisi perustaa se perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Kuolivatko auto-onnettomuudessa?
Ap, taidat olla trolli.
Olet niin sairas,.ettet pysty vauvaa hoitamaan, mutta tänne jaksat suoltaa tarinaa.
👎
Huonot elämäntavat ja Sairaudet siihen päälle, koituivat heidän kohtalokseen.
t. ap
Kysy mieheltä, että halusiko oikeasti koskaan lapsia
Mikä sitten on vaihtoehto? Että sinä otat ohjat, sairaanakin? Vai, että jätät lapsen vaille hoitoa, jolloin miehen on pakko toimia?
Usein se miehen passiivisuus pienten lasten hoidossa juontaa naisen voimakkaasta hoivavietistä, kaikkivoipaisuudesta, joka ei tarvitse miehen apua. Ja kun mies tuntee, ettei häntä tarvita, hän usein ottaa sen todesta. Säikähtänyt, mokia pelkäävä isukki alkaa epäröidä kun vastuu vauvanhoidosta yhtäkkiä heitetäänkin hänen harteilleen.
Onko se sitten "väärin", tai joku "vika miehessä", vai voisiko isää ja lasta lähentää toisiinsa jo tavallisessa arjessa, jättämällä heidät kaksin silloin tällöin, sitäkin voi miettiä, jos mies oireilee siitä, ettei hän muka selviä yksin pienen lapsen hoitamisesta. Se on usein vain harjoituksen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu se kyllä ainakin miehen vanhemmille jos ovat kasvattaneet pojastaan saamattoman vätyksen. Hyvä jos tulevat toteamaan sen ihan paikan päälle.
No ei pitäisi kuulua, mutta jos se on ainoa keino.