Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuulemma mies joka on pohjalla :D

Vierailija
20.06.2025 |

Niin ihmiset väittävät, mutta omasta mielestä asia ei ole niin :D Mutta ihmiset ovat ilkeitä ja olettavat kaikenlaista, miksi välittää, aina on paskanjauhajia.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienet valkoihoinen, alle 180cm ja vieläpä kantasuomalainen mies? Miten kestät itseäsi...

Olen valkoihoinen alle 180 cm suomalainen mies ja elämä on kivaa. Ylipäätään valkoinen mies on voittanut elämässä, ja etenkin omalla kohdallani, kun olen lisäksi vielä komea, älykäs ja lahjakas. 

Vierailija
42/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun jussi-jorinat 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan kiinni siitä miltä kantilta katsotaan ja kuka katsoo. Joskus kaikkein miehisin teko on myöntää että noinhan se on. 

Hyvin sanottu 

Vierailija
44/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän ihmisiä jotka on pohjalla, minä en kuulu siihen

Vierailija
45/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on paljon asioita jotka on hyvin.

Vierailija
46/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oikein hyvin sinulla menee. Velkaa, hirvittävä kaljamaha, kaljuuntunut pää, rupsahtanut naama. Keski-ikäinen itsekäs säälittävä mieslapsi mt-ongelmineen. Namupala oikein.

Vierailija
47/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, oikein hyvin sinulla menee. Velkaa, hirvittävä kaljamaha, kaljuuntunut pää, rupsahtanut naama. Keski-ikäinen itsekäs säälittävä mieslapsi mt-ongelmineen. Namupala oikein.

Joo joo ihminen on mitä on, kuule tiedän hampaattomia huumekäyttäjiä, en sentää ole sellainen.

Vierailija
48/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo ihminen on mitä on, kuule tiedän hampaattomia huumekäyttäjiä, en sentää ole sellainen.

Ihanko ei saisi olla kaljamaha edes pieni, ihanko ei saisi olla yli 40 v keski ikäinen, säälittäviä sekopäitä hulluja palsta täynnä :D

Vierailija
49/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten sekopäitä hulluja täälä vain on :DD

Vierailija
50/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko ei saisi olla kaljamaha edes pieni, ihanko ei saisi olla yli 40 v keski ikäinen, säälittäviä sekopäitä hulluja palsta täynnä :D

Mutta tuohan on aivan totta. Ainut sekopää täällä olet sinä. 

Vierailija
51/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että kovin moni mies on täälä top 10 luokkaa, ei herranjumala ole :DD

Vierailija
52/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuohan on aivan totta. Ainut sekopää täällä olet sinä. 

Ei kyllä ole totta, minä seurustelen, minulla on hieno asunto, vakityö, en käytä huumeita, hampaat tallessa ja kaikki on hyvin :D

Vierailija
53/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo menenpäs pitämään hauskaa tänää ja juhlin juhannusta naiseni kanssa ja unohdan sekopäät :D Hyvästi.

Vierailija
54/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienet valkoihoinen, alle 180cm ja vieläpä kantasuomalainen mies? Miten kestät itseäsi...

Mitä tässä kestämistä? Pehmeä somaliko sitä pitäisi olla?

Rasistihan sä olet ja se ei ole hyvä juttu se. Sulla on kumma käsitys nostattaa "kantasuomalainen, valkoihoinen mies" esimerkiksi hyvästä miehestä ja sitten nolata ne oikeasti hyvätkin miehet avaamalla suusi ja kertomalla kuinka halveksit muita.

LOL. Ai minä olen tarinan pahis? Mikset reagoinut siihen viestiin, mihin vastasin? Et reagoinut, koska olet minua suurempi rasisti. Et vain huomaa sitä, koska kuvittelet olevasi rasismiisi oikeutettu jonkun intersektionallisen valtasuhdeanalyysin perusteella. Olet niitä höpsöjä, jotka kuvittelevat että valkoisiin ei voi kohdistua rasimia, koska valkoiset ovat etuoikeutettuja.

Toisekseen, somalit ovat kyllä veltonpehmeitä lölleröitä. Eivät he mitenkään miehekkäiltä näytä hameissaan ja pullotavine poskineen.

Vierailija
55/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisiä jotka on pohjalla. käyttävät huumeita, elämäntapatyöttömiä, jopa eläkkeellä, itse en ole sellainen.

Vierailija
56/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki tiedämme että sinulla ei ole naista. Vasta viime viikolla vonguit ja lässytit täällä siitä kuinka haluat kaljamahaisen naisen ja aloitit uuden jankutusketjun naisten nirsoudesta. Mutta mikäs siinä, jankutusrikasta juhannusta sinulle Allu. Lässyn lässyn uliuli 

Vierailija
57/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki tiedämme että sinulla ei ole naista. Vasta viime viikolla vonguit ja lässytit täällä siitä kuinka haluat kaljamahaisen naisen ja aloitit uuden jankutusketjun naisten nirsoudesta. Mutta mikäs siinä, jankutusrikasta juhannusta sinulle Allu. Lässyn lässyn uliuli 

kyllä sori on, ja ihme olettamuksia taas ihmisiltä tulee :D En välitä.

Vierailija
58/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menenpä naiseni kanssa juhlimaan juhannusta ja onnea vaan sinne yksinäiseen elämääsi, juhli juhannusta yksin, elämäntapatyötön :D.

Vierailija
59/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet luuserit täälä ei ees saa naista :D

Vierailija
60/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menenpä naiseni kanssa juhlimaan juhannusta ja onnea vaan sinne yksinäiseen elämääsi, juhli juhannusta yksin, elämäntapatyötön :D.

Kun näitä sinun kommenttejasi lukee, huomaa että olet todella ilkeä ja kaikin puolin huono mies, ei voi muuta sanoa. Ja mun elämästäni sen verran että olen juuri töistä vapaalla, kohta lähden meren rantaan kaveriporukan kanssa. Sinkkumies olen minäkin, mutta lähinnä siksi että sitä oikeaa ei ole tullut vastaan vaikka tarjouksia on ollutkin, ja yhdenillanjutut on mennyttä elämää. Enkä minä suhdetta etsimällä etsikään, rakkaus on niin suuri ja hieno asia että mitä sitä turhaan kiirehtää- eikä parisuhde löydy niin että toinen osapuoli sitä vaatimalla vaatii- kuten tämä sankari täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme