Mikä siinä on naiset että niitä tatuointeja on lätkittävä ympäri kehoa?!
Olin tossa viettämässä jussia paikallisella uimarannalla ja paljon näki naisia joilla ihan ok keho, naama ja sitten se pilattu suttaamalla kehoa sieltä täältä... Yksikin eukko oli niin seksikäs ,että teki väistämättä riisua vaatteet ja mennä rakastelemaan mutta kun näin tökeröt tatuoinnit niin fiilikset meni samointein. Nyt olen kotona ja juon olutta ja katson youtubesta malli naisia joilla ei ole tatuointeja.
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Jos tatuointeja tehtäisiin kehon ulkopuolelle, niin niitä ei näkyisi missään.
Kehonsisäiset tatuoinnit?!
Jotenkin luulet et sulla on mahdollisuudet suuret tatuoimattomiin naisiin???? Mä en ainakaan ole täällä maailmassa sua miellyttämässä. On tatskoja tai ei.
Rintakehään tai mahaan ei sitten oteta tatuointeja, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, yksi syy voipi olla se, että ap ja kaltaisensa pysyvät poissa.
Tiedän naisia, jotka antavat painonsa nousta tästä samasta syystä. Ihannepaino on se missä saa olla rauhassa.
No nyt on kyllä melkoista copingia. AP voi olla hyvinkin miellyttävän oloinen..
Ja yleensäkään naiset eivät ole kovinkaan hyviä arviomaan miehen ulkoista viehättävyyttä.
Itse kammoan kaikenlaisia merkkejä kehossa. Ei korvalävistyksiä tai reikiä mihinkään kehossa, eikä ikinä tatuointeja. Merkkien tekeminen on monella addiktoivaa, ei pysty lopettamaan.
Mikä siinä on miehet, että teidän pitää tulla kommentoimaan niitä naisten tatuointeja. Omaksi iloksi ne on otettu.
Vierailija kirjoitti:
Rintakehään tai mahaan ei sitten oteta tatuointeja, jooko?
Mutta raskausarvet ovat ok? Niitä meikäläiseltä kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on miehet, että teidän pitää tulla kommentoimaan niitä naisten tatuointeja. Omaksi iloksi ne on otettu.
Niin se kalja KESSI on myös ihan miehen omaksi iloksi otettu.
Epävarmuuttaan ja mielenhäiriöitä peitellään kehonmuokkauksilla. Hyvä puoli on että erottaa helposti kenellä on mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisia, jotka antavat painonsa nousta tästä samasta syystä. Ihannepaino on se missä saa olla rauhassa.
Hyvin hän sen siinä tapauksessa osaa kätkeä.
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä sääli. Iho ei tarvitse maalauksia meikkien lisäksi! Moni nuori nainen ei tuota sisäistä. Luonnollinen on kaunista, sen lisäksi voi vaikka treenata ja hymyillä, olla ystävällinen.
Poikkeuksena sievät pikkutatskat jotka piiloutuu.
Ja meikkejäkö sitten tarvitaan?
Mikä saa ap:n kuvittelemaan että noin vaan olisi voinut mennä tuntematonta naista raizkaamaan? Liikaa vaikutteita mmuuttajilta? Se oli sen naisen onni että on tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta päätellen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu ylipainoinen lyhythiuksinen (shokkivärjätty) rääväsuu.
Patentoitu miestenkarkotin.
Ennen otettiiin tatskoja että erottui joukosta. Nyt otetaan tatskoja että kuuluu joukkoon. Itse pidän puhtaasta ihostani mutta ei se minulta ole pois jos jollain on tatuointeja
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää naiset tuota tatuointivimmaa? Mistä rahat niihin? Yks kuva 200-500€?
Et sitten ole kuullut työnteosta ja siitä saadusta palkasta? Ihan omilla palkkarahoillani mä olen tatuointini maksanut.
Minusta ne vaan näyttää kivoilta. Itsellä noin 70 pientä tatuointia ympäri kehoa. En välitä muiden mielipiteistä jos eivät niistä pidä, pääasia että minä pidän.
Ei oo mulla ainuttakaan eikä tule. Niistä tatuointiväreistähän voi kertyä myrkyllisiä aineita imusolmukkeisiin. Tykkään luomusta ja luonnollisuudesta. Ei tosin haittaa jos miehellä on tatuointeja kunhan ei oo liiaksi. N33