Avauduin ystävälle kuinka miehet eivät lähesty minua tai kiinnostu niin ystävä totesi
Että minulla on sellainen aura ympärilläni, joka kehottaa miehiä pysymään poissa.
Mitä tuo tarkoittaa?
ja olen siis alle 30v ja urheilullinen, omasta mielestäni ihan nätti.
Kommentit (129)
Mulle on sanottu samaa. Ja sen sanoi mun siskoni, joka haluaa mulle pelkkää hyvää. Eli sanoissa ainakin mun kohdallani on perää.
Väkivaltaisen parisuhteen jälkeen olen ollut sinkkuna 7 vuotta. Olen torjunut jokaikisen miehen, joka mua on tavoitellut. Teen sen lähes automaattisesti.
Paradoksaalisesti, vaikka olen miesten ympäröimä ja saan jatkuvasti treffipyyntöjä ja erityiskohtelua, en osaa ajatella heidän olevan romanttisesti kiinnostuneita.
Ilmeisesti olen edelleen niin rikki sisimmässäni koetun väkivallan vuoksi, että en osaa kuvitella jonkun miehen aidosti voivan rakastaa mua ja torjun ennen kuin miehestä tulee harmia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tämä. Lapset ja eläimet
'kävelevät suorastaan syliin'.
Lentokoneessa, ratikassa,
junassa ventovieras liimautuu,
avautuu koko elämästään,
siltä istumalta. Kuin terapeutilleen.
Tätä jaksaa tiettyyn rajaan/ikään saakka.
Mulla näin käy yleensä humalaisten kanssa.
Se on ihan hyvä, että moni pysyy pois kimpusta, vaikkei se nuorena siltä tunnu. Moni mies hakee itselleen helppoa ja iloista äidinkorviketta. Siksi he kaihtavat muita. Et menetä mitään. Ehkä voisit itse valita seurasi.
Sun ystävä on hörhö. Lähesty itse niitä miehiä. joihin haluatkin kontaktia. Mulla ei varmaan ole edes auraa ja hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Eipä Ap:n kaltaiselle naiselle jää oikein muita vaihtoehtoja kuin etsiä ulkomaalainen mies jostain maasta, jossa miehillä on enemmän itsevarmuutta.
Minulla on sama aura ja tein sen virheen, että en näin tehnyt. Olin hyvännäköinen nainen, mutta nyt yksinäinen viisikymppinen. Suomalaiset miehet ei lähestyneet koskaan. Ulkomaalaiset kyllä, matkoilla ja Suomessa.
Minulla sama juttu. Ei yksikään suomalainen mies ole ikinä osoittanut minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan. Ulkomaalaiset vain. Kyllä sitä miettii, miksi ei kelpaa suomalaisille.
"Aura eli kyntöaura on maatalouskone, jota käytetään kyntämiseen eli maan muokkaamiseen avaamalla pitkiä vakoja maahan ja maata kääntämällä. Juhdat eli työhön käytettävät kotieläimet vetivät aikaisemmin auroja, mutta nykyisin vetäjinä ovat traktorit."
Apn ystävä on varmaan lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Kun olet vieraiden ihmisten seurassa tai vaikka vaan lähettyvillä niin
- otatko katsekontaktia muihin?
- hymyiletkö ja oletko iloisen oloinen?
- aloitatko helposti juttelun?
Kysyykö muut ihmiset sinulta apua esim kaupassa ja vastaavissa paikoissa ?
Ymmärrän iloisen oloisuuden, hymyn ja katsekontaktin muiden SEURASSA, mutta mikä pointti tuo on, että jos vain muita ihmisiä on lähistöllä, pitäisi hymyillä koko ajan? Eikö sellaisesta tule vähän outoa vaikutelma, jos hymyilee ilman, että se liittyy millään lailla kommunikointiin tai muuten sosiaaliseen tilanteeseen?
Ja kaupassa yms. yleensä kysytään neuvoa myyjiltä. Lähinnä on epäkohteliasta muiden vaivaamista, jos alkaa random ihmisiltä kysellä neuvoa.
Harmi, ettet kykene kysymään asiasta ystävältäsi. Saisit oikean vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Resting bitch face.
Aivan hemmetin typerä keksintö tuokin. Ihme kun tällaiset "vikamääritelmät" ovat aina naisille suunnattu. Kenellä on muka koko ajan joku "miten voin miellyttää?" -hymy päällä? Ei kellään, mutta miehille neutraali naama on sallittu, naisilla se on bitch face.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän iloisen oloisuuden, hymyn ja katsekontaktin muiden SEURASSA, mutta mikä pointti tuo on, että jos vain muita ihmisiä on lähistöllä, pitäisi hymyillä koko ajan? Eikö sellaisesta tule vähän outoa vaikutelma, jos hymyilee ilman, että se liittyy millään lailla kommunikointiin tai muuten sosiaaliseen tilanteeseen?
Ja kaupassa yms. yleensä kysytään neuvoa myyjiltä. Lähinnä on epäkohteliasta muiden vaivaamista, jos alkaa random ihmisiltä kysellä neuvoa.
Tämä oli selittävä vastaus, eli kyllä, sulla selvästi on torjuvahko olemus ja suhtautuminen ihmisiin ympärilläsi. Siinä ei ole vikaa, mutta se ei ole se kaikkein vetovoimaisin hunajapurkki joka kerää kaikki karhut ja kimalaiset apajille.
Ehkä sinusta huokuu tämä "mee tuu" asenne, että sen vuoksi miehet karttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeuta miehia ei löytyy kovin montaa vapoilla markkinoilla ja heikommat eivät halua eivätkä uskalla lähestyä, koska ilmeisesti olet itsevarma kehittynyt persoona, tiedät mitä haluat ja mitä ei. Sinunlaisia on myös vähän ja siksi kun sopivia ei löytyy, ollaan sinkuina. Parempi yksin kun huonossa seurassa. Huom! Heikommat miehet tietävät omaat heikkoudet ja pelkäävät tulevansa sinun kehittenyisyynen edessä paljasteuiksi. Siksi fiksusti kiertävät sinua kaukaa. Mutta varo, koska niiden joukossa on myös tosiröyhkeitä ja näyttelijöitä, ketkä vaan saalistavat, rikkoaksen sinun onnellisen, itsevarmaan olon ja elämän.
Miksi vastailet itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinusta huokuu tämä "mee tuu" asenne, että sen vuoksi miehet karttaa.
Jälleen kerran: mitä tuo termi sinun mielestäsi tarkoittaa? Ei ole tainnut ihan aueta teille miehille kun näkee niin omituisia käyttötapoja, niin netissä kuin tosielämässäkin.
Torjuva kehonkieli. Sitä voi käyttää tarkoituksellakin, kun haluaa olla rauhassa. Ei katso ketään, kävelee nopeasti, pitää kasvoilla sellaisen ilmeen ettei reagoi mihinkään. Tuijottaa kännykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin epäkohteliasta? Olen auttanut kaupassa vanhusta löytämään allergeenit pikkiriikkisellä tekstillä kirjoitetusta tuoteselosteessa ja turisteja myös. En pitänyt pyyntöjä ollenkaan epäkohteliaina.
Opiskeluajoilta jäi hämmästyttävä kokemus mieleen. Opiskelukaverini ylipuhui minut illalla baariin. En olisi jaksanut lähteä, kun olin ollut samana päivänä luomenpoistossa ja haavaa ei saanut kastella. Lähdin kuitenkin, en siis suihkunraikkaana, vaan hiuksetkin pesemättä. Olin lähinnä rähjääntyneen näköinen. Minua haettiin huomattavasti enemmän tanssimaan kuin yleensä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian kaunis ja ehkä itseriittoisen näköinen. Monet introvertit voivat myös näyttää ylpeitä.
Miehet eivät oikein uskalla lähestyä hyvännäköisiä naisia. Poikkeuksena pelimiehet, jotka eivät ole vakavaa suhdetta etsimässä.
En itse valitsisi ujoa miestä, sillä heistä tulee helposti alkoholisteja. Sellainen, joka osaa puhua naisille selvin päin on paljon parempi.
Ajattelevatkohan miehet, että ujonoloisesta naisesta kohtuu tulevaisuudessa harmia?
Ujonoloinen nainen voi vaikuttaa mahdolliselta riippakiveltä.
Tämä kommentti lienee joltain "räväkältä" naiselta?
Parempi räväkkä kuin tuppisuu, joka täällä miettii miksi miehet eivät osaa lukea ajatuksia ja lähesty juuri häntä maailman kaikista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluajoilta jäi hämmästyttävä kokemus mieleen. Opiskelukaverini ylipuhui minut illalla baariin. En olisi jaksanut lähteä, kun olin ollut samana päivänä luomenpoistossa ja haavaa ei saanut kastella. Lähdin kuitenkin, en siis suihkunraikkaana, vaan hiuksetkin pesemättä. Olin lähinnä rähjääntyneen näköinen. Minua haettiin huomattavasti enemmän tanssimaan kuin yleensä 🤣
Ehkä näytit siltä, että osaat bailata ankarasti 😁
Minä olen tällainen, mutta muehet eivät ilman känniä lähesty.