Avauduin ystävälle kuinka miehet eivät lähesty minua tai kiinnostu niin ystävä totesi
Että minulla on sellainen aura ympärilläni, joka kehottaa miehiä pysymään poissa.
Mitä tuo tarkoittaa?
ja olen siis alle 30v ja urheilullinen, omasta mielestäni ihan nätti.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on tarjonnut täällä resting bitch facea ja kyllä siinä varmaan osatotuus onkin näin miehen näkökulmasta.
Jotkut naiset vain ovat kasvoiltaan ja ilmeiltään jotenkin lempeitä, hyväksyvän ja turvallisen näköisiä, siis helposti lähestyttävän oloisia. Ovat siis sellaisia kaikille, ei vain itseään kiinnostaville ihmisille. Enemmistö naisista sitten niitä joista huokuu sellainen "pysy kaukana, olen sinua parempi" olemus. Ikävää tietysti sellaiselle joka oikeasti haluaisi toisen ihmisen lähestyvän.
No mitäpä minä näitä mietin. En lähesty kummankaanlaisia, mutta jos lähestyisin, niin ensin mainittuja.
M, parisuhteessa
niin, eli nuo ensin mainitsemasi naiset ovat äidin oloisia: tule tänne lapseni, minä pidän sinusta huolta
Ei nyt ihan niinkään. Lempeys kumppanissa hu
huoh... en ole sinun äidistäsi mitään kirjoittanut, vaan siitä, että jotktu miehet etsivät puolisokseen äitityyppiä.
Neuvoisin ensinnäkin katselemaan ympärillesi. Kun kohtaat kiinnostavan miehen katseen, vastaa siihen parin sekunnin katseella ja hymyile. Tämän jälkeen käännä katse pois. Toista vähän ajan kuluttua. Jos olet ujo, tämä voi olla hyvin jännittävää. Harjoittele! Miehet etsivät tällä tavoin lupaa lähestyä. Hekään eivät halua tulla torjutuksi. Ajattelet itse ehkä, että jos miestä kiinnostaa, niin tämä tulee juttelemaan. Jos et itse anna vihreää valoa, eivät välttämättä tule, vaikka olisit kuinka kaunis.
Vierailija kirjoitti:
"Jos vastasit ekaan "ei", ja tokaan "kyllä", niin sitten voidaan olla aika varmoja että ongelma on ulkonäkösi. "
Ei voida. Voidaan olla aika varmoja, että ongelma on olemus.
Ei se kyllä noin mene. Muistan lukemattomia tilanteita, joissa miehet pörräsivät kauniin naisen ympärillä, vaikka sillä naisella oli todella nuiva ilme naamalla ja torjuva kehonkieli.
Vierailija kirjoitti: Jos ei osaa lähestyä naista samalla tavalla kuin lähestyisi miestä, jonka kanssa haluaisi jutella ja tutustua tarkemmin, niin ei lähesty naista aidosta kiinnostumisesta naiseen ihmisenä vaan pelkän pilde mielessä. Kukaan nainen ei ole otettu siitä, että mies tulee periaatteessa juttelemaan hänen pildelleen.
Yksi suosikkimuistojani muutettuani uudelle paikkakunnalle on, kun illalla kaupassa tuntematon mies tuli pullahyllyllä kehumaan tietty pullia jotka oli paistopisteeltä pakattu ilta-alennukseen, että ovat ihan hullun hyviä. Tämän sanottuaan mies viipotti samanlaisen pullapussin kanssa menemään ja kohtaaminen oli siinä!
Mukava kohtaaminen ilman vaatimuksia. Kun asuu samalla seudulla, niin siitäpä voi seuraavan kerran kohdatessa ainakin hymyillä toiselle.
Olen lapsimagneetti. Miehet eivät lähesty koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsimagneetti. Miehet eivät lähesty koskaan.
Tunnetko sellaisia naisia, joita miehet lähestyvät?
Jos tunnet, niin osaatko sanoa mitkä ominaisuudet erottavat sinut heistä, mitkä voisi selittää sitä, että heitä lähestytään ja sinua ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olet vieraiden ihmisten seurassa tai vaikka vaan lähettyvillä niin
- otatko katsekontaktia muihin?
