Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avauduin ystävälle kuinka miehet eivät lähesty minua tai kiinnostu niin ystävä totesi

Vierailija
21.06.2025 |

Että minulla on sellainen aura ympärilläni, joka kehottaa miehiä pysymään poissa.

Mitä tuo tarkoittaa?

ja olen siis alle 30v ja urheilullinen, omasta mielestäni ihan nätti.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tietää että annat  pakit ja olet nirso joten ei miesten kannata sinua lähestyä.

Vierailija
62/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olette vuosien ajan käskeneet miehiä pysymään kaukana ja että jokainen lähestyminen tulkitaan rikolliseksi toiminnaksi niin mitä luulet miksi miehet eivät lähesty jos vähimmillään saa vttuilua päälleen ja pahimmillaan syytteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo kaiken: "omasta mielestäni ihan nätti"

Niin, tuo on sun mielipide mutta selvästikään se ei ole ainakaan miesten mielipide.

Vierailija
64/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi kaveri totesi joskus nuorempana ettei ymmärrä miksi kaikki miehet aina ihastuvat minuun, kun en ole edes erityisen nätti xD

Vierailija
65/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resting bitchface?

Vierailija
66/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei ikinä lähesty miehet irl. Okei, ehkä 2 kertaa 10 vuodessa max. Deittisivuilla lähestyy sitten sitäkin enemmän, mutta siellä mulla ei ookaan kuvaa näkösällä. Pitäiskö tästä vetää johtopäätöksiä? :D 🙈 Oon kyllä ihan fitti mimmi ja varmaan aika tavallisen(?) näköinen. N33

Vierailija
67/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten perusilme on sellainen ettei siitä tiedä tuleeko katutappelu vai kolmas maailmansota jos lähestyy ja tervehtii.

Vierailija
68/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se yksinkertaisin selitys on myös se oikea:

Todennäköisesti et vaan ole kovin hyvännäköinen. 

Vierailija
69/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kertoo kaiken: "omasta mielestäni ihan nätti"

Niin, tuo on sun mielipide mutta selvästikään se ei ole ainakaan miesten mielipide.

Oikeasti kaunis nainen tietää kyllä olevansa kaunis, koska ympäröivä maailma viestii hänelle sen asian jatkuvasti.

Vierailija
70/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakaan ei ikinä lähesty miehet irl. Okei, ehkä 2 kertaa 10 vuodessa max. Deittisivuilla lähestyy sitten sitäkin enemmän, mutta siellä mulla ei ookaan kuvaa näkösällä. Pitäiskö tästä vetää johtopäätöksiä? :D 🙈 Oon kyllä ihan fitti mimmi ja varmaan aika tavallisen(?) näköinen. N33

Mutta onko sinun olemus ja ilme millainen? Saatat hyvin viestittää miehille "älä edes yritä lähestyä"

Vierailija
71/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kelpaa kenellekään. Kun menen baariin,  niin baarin kännisimmät miehet lähestyvät minua, ei kukaan muu. Lisäksi huomaan, että jos joku mies juttelee kanssani jostain syystä, niin he punastelevat edessäni. Ei ole yksi tai kaksi kertaa käynyt näin. En ymmärrä yhtään, miksi näin. 

No tuosta voi päätellä aika paljonkin. Toki voi mennä vikaankin.

Todennäköisesti lähestyvät miehet ovat ujoja ja varautuneita itse. He tekevät sen elämänsä aloitteen sinua kohtaan. Sinä et ole kaikkein tavoitelluin nainen. Mutta heille sinä olet todennäköisesti jostakin syystä puoleensavetävä. Lisäksi olet itsekin ujo ja varautunut koska et itse tee aloitteita.

Jos jotakin haluat muuttaa niin ryhdyt itse tekemään aloitteita tai koetat nähdä sinua lähestyvien miesten humalatilan tai muun punastelun taakse.

Vierailija
72/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua lähestyttiin nuorempana myös suomalaisten toimesta, lähestyjiä oli jos jonkinmoisia mutta jännä nykyään kun olen itsevarmempi ja fyysisesti paljon paremmassa kunnossa kun nuorempana, kasvoista edelleen ihan kaunis, osaan pukeutua naisellisesti jne, niin vain ulkomaalaiset lähestyy! Minulla kyllä sellainen aura, että en tarvi välttämättä miestä, ja jos miehen otan, tiedän tasan tarkkaan mitä haluan. 

Kuten täällä joku kirjoittikin, olen itsekin tullut siihen tulokseen että suomalaiset miehet monet jostain syystä hakevat äidin korviketta itselleen. He ei ole valmiita näkemään paljoa vaivaa naisen eteen, jotkut eivät ole valmiita tekemään mitään. Ulkomaalaiset monet panostavat ihan eri tavalla, ovat miehekkäämpiä jne. Tämä on valitettava ilmiö ja yksi syy miksi niin moni suomalainen nainen avioituu ulkomaalaisten kanssa.

Keksit aika monimutkaisen tarinan ilmiön selitykseksi, vaikka todennäköisempää lienee se, että et vaan ole enää yhtä hyvännäköinen kuin nuorempana, ja siksi miehet eivät enää lähetysty sinua.

Vierailija
73/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko sinun olemus ja ilme millainen? Saatat hyvin viestittää miehille "älä edes yritä lähestyä"

Siis mähän hymyilen yleensä aina. Mut oon tosi ujo miesten kanssa. Itseasiassa ainakin kaksi kertaa joku puolituttu mies on tullut sanomaan (humalassa) että mun pitää rohkaistua ja hitto vaan mennä jonkun tyypin luokse ja ottaa siitä ilo irti. Ehkä noista jäänyt vaan ennemmin negatiivinen ajatus että en kelpaa tällaisena kuin olen vaikka tiedän samaan aikaan että ovat tavallaan oikeassakin.  N33

Vierailija
74/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun olette vuosien ajan käskeneet miehiä pysymään kaukana ja että jokainen lähestyminen tulkitaan rikolliseksi toiminnaksi niin mitä luulet miksi miehet eivät lähesty jos vähimmillään saa vttuilua päälleen ja pahimmillaan syytteen.

Aikamoisia pelkureita sellaiset miehet sitten, varsinkin tietäen millainen suomen oikeuslaitos on. Eihän tässä maassa saa edes raiskauksesta rangaistusta, saati sitten siitä että menee naiselle juttelemaan! - eri. 

Vierailija
75/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian kaunis ja ehkä itseriittoisen näköinen. Monet introvertit voivat myös näyttää ylpeitä.

Miehet eivät oikein uskalla lähestyä hyvännäköisiä naisia. Poikkeuksena pelimiehet, jotka eivät ole vakavaa suhdetta etsimässä.

En itse valitsisi ujoa miestä, sillä heistä tulee helposti alkoholisteja. Sellainen, joka osaa puhua naisille selvin päin on paljon parempi.

Ajattelevatkohan miehet, että ujonoloisesta naisesta kohtuu tulevaisuudessa harmia?

Kumma juttu, mutta muistan nuoruudestani, että muualla Euriopassa miehet uskalsivat tulla juttelemaan, vaan eivät Suomessa. Itse asiassa ei tarvinnut 70-luvulla mennä kuin Ahvenanmaalle, niin kahvilassa tuli nuori mies juttelemaan meille nuorille naisille. Mutta ei manner-Suomessa. 😊

Vierailija
76/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on tarjonnut täällä resting bitch facea ja kyllä siinä varmaan osatotuus onkin näin miehen näkökulmasta.

Jotkut naiset vain ovat kasvoiltaan ja ilmeiltään jotenkin lempeitä, hyväksyvän ja turvallisen näköisiä, siis helposti lähestyttävän oloisia. Ovat siis sellaisia kaikille, ei vain itseään kiinnostaville ihmisille. Enemmistö naisista sitten niitä joista huokuu sellainen "pysy kaukana, olen sinua parempi" olemus. Ikävää tietysti sellaiselle joka oikeasti haluaisi toisen ihmisen lähestyvän.

No mitäpä minä näitä mietin. En lähesty kummankaanlaisia, mutta jos lähestyisin, niin ensin mainittuja.

M, parisuhteessa

Vierailija
77/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ulkonäkösi on vaan tosi heikolla tasolla, tai sitten kehonkielesi on torjuva ja ilme nyrpeä. 

En oikein muutakaan keksi. 

Vierailija
78/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ulkonäkösi on vaan tosi heikolla tasolla, tai sitten kehonkielesi on torjuva ja ilme nyrpeä. 

Tai liian kaunis ja itsevarman näköinen?

Vierailija
79/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai liian kaunis ja itsevarman näköinen?

En ole koskaan oikeasti tavannut kaunista naista, jolla olisi mitään ongelmia saada miesten huomiota. 

Ehkä tuollaisia naisia on sitten oikeasti olemassa, mutta itse en tosiaan ole 43 vuoden aikana tällaista naista koskaan kohdannut.

Vierailija
80/129 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on tarjonnut täällä resting bitch facea ja kyllä siinä varmaan osatotuus onkin näin miehen näkökulmasta.

Jotkut naiset vain ovat kasvoiltaan ja ilmeiltään jotenkin lempeitä, hyväksyvän ja turvallisen näköisiä, siis helposti lähestyttävän oloisia. Ovat siis sellaisia kaikille, ei vain itseään kiinnostaville ihmisille. Enemmistö naisista sitten niitä joista huokuu sellainen "pysy kaukana, olen sinua parempi" olemus. Ikävää tietysti sellaiselle joka oikeasti haluaisi toisen ihmisen lähestyvän.

No mitäpä minä näitä mietin. En lähesty kummankaanlaisia, mutta jos lähestyisin, niin ensin mainittuja.

M, parisuhteessa

Lempeä, hyväksyvä, turvallinen... Erittäin hyviä sanoja kuvaamaan helposti lähestyttävän oloista ihmistä. Tai siis näköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi