Olen koko yön etsinyt pulloja kun ei ole rahaa, nyt on kasassa 1,15e
Ei tämä riitä edes etsintään kuluneeseen energiaan...Alan olla jo epätoivoinen, rahaa tulee lisää vasta ensi kuussa...
Luultavasti yksi sormeni sai paleltuman.
En enää tiedä mitä tehdä, kaikki turvaverkot pettäneet 😔😔
Kommentit (53)
En ymmärrä miksi ihmiset neuvovat polloja keräämään. Kas kun eivät sano mustikkaan tammikuussa!!
Onpa ikävä .Vielä ikävämpää pahat vastaukset. Mene kirkolyya pyytämään apua.
Ja nämä sama idiootit jaksavat heti aamusta täällä taas ulisemassa, ei kukaan näitä ulinoita enää vakavasti ota, naurattaa lähinnä.
Aika typerä strategia kerätä niitä öisin. Ne muut ihmiset pulloineen tölkkeineen on liikkeellä päivisin, samoin ne ahkerimmat kerääjät, jotka kuorii parhaat päältä.
Koko yön ja kymmenen pulloa läytänyt ?
Enemmän löytyy tölkkejä kuin pulloja. Viikonloput on parhaat ajanjaksot. Jos asuu vähänkään isommassa kaupungissa ja keräilee suunilleen joka päivä, niin kyllä päivässä löytää keskimäärin muutaman euron edestä. Jatka sisukkaasti vaan! Kuntokin nousee. Kesää kohti mennään ja apajat paranee.
Vierailija kirjoitti:
Aika typerä strategia kerätä niitä öisin. Ne muut ihmiset pulloineen tölkkeineen on liikkeellä päivisin, samoin ne ahkerimmat kerääjät, jotka kuorii parhaat päältä.
Ei pullojen keruulla mitään oleellista rahaa tienaa talvella. Enemmän kuluu energiaa
Mene Hesariin vollottamaan, että hallitus ajoi sinut pulloja keräämään ja sait siinä samalla pipin.
Se auttaa.
Oikein että pettäneet. Mitä jätit vipit maksamatta takas
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset neuvovat polloja keräämään. Kas kun eivät sano mustikkaan tammikuussa!!
Persupällit neuvovat muita tajuamatta edes sääolosuhteita. Itse makoilevat 24/7/koko helvetin elinikä etuuksilla.
Toivottavasti tämä ei ole trolli vaikka oliskin niin monille arkipäivää. Tosin moni yrittää commu palvelun kautta olen itsr auttanut 2 lapsiperhettä, tosin heti seuraavalla viikolla toinen niistä taas kinuamassa apu vaikka lapsilisät ja tuet tuli tammikuun ekalla viikolla en tiedä sitten oliko ns onnenonkija vai mikä, mut en kyl toista kertaa auttanut kun itelläkään varat riitä auttamaan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persupällit neuvovat muita tajuamatta edes sääolosuhteita. Itse makoilevat 24/7/koko helvetin elinikä etuuksilla.
Persuhullu vauhdissa, otettu 💊 auttaa, muista katsoa ettei persu hyökkää kaapista kimppuun 😄
Vähän riskillä jotkut etsii kun työntävät käden ulkoroskikseen pullojen toivossa, ties mitä terävää siellä roskiksissa, sama kauppakeskusten roskiksissa jotkut vaan tunkee kätensä sinne😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole ajatellut hoitoon mennä, olet selvästi sen tarpeessa tuon jatkuvan vihasi kanssa, ja se katse sinne peiliinkin kannattaa välillä ettei aina vain muita syyttele.
Et osaa etsiä. Minä sain Loppiaisen saldoksi 20,60€.
Muista tehdä veroilmoitus ja maksaa ennakkoverot pullotuloista
Vierailija kirjoitti:
Sillä saat jo paljon perunaa ja porkkanaa. Sosekeitto kiehumaan!
Siihen pakastimesta kaivaa jauhelihaa, viileäkaapista sipuli ja kaupasta juureskuutioita, vähän mausteita, niin hyvä tulee. Tekee vaikka 3-litran annoksen, niin riittää pidemmäksi aikaa.
K-sovelluksessa apetit peruna-kasvis pakaste 750g pussi euron, pitää olla plussa kortti.
Toimeentulotuki on juuri maksettu muutama päivä sitten. Mihin ne rahat menivät?
Sillä saat jo paljon perunaa ja porkkanaa. Sosekeitto kiehumaan!