- hymyiletkö ja oletko iloisen oloinen?
- aloitatko helposti juttelun?
Kysyykö muut ihmiset sinulta apua esim kaupassa ja vastaavissa paikoissa ?
Ymmärrän iloisen oloisuuden, hymyn ja katsekontaktin muiden SEURASSA, mutta mikä pointti tuo on, että jos vain muita ihmisiä on lähistöllä, pitäisi hymyillä koko ajan? Eikö sellaisesta tule vähän outoa vaikutelma, jos hymyilee ilman, että se liittyy millään lailla kommunikointiin tai muuten sosiaaliseen tilanteeseen?
Ja kaupassa yms. yleensä kysytään neuvoa myyjiltä. Lähinnä on epäkohteliasta muiden vaivaamista, jos alkaa random ihmisiltä kysellä neuvoa.
Ei minultakaan kaupassa tulla neuvoa kysymään. Paitsi ulkomaalaiset joskus ja hekin vain silloin, jos myyjää ei näy. En ole nähnyt muiltakaan kyseltävän. Onko tuo jossain päin Suomea tapana?
Ihmiset tekee sitä lähestyttävän, ei uhkaavan näköisille tyypeille.
Ikävä kyllä samat tyypit joutuu myös mm. feissareiden uhreiksi, samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet lähtökohtaisesti lähestyvät naisia joita pitävät helppoina saaliina. Jos olet liian pärjäävä ja vieläpä jos tähän on yhdistetty ripauskin moraalisuutta, he häpeävät jo läsnäoloasi, koska ovat itse yleensä saastaisia ja likaisia. Jopa ne menestyneet miehet.
Jos sinua ei lähestytä niin ota se merkkinä jumalalta, että sinua suojellaan. Arvoisesi mies kyllä lähestyisi sinua. Sille et voi mitään, jos ympäristössäsi on pelkkää paskaa.
En keksi naistyyppiä, jota lähestyttäisi erityisen paljon. Joku poikkeuksellisen söötti voi tietysti saada kyseenalaista huomiota silloin tällöin. Sanoisin, että enemmän lähestymiset riippuvat miehen luonteesta. Joku lähestyy lähes kaikkia, suurin osa ei ketään.
Vierailija kirjoitti:
En keksi naistyyppiä, jota lähestyttäisi erityisen paljon. Joku poikkeuksellisen söötti voi tietysti saada kyseenalaista huomiota silloin tällöin. Sanoisin, että enemmän lähestymiset riippuvat miehen luonteesta. Joku lähestyy lähes kaikkia, suurin osa ei ketään.
Mä olen aina ollut siinä käsityksessä, että sellaisiakin naisia on olemassa, joista miehet kiinnostuvat ja joita miehet esim pyytävät treffeille tai pyytävät heidän puhelinnumeroaan.
Ehkä homma ei sitten nykypäivänä enää toimi noin. Olen viisikymppisenä fossiilina ehkä tippunut jo kärryiltä nykyisestä pariutumiskulttuurista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos vastasit ekaan "ei", ja tokaan "kyllä", niin sitten voidaan olla aika varmoja että ongelma on ulkonäkösi. "
Ei se kyllä noin mene. Muistan lukemattomia tilanteita, joissa miehet pörräsivät kauniin naisen ympärillä, vaikka sillä naisella oli todella nuiva ilme naamalla ja torjuva kehonkieli.
niin eli OLEMUS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluajoilta jäi hämmästyttävä kokemus mieleen. Opiskelukaverini ylipuhui minut illalla baariin. En olisi jaksanut lähteä, kun olin ollut samana päivänä luomenpoistossa ja haavaa ei saanut kastella. Lähdin kuitenkin, en siis suihkunraikkaana, vaan hiuksetkin pesemättä. Olin lähinnä rähjääntyneen näköinen. Minua haettiin huomattavasti enemmän tanssimaan kuin yleensä 🤣
Ehkä näytit siltä, että osaat bailata ankarasti 😁
Sen pilluhaisi ja houkutteli pervoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin eli OLEMUS
Ei mitään tekemistä olemuksen kanssa, vaan ULKONÄÖN kanssa.
