Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on naiset että niitä tatuointeja on lätkittävä ympäri kehoa?!

Vierailija
20.06.2025 |

Olin tossa viettämässä jussia paikallisella uimarannalla ja paljon näki naisia joilla ihan ok keho, naama ja sitten se pilattu suttaamalla kehoa sieltä täältä... Yksikin eukko oli niin seksikäs ,että teki väistämättä riisua vaatteet ja mennä rakastelemaan mutta kun näin tökeröt tatuoinnit niin fiilikset meni samointein. Nyt olen kotona ja juon olutta ja katson youtubesta malli naisia joilla ei ole tatuointeja. 

Kommentit (175)

Vierailija
101/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatskoilla pääsee ainakin tuon tyylisten idioottien lähestymisyrityksistä...Itseäni kiinnostavat miehet pitävät yleensä myös uniikeista tatskoistani...

Aika säälittävä selitys...

No ei mulla niitä tatskoja sen takia olekaan, mutta se on plussaa.

Vierailija
102/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laumasieluja ovat. Miehilläkin on tatuointeja.

Ei, vaan jännillä miehillä on tatuointeja.

Et oo tainnut juuri käydä ihmisten ilmoilla?

En kyl oo käynny.

No niin arvelinkin. Tatuoinnit ovat nykyään ihan mainstream-juttu. Eivät ole rokkareiden ja alamaailman yksinoikeus enää.

Käy kaikki paskallakin. Ihan mainstream-juttu. En silti hiero sitä ihooni julkisille paikoille mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatskoilla pääsee ainakin tuon tyylisten idioottien lähestymisyrityksistä...Itseäni kiinnostavat miehet pitävät yleensä myös uniikeista tatskoistani...

Jep, sä oot niin uniikki. Onko ihan AU-lapsen tekemä kuva vai enempiki lemmikin muotokuvasta kysymys? Live, laugh, love?

Vierailija
104/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär sai tatuoinnin hirveän vinkumisen jälkeen kun oli 17 vuotias. Nyt on kolmekymppinen ja haukkuu meitä kun annoimme sen ottaa.

Ei ole kuulemma cooli enää...

Vierailija
105/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet ja naiset jotka tatuointeja ottavat eivät taida olla kovin kiinnostuneita tyypeistä ja niiden tyyppien mielipiteistä, jotka eivät tatuoinneista tykkää.

Ei voi ymmärtää, miksi tämä on jollekin ongelma, miksi se sinua niin kovin harmittaa?

Hlökohtaisesti on ihan sama onko tyypillä tatuointeja vai ei, enemmän mua kiinnostaa vaikkapa sen huumorintaju ja miten se keskustelee ja kohtelee muita ihmisiä.

Vierailija
106/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, sä oot niin uniikki. Onko ihan AU-lapsen tekemä kuva vai enempiki lemmikin muotokuvasta kysymys? Live, laugh, love?

Suosittelen hakeutumaan hoitoon. Ei ole ihan normaslia olla noin aggressiivinen tuntematonta kohtaan.

Vierailija
107/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävarmat ja rumat naiset ovat tatuoituja. Kauniilla ei tarvetta.

Tatuointi tarkoittaa joko huonoa itsetuntoa, päihteitä, tyhmyyttä tai mielenterveyden ongelmia.

Siksi kierrän kaukaa sellaiset naiset.

Eli tatuointi toimii loistavasti molempiin suuntiin - tatuoitu nainen välttyy sinulta ja sinä vältyt tatuoiduilta. Missä siis se ongelma?

Vierailija
108/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy idiootit etäällä

Vierailija
109/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laumasieluja ovat. Miehilläkin on tatuointeja.

Ei, vaan jännillä miehillä on tatuointeja.

Et oo tainnut juuri käydä ihmisten ilmoilla?

En kyl oo käynny.

No niin arvelinkin. Tatuoinnit ovat nykyään ihan mainstream-juttu. Eivät ole rokkareiden ja alamaailman yksinoikeus enää.

70-luku oli mahtavaa aikaa tässäkin suhteessa. Tatuointeja oli vain merimiehillä ja linnakundeilla. Naisilla ne oli äärimmäisen harvinaisia. Ehkä jollain kapisimmalla laivahoratsulla saattoi joku yksittäinen pieni tatska olla, mutta tavallisilla naisilla ei edes pienenpientä. Oli ne aikoja.

Vierailija
110/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:lla mennä rakastelut ja nussimiset sekaisin?

Vierailija
111/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen hakeutumaan hoitoon. Ei ole ihan normaslia olla noin aggressiivinen tuntematonta kohtaan.

Niin, ketjun tatuontifanaatikot niitä agressiivisia just on kuten ketjussakin näkee, joten...

-eri

Enkä nyt muutenkaan ymmärrä millä logiikalla voi samassa lauseessa julistaa ettei välitä mitä muut niistä pitää ja toisaalta hypätä jonkun silmille raivona joka sanoo ettei pidä niistä. 

Vierailija
112/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, ap, että olet niin ylettömän kiinnostunut naisten ihosta?

Vierailija
113/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaapa nyt ihan kunnolla ilman v*ttuilua, miksi kukaan ottaisi tatuoinnin? 

Itse en keksi syytä miksi ottaisin tatuoinnin.

Vierailija
114/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että juuri siksi niitä otetaan kun jokainen saa ihan itse päättää kehostaan ja mitä sille tekee. Ja plussaa toki on se että AP:n kaltaiset siat pysyy mahdollisimman kaukana. Naisten kehot kun ei ole olemassa sitä varten että joku kaljamahainen perverssi saa niitä kuola poskella kyylätä.

Vierailija
115/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku neutraaliin kysymykseen?

Vierailija
116/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan merkata ihoni tunnistettavaksi jos vaikka joudun onnettomuuteen.

Vierailija
117/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävarmat ja rumat naiset ovat tatuoituja. Kauniilla ei tarvetta.

Tatuointi tarkoittaa joko huonoa itsetuntoa, päihteitä, tyhmyyttä tai mielenterveyden ongelmia.

Siksi kierrän kaukaa sellaiset naiset.

Eli tatuointi toimii loistavasti molempiin suuntiin - tatuoitu nainen välttyy sinulta ja sinä vältyt tatuoiduilta. Missä siis se ongelma?

Muumilaaksossa, niin paljon leimaamatonta lihaa.

Vierailija
118/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan näkösiä räpellyksiä, naiset ja miehet.

Oma nahka on puhdas, olenkin alfa enkä lammas.

M55

Vierailija
119/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin, ihan vain ärsyttääkseni sinunlaisiasi tampiota.

Vierailija
120/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon lätkiä sanasta tulee hauska mielikuva. Voiko taiteellisesti lahjakas fiksu tatuoija pettää itseään musteiden "turvallisuudella" jos ei huomaa riskejä niissä. Mikä muste on vähiten pahin ihmisten keholle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi