Huomasitko 40+ iässä että aloit katsella parisuhteeseen nuorekkaita ja vireitä 55+ miehiä?
Kommentit (142)
Omat havainnot ovat toisenlaisia kuin ap:lla.
35:na pokasin 30-40v, kun olin 40, niin kolmekymppisiä, nyt kun olen 50 ja menopaussi ohi, olen saanut parhaat kyydit varusmiehiltä. He tykkäävät, kun saa painaa paljaalla. Parisuhteista en piittaa.
Kyllä. Etenkin kun oma mies oli silloin 37 v. Jotenkin sellaset kuuttakymppiä huitelevat alkoi kiinnostaa.
Kuinka tyypillistä on näillä miehillä että päällä farmariasua, tennaria ja tyköistuvaa paitaa ja menevät jopa kolmevitosesta?
40 vuotiaana katselin 30 vuotiaita. Huomasin, että kun olin itse 40 minusta kiinnostuivat 50 miehet.
Vierailija kirjoitti:
40 vuotiaana katselin 30 vuotiaita. Huomasin, että kun olin itse 40 minusta kiinnostuivat 50 miehet.
Varsinaista valetta. Ei miehiä kiinnosta noin vanhat naiset! T: M65+
En. Aloin katselemaan itseäni nuorempia miehiä. Se visuaalisuus viehätti.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyypillistä on näillä miehillä että päällä farmariasua, tennaria ja tyköistuvaa paitaa ja menevät jopa kolmevitosesta?
Ei miehen tarvitse mennä nuoremmasta vaan naiset suorastaan janoaa kypsää miesseuraa! T: M65+
Mua on aina kiinnostaneet noin kymmenen vuotta itseäni vanhemmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet.
Ei ku ihan oikeesti miehiä kiinnostaa noin 10 vuotta ITSEÄÄN nuremmat naiset ja naisia 10 vuotta ITSEÄÄN nuoremmat miehet. Ei tarvii takertua nyt ikään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta kiinnostuu 75 naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä on puhunut naisesta, olen itse mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen tarvitse mennä nuoremmasta vaan naiset suorastaan janoaa kypsää miesseuraa! T: M65+
Tuo on nou nou! Vanha mies haisee!
Siis panosuhteeseen? En etsi panosuhdetta.
Työkaveri on 54, ulkonäön puolesta menisi nelikymppisestä. Tukka päässä ja kroppa kunnossa. Ei taida olla enää naisista kiinnostunut ja siinä mielessä ei liene täytä viriilin määritelmää. Elelee vain rauhallista elämää vailla huolia. Ei käy missään ja vaikuttaa tyytyväiseltä elämäänsä. On ollut aiemmin naimisissa, mutta muutamakin on epäillyt hänen olevan miehiin päin.
M65 herää öisin ja ramppaa vessassa. Jankkaa vanhoja kaksmielisiä vitsejä ja fanittaa Kimi Räikköstä sekä Teemu Selännettä.
Varallisuutta ja auto on, mutta hampaat mennyt jo aikoja sitten!
Menin nelikymppisenä naimisiin 29-vuotiaan miehen kanssa.
No ei kiinnosta vanhat käppänä ukot.