Avauduin ystävälle kuinka miehet eivät lähesty minua tai kiinnostu niin ystävä totesi
Että minulla on sellainen aura ympärilläni, joka kehottaa miehiä pysymään poissa.
Mitä tuo tarkoittaa?
ja olen siis alle 30v ja urheilullinen, omasta mielestäni ihan nätti.
Kommentit (129)
ei kannata pelata sellaista että tykkää jostain mutta hakee muualta seuraa. se paljastaa hyvin nopeasti. ja näet sen kuvan omasta otsastasi. miehet eivät viitsi horoista.
Miksi sinä et itse lähesty jotain mielenkiintoista miestä? Turha odotella vuosikausia, että joku lähestyy sinua, ellet myös itse ole aloitteellinen.
Se aura tulee siitä kun sinulla on papiljotit päässä ja puhut suviseuroihin lähdöstä.
Et ole helposti lähestyttävä. Annat kuvan ettet halua tutustua. Olet joko ujo tai arkailet ihmisiin tutustumista.
Paska ystävä. Ei mitään tuollaista "auraa" ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Paska ystävä. Ei mitään tuollaista "auraa" ole olemassakaan.
Kuinka kukin asioita nimittää. Aura tai olemus.
Miksi tuntemattomien miesten pitäisi lähestyä juuri sinua? Mitä tarjottavaa sinulla on?
Heillä on varmaan muutakin tekemistä kuin lähestyä tuntematonta naista. He eivät ole ajatustenlukijoita myöskään.
Lisäksi todennäköisyys tulla torjutuksi on lähempänä 100% keskivertomiehille, joten naisten tapailu kylmiltään on erittäin tehotonta. Ei ihme, ettei sitä kukaan jaksa tehdä.
Minulla oli nuorena kaveri, joka oli hyvin estynyt ja valikoiva. Hän ei turhia hymyillyt, mutta tuimaa ilmettä korosti hiusten väriin nähden tummat kulmakarvat, jotka alkoivat läheltä nenän vartta. Nyppimällä kulmat alkamaan kauempaa toisiaan katseeseen olisi saanut iloisempaa ilmettä.
En koskaan kertonut tästä hänelle, ja kuten tiedät, oikea syy on kyllä jossain muualla kuin muutaman millin verran "väärin" muotoilluissa kulmissa. Pienetkin asiat voivat silti vaikuttaa.
Vanhukset kysyvät minulta neuvoa ja apua. Olen sosiaalinen ja hymyileväinen. Miehet kyllä katsovat, mutta eivät lähesty satunnaista setämiestä lukuunottamatta. Deittiäpeissä lähinnä komeat pelimiehet ja ulkkarit lähestyvät. Ns normaalit suomalaiset miehet eivät yleensä aloita keskustelua, vaikka mätchäävätkin. En tiedä missä vika. Olen hoikka, treenattu, pitkähiuksinen jne eikä edes ole niitä kamalia tatuointejakaan!