Mikä siinä on naiset että niitä tatuointeja on lätkittävä ympäri kehoa?!
Olin tossa viettämässä jussia paikallisella uimarannalla ja paljon näki naisia joilla ihan ok keho, naama ja sitten se pilattu suttaamalla kehoa sieltä täältä... Yksikin eukko oli niin seksikäs ,että teki väistämättä riisua vaatteet ja mennä rakastelemaan mutta kun näin tökeröt tatuoinnit niin fiilikset meni samointein. Nyt olen kotona ja juon olutta ja katson youtubesta malli naisia joilla ei ole tatuointeja.
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Tatuointien ottaminen on kyllä eräs tyhmimmistä asioista mitä ihminen voi keksiä.
Mikä juttu? Joku tatuoi lastensa syntymäpäiviä ja joku puolisonsa nimen, kuinka huonomuistinen ihminen voi olla?
En ole palkannut yhtään tatuoitua ihmistä, enkä tule palkkaamaan.
Ehkäpä peili on näille tatskaihmisille vieras asia?
Nojuu, harvemmin pitkäaikaistyöttömät äidin kellarissa asustelevat aikamiespojat tosiaan ketään palkkaavat.
Hyväksyn naiselle tatskat käsivarsiin. Pakaroihin tai muuhun kehonosiin jos on ottanut nii en voi alkaa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, yksi syy voipi olla se, että ap ja kaltaisensa pysyvät poissa.
Tatuoitu ylipainoinen lyhythiuksinen (shokkivärjätty) rääväsuu.
Patentoitu miestenkarkotin.
No en menis sanomaan, moni mies kelpuuttaa kyllä heitäkin, katso ympärillesi.
Mikä niissä tatuoinneissa niin kauhistuttaa?
Itse olen tatuoimaton enkä halua tatuointeja. Muiden tatuoinnit ei minulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn naiselle tatskat käsivarsiin. Pakaroihin tai muuhun kehonosiin jos on ottanut nii en voi alkaa suhteeseen.
Veikkaanpa että tatuoinnit ei kuitenkaan ole se syy miksi et ole yhdenkään naisen kanssa suhteessa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Epävarmuuttaan ja mielenhäiriöitä peitellään kehonmuokkauksilla. Hyvä puoli on että erottaa helposti kenellä on mielenterveysongelmia.
Kyllä ne mt-ongelmat tuntuu vaivaavan enemmän teitä, ketkä muiden tatuoinneista niin jaksatte nähdä vaivaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ja yleensäkään naiset eivät ole kovinkaan hyviä arviomaan miehen ulkoista viehättävyyttä.
Miestenkö se pitäisi saada päättää, millaisen miehen naiset haluaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yleensäkään naiset eivät ole kovinkaan hyviä arviomaan miehen ulkoista viehättävyyttä.
Miestenkö se pitäisi saada päättää, millaisen miehen naiset haluaa? :D
Kyllä pitää miesten päättää, ei tyhmät akat tajua omaa parastaan. :D
Jänniä reaktioita muiden ihmisten tatuoinneista. Miksi jotkut kokee loukkaavana, kun joku toinen tekee erilaisia päätöksiä?
Vierailija kirjoitti:
Heteromiesten ulkoinen viehättävyys on juuri niin viehättävää, kun millaiseksi naiset sen arvioivat.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tatuoimaton enkä halua tatuointeja. Muiden tatuoinnit ei minulle kuulu.
Nainen ymmärtää etteivät muut ihmiset ole olemassa häntä varten, eikä siis loukkaannu toisten autoista, lapsista, musiikkimausta, tatuoinneista, pukeutumisesta, kodin sisustuksesta, uravalinnoista, jne. Nainen ei yritä väkivallalla saada haluamaansa.
Mies kuvittelee että muut ihmiset ovat olemassa vain häntä varten ja loukkaantuu kun eivät tee kuten hän haluaa. Miehen pitäisi mielestään saada päättää muiden ihmisten autoista, lapsista, musiikkimausta, tatuoinneista, pukeutumisesta, kodin sisustuksesta, uravalinnoista, jne. Mies ottaa väkivallalla hänen kuvitelmissaan hänelle kuuluvat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, yksi syy voipi olla se, että ap ja kaltaisensa pysyvät poissa.
Tiedän naisia, jotka antavat painonsa nousta tästä samasta syystä. Ihannepaino on se missä saa olla rauhassa.
Ai ihannepainossa saa olla rauhassa? Ihannepaino eli normaalipaino ja sopusuhtaisuus nimenomaan on se missä ei saa olla rauhassa.
Huom. kenenkään ihannepaino ei siis ole valas. Paitsi valaan.
Näen silloin tällöin erästä naista töissä. Olin pettynyt kun tuo aiemmin ainakin näkyviltä osin puhdasihoinen nainen oli ottanut tatuoinnin.
Just eilen tuli vastaan TikTokissa nuori nainen, joka sanoi katuvansa juuri ja juuri täysi-ikäisenä otettuja tatuointeja. Jos voisi nyt valita niin jättäisi ottamatta. Vaatii suurta rohkeutta myöntää tuollainen asia ja valistaa nuoria tyttöjä.
Tatuoinnit kun ovat teoriassa ikuisia, niin tottakai naisilla menee defenssit päälle jos niitä arvostelee. Vaikka olisivat itse samaa mieltä vuosien jälkeen.
Onko niissä tatskoissa edes mitään logiikkaa? 20v naisella kroppa täynnä kuvia siellä täällä niin ei niillä varmaan mitään syvällisempää merkitystä ole?
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ole, mutta tallaisia ketjuja lukiessa tekee aina mieli ottaa. Monta.
Tatuoinnit ovat tosi rumia ja sitä paitsi kaikki vähänkin kuviolliset vaatteet näyttää kummallisilta niiden ihokuviointien kanssa.
Nämä keskustelut ovat aina hauskoja. Eihän sillä ole mitään väliä, onko tatuointeja vai ei. Kauneutta on monenlaista. Olen nainen ja saanut kuulla miehiltä että olen liian pitkä (179cm ) Olen myös saanut kuulla että silmälasit ovat turn off. Minulla on tatuointeja paljonkin ja niin on miehellänkin. Kaikenlaiset kehot ovat kauniita ja jos luonteet ja arvot kohtaavat, jokaisen on mahdollista löytää parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ovat tosi rumia ja sitä paitsi kaikki vähänkin kuviolliset vaatteet näyttää kummallisilta niiden ihokuviointien kanssa.
Toisaalta on paljon ihmisiä jotka rumentavat itseään tarkoituksella. Tatuoinnit voivat kieliä itsesabotaasista. Sitten jos on niiden päälle vielä reilu ylipaino.
Tatuointien ottaminen on kyllä eräs tyhmimmistä asioista mitä ihminen voi keksiä.
Mikä juttu? Joku tatuoi lastensa syntymäpäiviä ja joku puolisonsa nimen, kuinka huonomuistinen ihminen voi olla?
En ole palkannut yhtään tatuoitua ihmistä, enkä tule palkkaamaan.
Ehkäpä peili on näille tatskaihmisille vieras asia?