Mikä siinä on naiset että niitä tatuointeja on lätkittävä ympäri kehoa?!
Olin tossa viettämässä jussia paikallisella uimarannalla ja paljon näki naisia joilla ihan ok keho, naama ja sitten se pilattu suttaamalla kehoa sieltä täältä... Yksikin eukko oli niin seksikäs ,että teki väistämättä riisua vaatteet ja mennä rakastelemaan mutta kun näin tökeröt tatuoinnit niin fiilikset meni samointein. Nyt olen kotona ja juon olutta ja katson youtubesta malli naisia joilla ei ole tatuointeja.
Kommentit (175)
Itselläni ei ole tatuointeja, mutta mieheni sanoi että jotkut tatuoidut naiset ovat HOT. Ja itsekin olen naisena samaa mieltä!
"Yksikin eukko oli niin seksikäs ,että teki väistämättä riisua vaatteet ja mennä rakastelemaan mutta kun näin tökeröt tatuoinnit niin fiilikset meni samointein."
Hienoa, ne siis toimivat!
Mikset katsele tatuoimattomia naisia? Vai väitätkö ettei niitä ole? Aika suurella osalla miehistäkin on tatskoja, pitäiskö naisten alkaa niistä valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä tatuoinneissa niin kauhistuttaa?
Itse olen tatuoimaton enkä halua tatuointeja. Muiden tatuoinnit ei minulle kuulu.
Nainen ymmärtää etteivät muut ihmiset ole olemassa häntä varten, eikä siis loukkaannu toisten autoista, lapsista, musiikkimausta, tatuoinneista, pukeutumisesta, kodin sisustuksesta, uravalinnoista, jne. Nainen ei yritä väkivallalla saada haluamaansa.
No aika monet loukkaantuu. Myös muiden naisten valinnoista, vaikkeivät edes olisi kiinnostuneita naisista siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintakehään tai mahaan ei sitten oteta tatuointeja, jooko?
Mutta raskausarvet ovat ok? Niitä meikäläiseltä kyllä löytyy.
Ei se röllykkä musteella paremmalta näytä!
Mulla ei oo yhtään. Kai kipukynnys matala eikä oo muutenkaan rahaa moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, yksi syy voipi olla se, että ap ja kaltaisensa pysyvät poissa.
Tiedän naisia, jotka antavat painonsa nousta tästä samasta syystä. Ihannepaino on se missä saa olla rauhassa.
Ai ihannepainossa saa olla rauhassa? Ihannepaino eli normaalipaino ja sopusuhtaisuus nimenomaan on se missä ei saa olla rauhassa.
Huom. kenenkään ihannepaino ei siis ole valas. Paitsi valaan.
Jos "valaan" painoisena saa olla rauhassa, niin silloin se on ihanteellinen paino.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on miehet, että teidän pitää tulla kommentoimaan niitä naisten tatuointeja. Omaksi iloksi ne on otettu.
Ai omaksi iloksi? Kaiken maailman typerät carpe diem tekstit, ja kaikki irralliset kuvat siellä täällä...erittäin mautonta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on miehet, että teidän pitää tulla kommentoimaan niitä naisten tatuointeja. Omaksi iloksi ne on otettu.
Niin se kalja KESSI on myös ihan miehen omaksi iloksi otettu.
Sekin on totta, en mää sitä kessiä akan iloksi osta ku ittelleni!
Näin naisena ihmettelen kanssasisariani, jotka ovat ottaneet omituisia isoja ja rumia tatuointeja aivan kuin joku pikkulapsi olisi lätkinyt niitä kuin typeriä tarroja sinne tänne pitkin kehoa.
Jos olisi pakko ottaa tatskoja, jotain esteettistä silmää olisi edes hyvä olla ja kuviot pitäisi mielestäni liittää jotenkin toisiinsa.
Mikä siinä on miehet, että niistä naisten tatuoinneista pitää aina ulista. Jos et tykkää, älä edes katso tatuoitua naista. Mutta lopeta ulina. Ei kuulu sulle, miksi on ottanut tatskoja.
Eipä muiden ihmisten tatuoinnit sinänsä minulle kuulu, mutta suorastaan surku tulee kun katsoo ihmisiä jotka ovat pilanneet nahkansa rumilla tatuoinneilla. Minun silmissä kaikki tatskat on rumia, oli ne sitten miehellä tai naisella tai jollakin heidän välimuodollaan.
Kannan ylpeydellä puhdasta nahkaani, joka alkaakin olla jo melkeimpä harvinaisuus nykypäivänä
Se on heidän keho. Eli pitäkööt hyvänään.
Se on jokaisen oma valinta jos haluaa rumentaa itseä tatuoinneilla.
Omaksi iloksi ja omaa silmää miellyttämään niitä hankitaan. Plussaa toki ehdottomasti se, että pysyy sinun kaltaiset loitolla.
Liikaa rahaa ihmisillä selvästikin. Käyttäisivät mieluummin hyväntekeväisyyteen tatskarahat.
Sanotaanko näin, että siihen on syynsä miksi et näe hienostoalueella graffiteja, mutta getossa niitä on joka paikassa. Vaikka tatuoinnit ja niiden kommentointi aiheuttavat taas kerran hemmetinmoiset defenssimekanismit ja selittelyt naisilla, niin totuus on, että ne kulkevat aivan liian usein muiden huonojen päätösten, mielenterveysongelmien ja arvostelukyvyn puutteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Omaksi iloksi? Voisitko avata mitä iloa siitä koituu, että alaselässä lukee kiinaksi: Kissa kävelee katolla ?
Tai olkavarressa on kellon kuva ja lapsen nimi`? Kuinka huonomuistinen ihminen voi olla?
Miksi se on defenssi jos naisena ihan vaan toteaa että evvk mitä joku ventovieras mies on tatuoinneista mieltä? Kaikkia ei voi mitenkään miellyttää - eikä tarvitsekaan.
Mulla ei oo tatskoja mutta miehelläni on. Nytkö pitäis siitäkin raivostua?