Olen kuulemma mies joka on pohjalla :D
Niin ihmiset väittävät, mutta omasta mielestä asia ei ole niin :D Mutta ihmiset ovat ilkeitä ja olettavat kaikenlaista, miksi välittää, aina on paskanjauhajia.
Kommentit (75)
Lienet valkoihoinen, alle 180cm ja vieläpä kantasuomalainen mies? Miten kestät itseäsi...
Kaikenlaista on haukuttu kyllä, en välitä
Aivan sekopäitä hulluja koko palsta täynnä
Haukutaan rumaksi lihoneeksi, pudonneeksi juopoksi just just :D
Että kaikenlaisia hulluja niitä löytyy :DD
omasta mielestä en todellakaa ole pohjalla :D
Sehän on ihan kiinni siitä miltä kantilta katsotaan ja kuka katsoo. Joskus kaikkein miehisin teko on myöntää että noinhan se on.
No miksi ajattelevat niin ja miksi itse olet toista mieltä?
Oletko työtön, asunnoton alkoholisti?
Putosin jo pikkupoikana rattikelkasta 80-luvulla, olen jäänyt alle 180cm pituiseksi, ja tietenkin olen valkoihoinen syntymäsuomalainen mies, koko maailman hyljeksimä ja vihaama olio.
Mutta ihmiset niin väittävät, mutta aina saa väittää ja jauhaa paskaa :D
Pohjalla olemisessa on se hyvä puoli, että huonommin ei voi enää mennä.
Olen paikallisesti stabiilissa, "false vacuum" tilassa. Tietyssä mielessä metastabiilissa. Alemapana on vielä stabiilimpi tila, jonne olen varmasti putoamassa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihan kiinni siitä miltä kantilta katsotaan ja kuka katsoo. Joskus kaikkein miehisin teko on myöntää että noinhan se on.
Ei se kyllä ole niin
Vierailija kirjoitti:
Oletko työtön, asunnoton alkoholisti?
En sori ole, mutta juon kyllä joka viikko
Vierailija kirjoitti:
Haukutaan rumaksi lihoneeksi, pudonneeksi juopoksi just just :D
No jossain mättää kun pitää tuntea kaikki henkilökohtaisina loukkauksina ja märehtiä sitä täällä juhannusaattona.
Käyn vakituisesti töissä enkä ole elämäntapatyötön!!!
Vierailija kirjoitti:
Putosin jo pikkupoikana rattikelkasta 80-luvulla, olen jäänyt alle 180cm pituiseksi, ja tietenkin olen valkoihoinen syntymäsuomalainen mies, koko maailman hyljeksimä ja vihaama olio.
Niin, kukaanhan ei ole tässä maailmassa niin syrjitty kuin valkoihoinen länsimaalainen heteromies. Eiku.
Naisten mukaan olet pudonnut myös kelkasta.