Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ympäileikattuja suomessa

Vierailija
20.12.2012 |

Suomessa missä alaston kulttuuri saunoissa ja kylpylöissä on yleistä näkee tosi harvoin ympärileikattuja. Taitaa olla suomalaisilla vähän tehty homma.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa missä alaston kulttuuri saunoissa ja kylpylöissä on yleistä näkee tosi harvoin ympärileikattuja. Taitaa olla suomalaisilla vähän tehty homma.

jotka olen nähnyt.

Vierailija
2/34 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://3.bp.blogspot.com/-skN_muQyMM4/Tcl8nXhumII/AAAAAAAAAMM/sgmuy8CY3…

Harmittaa leikattujen puolesta! Kyllähän se tavara kuluu ja tuntoaisti heikkenee jos tavara esillä koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://3.bp.blogspot.com/-skN_muQyMM4/Tcl8nXhumII/AAAAAAAAAMM/sgmuy8CY3…" alt="http://3.bp.blogspot.com/-skN_muQyMM4/Tcl8nXhumII/AAAAAAAAAMM/sgmuy8CY3…">http://3.bp.blogspot.com/-skN_muQyMM4/Tcl8nXhumII/AAAAAAAAAMM/sgmuy8CY3…; Harmittaa leikattujen puolesta! Kyllähän se tavara kuluu ja tuntoaisti heikkenee jos tavara esillä koko ajan.

ne mitä tarkoitan ovat olleet jaksavia ei-liian pian -laukeavia

Vierailija
4/34 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuntoa ei ole yhtä paljon kuin leikkaamattomilla. Menettävät paljon.

Vierailija
5/34 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikkaamaton ja aina on loppunut naisilta kesto ensin.

Vierailija
6/34 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuules pannu kolmee miestä, jolla on ollu ympärileikattu vehje. Ihan Suomalaisia miehiä ja erittäin hyviä vehkeitä. Jos pitäis valita niin mielummin ilman ¨eskaria¨ ku sen kanssa oleva muna.

N24

Vierailija
7/34 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuules pannu kolmee miestä, jolla on ollu ympärileikattu vehje. Ihan Suomalaisia miehiä ja erittäin hyviä vehkeitä. Jos pitäis valita niin mielummin ilman ¨eskaria¨ ku sen kanssa oleva muna.

N24

nain ympärileikattua,kuin sellaista ällöä tuppikullia ;/...

Ympärileikattu tai muuten vastaava on paljon kauniimpi :)

Vierailija
8/34 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoon. Ei normaalin miehen tarvise kauan jyystää. Olet orgasmivaivainen.

Olen leikkaamaton ja aina on loppunut naisilta kesto ensin.

Vierailija
9/34 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä sitten silvotutat oman poikalapsesikin jotta sille tulee ihanasti kestoa panemiseen ja terska parkkiintuu paksuksi ja tunnottomaksi?

N24

Vierailija
10/34 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on pakko todeta, että nuo leikatut ovat ruman näköisiä. Ei yhtään niin houkuttelevan näköisiä punapäisiä, kiiltäviä terskoja kun leikkaamattomilla. Nuo leikatut näyttää ihan rupisilta ja kuluneilta, kirjaimellisesti. Ryppyistä nahkaa päällä. Ei normaalia limakalvoa. En kyllä suihin ottaisi leikatulta!

Ja tähän on turha mitään hygieniasyitä sekoittaa. Mun mies osaa ainakin pestä esinahan alta ja omistaa maailman herkullisimman näköisen ihanan kiiltävän, punertavan terskan jota on ihana lipsutella :)

Vierailija
11/34 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä kaikki panot oli leikattu ihan terveydellisistä syistä. Omaa poikalasta ei ole mut jos sellasen joskus saan niin jos on terveydellinen tarve ni sit leikkaus, muussa tapauksessa se ei ois kyll tervettä! Jos mä sanon et mun mielest ilman eskarii muna on parempi niin ei se nyt silti musta hulluu tee. Et oo tainnu ite kokeilla kun toi sun näkemykses eroo mun näkemyksestä ku yö ja päivä!!

Vierailija
12/34 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä kaikki panot oli leikattu ihan terveydellisistä syistä. Omaa poikalasta ei ole mut jos sellasen joskus saan niin jos on terveydellinen tarve ni sit leikkaus, muussa tapauksessa se ei ois kyll tervettä! Jos mä sanon et mun mielest ilman eskarii muna on parempi niin ei se nyt silti musta hulluu tee. Et oo tainnu ite kokeilla kun toi sun näkemykses eroo mun näkemyksestä ku yö ja päivä!!

Se kuule tekee susta hullun. Etkai sä niin tyhmä ole, että luulet kullin toiminnan siitä paranevan kun siitä viedään siihen kuuluva osa? Terska parkkiintuu ja tunto vähenee. Koita ite dildoilla hiekkapaperilla päällystetyllä dildolla ja tuu sitten sanomaan, että ympärileikattu on hyvä vehje! Kai sekin hyvä on jos ei paremmasta tiedä, mutta pilalla sen vehkeen toimintaperiaate on.

Vierailija
13/34 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä viestissä puhuttiin ympärileikkauksen harvinaisuudesta suomalaisilla ja kuinka vähän näkee niitä. Hittooko te tulette jauhaa tunto kysymyksistä puhuu. Pysykää aiheessa. Suomessa harviinainen toi riisuttu kulli.

Vierailija
14/34 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tehty ympärileikkaus jo nuorena. Suomessa ympärileikattuja ei nyt niin hirveästi näy, mutta kyllä vaikka uimahallissa käydessä aina muutaman huomaa. Minulle ei leikkaaaminen ole ainakaan aiheuttanut mitään ongelmaa. Naiset ovat tykänneet, tottakai kestävyys on parempi, kuin miehillä yleensä keskimäärin, onhan se kuitenkin ihanaa nautiskella aivan kunnolla :)Onpas useampi sanonut vehjettäni jopa hyvän näköiseksi, joka on tietty ollut aina mukavaa kuultavaa. Eiköhän maailmaan mahdu vähän kaiken näköisiä miehiä ;)

Vierailija
15/34 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en varmaan erota leikattua kullia. Uimahalleissa näkee joskus paljas terskasii ne osa saattaa olla leikatukin.

Vierailija
16/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet näkyy varressa

Vierailija
17/34 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on ympärileikattu penis. Aikuisena tehtiin, kun esinahka meni ahtaaksi tulehdusten vuoksi. En ole puolesta enkä vastaan. Ihan lääketieteellisistä syistä näitä voidaan tehdä.

Vierailija
18/34 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että kullista ei voi sanoa onko leikattu vai ei ei kai siihen mitään arpia jää löysänä näkyviin samanlainen kuin esari olis takana

Vierailija
19/34 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että kullista ei voi sanoa onko leikattu vai ei ei kai siihen mitään arpia jää löysänä näkyviin samanlainen kuin esari olis takana

Just ni. Itselle osunut kohdalle kolme leikattua, ihan suomalaisia miehiä jotka lapsena ympärileikattu terveyssyistä. Ja ainakaan kestävyyttä se ei lisännyt :D Minusta leikattu on nätimpi ja puhtaampi, mutta kumpikaan näistä ei ole syy teettää ympärileikkausta. Ja muuten, oma poikanikin on ympärileikattu terveyssyistä parin vuoden ikäisenä.

Vierailija
20/34 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä usein näe leikeltyjä kulkeva kysyin mieheltäni. Suomessa todella harvinaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi