Mikä siinä on naiset että niitä tatuointeja on lätkittävä ympäri kehoa?!
Olin tossa viettämässä jussia paikallisella uimarannalla ja paljon näki naisia joilla ihan ok keho, naama ja sitten se pilattu suttaamalla kehoa sieltä täältä... Yksikin eukko oli niin seksikäs ,että teki väistämättä riisua vaatteet ja mennä rakastelemaan mutta kun näin tökeröt tatuoinnit niin fiilikset meni samointein. Nyt olen kotona ja juon olutta ja katson youtubesta malli naisia joilla ei ole tatuointeja.
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaapa nyt ihan kunnolla ilman v*ttuilua, miksi kukaan ottaisi tatuoinnin?
Itse en keksi syytä miksi ottaisin tatuoinnin.
Minä otin, ihan vain ärsyttääkseni sinunlaisiasi tampiota.
Ja mikähän tekee minusta tampion? Sekö etten keksi syytä ottaa tatuointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laumasieluja ovat. Miehilläkin on tatuointeja.
Ei, vaan jännillä miehillä on tatuointeja.
Lääkärin ja dippainssit on siis jännämiehiä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Epävarmuuttaan ja mielenhäiriöitä peitellään kehonmuokkauksilla. Hyvä puoli on että erottaa helposti kenellä on mielenterveysongelmia.
Heh. Mulla on muun muassa epävakaa ja add, mutta ei ainoatakaan tatuointia. Korvikset löytyy, mutta ei muita läväreitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä onkaan kauniimpaa, kuin kuvia täynnä oleva nainen jolla on vielä aku-ankka huulet.
Lisään tähän vielä luonnottoman väriset hiukset ja epäsiistit hiukset, sininen, pinkki, kusen keltainen, vihreä. Ai että kun on kaunista.
Ehkä se on vain sattumaa, mutta en tunne yhtään henkisesti tasapainossa olevaa tatuoitua henkilöä, miestä enkä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaapa nyt ihan kunnolla ilman v*ttuilua, miksi kukaan ottaisi tatuoinnin?
Itse en keksi syytä miksi ottaisin tatuoinnin.
Minä otin, ihan vain ärsyttääkseni sinunlaisiasi tampiota.
Ei sun sotkut ärsytä lainkaan mutten minäkään keksi mitä hyötyä tatuoinnista itselleni olisi.
M50
Huomasin, että rannalla viihtyvällä nuorisolla ei ole juurikaan enää tatuointeja, shokkihiuksia, lävistyksiä ja ylipainoa. Eivät ole enää muodissa. Enempi keski-ikäisten juttu. Ei edes huulitäytteitä näkynyt juurikaan sellaisilla +-18v
Ilahduin, miten luonnonkauniita nuoret ovat nykyään. Pelasivat lentistä ja tekivät uimahyppyjä. Nykyajan nuoret ovat muutenkin usein tosi kivoja tällaiselle vanhalle tädille.
Tatuoinnit on niin noloja. Et ole kovis, eikä elämäsi kiinnosta ketään. Olet nolo ja tyhmä ja lisäät täysin turhaan syöpäriskiä. Kaikki häpee sua.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, että rannalla viihtyvällä nuorisolla ei ole juurikaan enää tatuointeja, shokkihiuksia, lävistyksiä ja ylipainoa. Eivät ole enää muodissa. Enempi keski-ikäisten juttu. Ei edes huulitäytteitä näkynyt juurikaan sellaisilla +-18v
Ilahduin, miten luonnonkauniita nuoret ovat nykyään. Pelasivat lentistä ja tekivät uimahyppyjä. Nykyajan nuoret ovat muutenkin usein tosi kivoja tällaiselle vanhalle tädille.
Voisiko johtua siitä että täti on vuosien varrella muuttanut slummista edustuskortteliin?
Moukarinheittjä Kosonen järkyttäviä tatuointituherruksia siellä täällä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, yksi syy voipi olla se, että ap ja kaltaisensa pysyvät poissa.
Tiedän naisia, jotka antavat painonsa nousta tästä samasta syystä. Ihannepaino on se missä saa olla rauhassa.
Ai ihannepainossa saa olla rauhassa? Ihannepaino eli normaalipaino ja sopusuhtaisuus nimenomaan on se missä ei saa olla rauhassa.
Huom. kenenkään ihannepaino ei siis ole valas. Paitsi valaan.
Ei. Ihannepaino mulle on se, missä saan olla rauhassa. Se ei ole mun normaalipaino. En nyt ole täysin ihannepainossani mutta pukeudun niin että näytän isommalta.
Ps. Valaat painaa tuhansia kiloja, jopa satoja tuhansia. Oletko muka nähnyt tuhatkiloisen ihmisen?
On KOUVVOLA mielessäin, on KOUVVOLA mielessäin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä tatuoinneissa niin kauhistuttaa?
Itse olen tatuoimaton enkä halua tatuointeja. Muiden tatuoinnit ei minulle kuulu.
Ei mullakaan ole, mutta tallaisia ketjuja lukiessa tekee aina mieli ottaa. Monta.
Munkin :D En vaan oikeasti halua tatuointia. Voisi alkaa käyttää siirtokuvia tai hankkia hennatatskan johonkin näkyvään kohtaan.
Laitan niitä juuri sinun ja sinun kaltaisien karkottamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli millaisten, tatuoimattomien? Mikä tatuoimattomassa ihmisessä on huonoa?
Sanokaahan tatuoidut että jos keksisin syyn ottaa tatuoinnin niin millainen se olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli millaisten, tatuoimattomien? Mikä tatuoimattomassa ihmisessä on huonoa?
Ketään täydellä pakalla pelaavaa ei kiinnosta toisten tatuoinnit tai tatuoimattomuus. Hörhöistä pääsee helpoiten eroon parilla tarralla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä onkaan kauniimpaa, kuin kuvia täynnä oleva nainen jolla on vielä aku-ankka huulet.
Ja ne kuvatkin on jotain tuhru Aku Ankkoja😂
Jos superjukkiksilla olisi muotia kävellä nakkimakkarat korvien takana ja tätä jatkuisi tarpeeksi kauan, niin kohta se olisi yleinen näky meidänkin katukuvassa.
Eikö nuo rahat kannattaisi laittaa mielummin säästöihin ja sijoituksiin?