Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuulemma mies joka on pohjalla :D

Vierailija
20.06.2025 |

Niin ihmiset väittävät, mutta omasta mielestä asia ei ole niin :D Mutta ihmiset ovat ilkeitä ja olettavat kaikenlaista, miksi välittää, aina on paskanjauhajia.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukutaan rumaksi lihoneeksi, pudonneeksi juopoksi just just :D

No jossain mättää kun pitää tuntea kaikki henkilökohtaisina loukkauksina ja märehtiä sitä täällä juhannusaattona. 

No olen saanut tälläisiä kommentteja, en ymmärrä

Vierailija
22/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko työtön, asunnoton alkoholisti?

En sori ole, mutta juon kyllä joka viikko

No et sä sitten varmaan pohjalla ole. Alkoholinkäyttöä on kuitenkin hyvä pitää silmällä, ettei sitten tipu sinne pohjalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samoja kokemuksia. Mua luullaan joskus väkivaltaiseksi ja päihdeongelmalliseksi. Vaikka en ole kumpaakaan...

Vierailija
24/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ihminen muuttuu ja asiat muuttuu, mutta täälä oletetaan ihme juttuja ja paskaa :D

Vierailija
25/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Mulla on vähän samoja kokemuksia. Mua luullaan joskus väkivaltaiseksi ja päihdeongelmalliseksi. Vaikka en ole kumpaakaan...

Mua myös juopoksi kaljamahaiseksi, rupsahtaneeksi keski ikäiseksi ukoksi :DD

Vierailija
26/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta, Allu! 

Vierailija
27/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putosin jo pikkupoikana rattikelkasta 80-luvulla, olen jäänyt alle 180cm pituiseksi, ja tietenkin olen valkoihoinen syntymäsuomalainen mies, koko maailman hyljeksimä ja vihaama olio. 

Mikä ihme saa sinut kuvittelemaan että noilla yllä kirjoittamillasi tavoilla olisit muita parempi?

Vierailija
28/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukutaan rumaksi lihoneeksi, pudonneeksi juopoksi just just :D

No jossain mättää kun pitää tuntea kaikki henkilökohtaisina loukkauksina ja märehtiä sitä täällä juhannusaattona. 

No olen saanut tälläisiä kommentteja, en ymmärrä

No täällä nyt voidaan haukkua jopa samassa ketjussa ensin persuksi ja sitten vihervassariksi, höystettynä hyvin loukkaavilla termeillä.

Vierailija
29/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikenlaisia sekopäitä löytyy, heillä vasta asiat onkin huonosti kun haukutaan.

Vierailija
30/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en omasta mielestäni kyllä missää nimes ole pohjalla, nytkin on vakituinen työ rahaa tulee ja hyvin on monta sataa tilillä, on huonoja asioita mutta on myös hyviä

Vierailija
31/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en omasta mielestäni kyllä missää nimes ole pohjalla, nytkin on vakituinen työ rahaa tulee ja hyvin on monta sataa tilillä, on huonoja asioita mutta on myös hyviä

Ja velkaa 40 000 euroa.

Vierailija
32/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ihminen muuttuu ja asiat muuttuu, mutta täälä oletetaan ihme juttuja ja paskaa :D

Tätähän sä jaksat toistaa mutta et kerro mitään. 

Vierailija
33/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienet valkoihoinen, alle 180cm ja vieläpä kantasuomalainen mies? Miten kestät itseäsi...

Mitä tässä kestämistä? Pehmeä somaliko sitä pitäisi olla?

Vierailija
34/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putosin jo pikkupoikana rattikelkasta 80-luvulla, olen jäänyt alle 180cm pituiseksi, ja tietenkin olen valkoihoinen syntymäsuomalainen mies, koko maailman hyljeksimä ja vihaama olio. 

Niin, kukaanhan ei ole tässä maailmassa niin syrjitty kuin valkoihoinen länsimaalainen heteromies. Eiku.

Jäi vielä sanomatta että olen 50v. Onhan tällainen mies hyljeksitty niin naisten kuin työnantajienkin silmissä, muuhunmaattajat menee heittämällä ohi molemmissa tapauksissa, jopa viranomaisten suhtautuminen on inhottavaa ja suorastaan vihamielistä kuin olisi epäilty rikollinen vaikka ei ole minkäänlaista rikosrekisteriä.

Vierailija
35/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja velkaa 40 000 euroa.

42 tuhatta velkaa,. mitä sitte?

Vierailija
36/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ, pituus, raha ja status. Sekö teille äijille on kaikki kaikessa? Kaikella öyhötyksellä, huonolla (some)käytöksellä ja marttyyrimaisilla loukkaantumisilla pilaantuu moni mies. Hyvää juhannusta, koita edes nauttia siitä etuoikeutetusta elämästäsi.

Vierailija
37/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ, pituus, raha ja status. Sekö teille äijille on kaikki kaikessa? Kaikella öyhötyksellä, huonolla (some)käytöksellä ja marttyyrimaisilla loukkaantumisilla pilaantuu moni mies. Hyvää juhannusta, koita edes nauttia siitä etuoikeutetusta elämästäsi.

No mutta kuitenkin en ole pohjalla

Vierailija
38/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienet valkoihoinen, alle 180cm ja vieläpä kantasuomalainen mies? Miten kestät itseäsi...

Mitä tässä kestämistä? Pehmeä somaliko sitä pitäisi olla?

Rasistihan sä olet ja se ei ole hyvä juttu se. Sulla on kumma käsitys nostattaa "kantasuomalainen, valkoihoinen mies" esimerkiksi hyvästä miehestä ja sitten nolata ne oikeasti hyvätkin miehet avaamalla suusi ja kertomalla kuinka halveksit muita.

Vierailija
39/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet säälittävä a bimp

Vierailija
40/75 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta kuitenkin en ole pohjalla

Oot sä, henkisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi