Olen kuulemma mies joka on pohjalla :D
Niin ihmiset väittävät, mutta omasta mielestä asia ei ole niin :D Mutta ihmiset ovat ilkeitä ja olettavat kaikenlaista, miksi välittää, aina on paskanjauhajia.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Mulla on vähän samoja kokemuksia. Mua luullaan joskus väkivaltaiseksi ja päihdeongelmalliseksi. Vaikka en ole kumpaakaan...
Mua myös juopoksi kaljamahaiseksi, rupsahtaneeksi keski ikäiseksi ukoksi :DD
Etköhän sinä sitten ole, kun nuo on ihan ulkoapäin havaittavia ominaisuuksia.
No mitä sitten jos on kaljamaha ja yli 40 v mies, herranjumala, mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki tiedämme että sinulla ei ole naista. Vasta viime viikolla vonguit ja lässytit täällä siitä kuinka haluat kaljamahaisen naisen ja aloitit uuden jankutusketjun naisten nirsoudesta. Mutta mikäs siinä, jankutusrikasta juhannusta sinulle Allu. Lässyn lässyn uliuli
kyllä sori on, ja ihme olettamuksia taas ihmisiltä tulee :D En välitä.
menenpä naiseni kanssa juhlimaan juhannusta ja onnea vaan sinne yksinäiseen elämääsi, juhli juhannusta yksin, elämäntapatyötön :D.
Kun näitä sinun kommenttejasi lukee, huomaa että olet todella ilkeä ja kaikin puolin huono mies, ei voi muuta sanoa. Ja mun elämästäni sen verran että olen juuri töistä vapaalla, kohta lähden meren rantaan kaveriporukan
Hei merenrantamies, missä päin vaikutat? Kuulostat mukavalta. N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki tiedämme että sinulla ei ole naista. Vasta viime viikolla vonguit ja lässytit täällä siitä kuinka haluat kaljamahaisen naisen ja aloitit uuden jankutusketjun naisten nirsoudesta. Mutta mikäs siinä, jankutusrikasta juhannusta sinulle Allu. Lässyn lässyn uliuli
kyllä sori on, ja ihme olettamuksia taas ihmisiltä tulee :D En välitä.
menenpä naiseni kanssa juhlimaan juhannusta ja onnea vaan sinne yksinäiseen elämääsi, juhli juhannusta yksin, elämäntapatyötön :D.
Kun näitä sinun kommenttejasi lukee, huomaa että olet todella ilkeä ja kaikin puolin huono mies, ei voi muuta sanoa. Ja mun elämästäni sen verran että olen juuri töistä vapaalla, kohta lähden meren rantaan kaveriporukan
No voin olla ilkeä kyllä, mutta en ymmärrä että haukutaan rupsahtaneeksi kaljamahaiseksi. pitäisikö tuolla joka päivä sitten urheilla vai?
Vierailija kirjoitti:
Monet luuserit täälä ei ees saa naista :D
Kuten sinä.
Varo allukka ettet mene pohjasta läpi. Sieltä ei ole paluuta.
Montako tonnia oot lyhentynyt niitä peli ja juopottelun velkoja? Velat pitää maksaa.
Kuten sanoin monet miehet heillä on kaljamaha ja he ryyppäävät
Vierailija kirjoitti:
Montako tonnia oot lyhentynyt niitä peli ja juopottelun velkoja? Velat pitää maksaa.
Sori kaikilla on nykyään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pohjalla olemisessa on se hyvä puoli, että huonommin ei voi enää mennä.
Pohjalla olemisessa on myös se hyvä puoli, että perse on jo tukevasti maassa, eikä muiden potkittavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole euroakaan velkaa.
EI minullakaan ennen ollut, mutta pelaaminen teki velaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole euroakaan velkaa.
Ei minullakaan.
Vierailija kirjoitti:
EI minullakaan ennen ollut, mutta pelaaminen teki velaksi
Siinä se taas nähdään: yksinkertainen mieslapsi. Mene roskikseen Allu.
Allu jaksaa jauhaa paskaa jopa juhannuksena.
Juljus kirjoitti:
Mulla on vähän samoja kokemuksia. Mua luullaan joskus väkivaltaiseksi ja päihdeongelmalliseksi. Vaikka en ole kumpaakaan...
Oletko ollut alkoon päin?
Etköhän sinä sitten ole, kun nuo on ihan ulkoapäin havaittavia ominaisuuksia.