Kaunis nainen resting bitch face naamallaan ja kädet puuskassa rinnan päällä houkutteli miehiä puoleensa kuin lamppu yöperhosia, koska hän oli KAUNIS. Ei tämä sen monimutkaisempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Sivuaa vähän, minusta ei niinkään ihmiset välitä, mutta jostain syystä kissat pitävät minusta. Mikähän juttu siinä on?
Olet välttelevän oloinen. Ihmiset lukevat tämän niin, että et halua heidän seuraansa. Kissat lukevat sen niin, että olet kohtelias ja et tahdo niille pahaa. Kissoille kohteliasta on mm. poispäin katsominen ja se, että pysähtyy pienen matkan päähän. Tuijotus on niistä ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuaa vähän, minusta ei niinkään ihmiset välitä, mutta jostain syystä kissat pitävät minusta. Mikähän juttu siinä on?
Olet välttelevän oloinen. Ihmiset lukevat tämän niin, että et halua heidän seuraansa. Kissat lukevat sen niin, että olet kohtelias ja et tahdo niille pahaa. Kissoille kohteliasta on mm. poispäin katsominen ja se, että pysähtyy pienen matkan päähän. Tuijotus on niistä ahdistavaa.
Mä ihastuin ja rakastuin mun mieheen, kun ekan kerran hän oli seurassani arka ja vältteli katsettani. Hän oli siis aiemmin aika päällekäyvä ja tuijotti koko ajan, teki itseään hyvin aktiivisesti tykö. Annoin hänelle monet pakit enkä ollut hänestä lainkaan kiinnostunut.
Viimeisimpien rumien pakkien jälkeen sitten näin hänet taas, ja hän oli nyt arka ja lannistunut, ei katsonut silmiin lainkaan. Ensimmäisen kerran tuntui että sain katsoa ja tarkastella häntä ilman että tuntui kuin olisin saaliseläin pedon katseen alla. Ja silloin rakastuin.
Eihän naiset halua että miehet lähestyvät, naiset kehuvat kilpaa palstalla kuinka ovat onnellisia sinkkuina, paljon onnellsiempia kuin parisuhteessa!
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k…
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset halua että miehet lähestyvät, naiset kehuvat kilpaa palstalla kuinka ovat onnellisia sinkkuina, paljon onnellsiempia kuin parisuhteessa!
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k…
Samaan aikaan kun sinkkuus on lisääntynyt räjähdysmäisesti, naisten "onnellisuusindikaattorit" ovat alkaneet menemään koko ajan pahempaan ja pahempaan suuntaan:
- mt ongelmien määrä lisääntyy naispopulaatiossa jatkuvasti
- yksinäisyyttä kokevien naisten määrä koko ajan suurempi ja suurempi
-osuus naisista jotka ovat psyykelääkityksellä kasvaa koko ajan
Korrelaatio ei toki ole sama kuin kausaatio, mutta on mielenkiintoista että sinkkuustrendi ja naispopulaation mielenterveyden romahtaminen ovat tapahtuneet samoihin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kun olet vieraiden ihmisten seurassa tai vaikka vaan lähettyvillä niin
- otatko katsekontaktia muihin?
- hymyiletkö ja oletko iloisen oloinen?
- aloitatko helposti juttelun?
Kysyykö muut ihmiset sinulta apua esim kaupassa ja vastaavissa paikoissa ?
En ota, en hymyile, en aloita, mutta rauhassa ei saa olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ollut siinä käsityksessä, että sellaisiakin naisia on olemassa, joista miehet kiinnostuvat ja joita miehet esim pyytävät treffeille tai pyytävät heidän puhelinnumeroaan.
Ehkä homma ei sitten nykypäivänä enää toimi noin. Olen viisikymppisenä fossiilina ehkä tippunut jo kärryiltä nykyisestä pariutumiskulttuurista :D
Tuollaista se vielä 5v sitten oli.
Vaikutat vänkääjältä. Miehet varmaan aistivat sen.