Huomasitko 40+ iässä että aloit katsella parisuhteeseen nuorekkaita ja vireitä 55+ miehiä?
Kommentit (142)
En huomannut.
Löysin silloin nykyisen aviomieheni, joka on kuusi vuotta minua nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nelikymppisenä viriilin, vähän alle 50-vuotiaan miehen, mutta heti kun se täytti 50, se lakkasi olemasta viriili.
Mun exälle kävi samoin. Vanheni silmissä, kun täytti 50v. Yhtäkkiä kadotti lihaksensa ja muuttui jotenkin ponnettomaksi
En. Päin vastoin. Olen aina pitänyt vanhemmista miehistä, mutta nyt olen alkanut katsella 5-10 vuotta nuorempia.
N 44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, 44-vuotiaana tapasin mieheni joka oli 58. Nyt ollaan naimisissa. Ei olla kumpikaan nuorekkaita eikä mitenkään arvosteta nuorekkuutta.
Mies on vireä?
Mitä tarkoitat?
En todellakaan huomannut. Varsinkaan, jos "nuorekkaalla ja vireällä" tarkoitetaan vauvapalstalla omasta kuvitteellisesta vireydestään voimaantuvaa inceliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nelikymppisenä viriilin, vähän alle 50-vuotiaan miehen, mutta heti kun se täytti 50, se lakkasi olemasta viriili.
Mun exälle kävi samoin. Vanheni silmissä, kun täytti 50v. Yhtäkkiä kadotti lihaksensa ja muuttui jotenkin ponnettomaksi
Et kyllä koskaan välittänyt aidosti! En vaihtaisi aviomiestäni mihinkään. Minä 54, mieheni täyttää 59.
Huomasin, että katselen noin 55-vuotiaita miehiä.
T: Riitta 70v
Minua ei ole koskaan kiinnostanut itsenäni huomattavasti vanhemmat miehet. Muutaman vuoden voi olla vanhempi, mutta jos ikäeroa on yli 10 vuotta, niin ehdoton ei. Katson olevani niin eri aaltopituudella tuon ikäisen kanssa.
En, mutta huomasin, että 25-30 vuotiaat nuoret miehet kiinnostuivat häiritsevyyteen asti minusta.
Oliskohan pitänyt vaihtaa ukkokulta nuorempaan?
Alittaja on taas se kuvitteellinen farmariasuinen tennareissa muka kulkeva vanhus, joka todellakin luulee itsestään liikoja. Naurettava papparainen.
En huomannut. Sen sijaan huomasin että viisitoista vuotta nuoremmat alkoivat kiinnostaa. Näin naisena sitä haluaa viriiliä elämää kuitenkin ja miehillähän alkaa iän myötä libido rapistua aika lailla.
Jo paljon nuoremmat katselevat nuorekkaita ja vireitä 50+, jo kolmikymppiset ja nuoremmatkin
Oon 20v ja etsin 50+ naista parisuhteeseen.
huomasin 55v. mammana katselevani nelikymppistä miestä. nappasin itselleni.
Oon 37. Jostain syystä mun poikaystävät on pääsääntöisesti aiemmin olleet noin 2-4 vuotta nuorempia.
Ei siinä. Nykyään ne kiinnostuneet on 6-15 vuotta nuorempia 😂
Päälle parikymppisenä seurustelin vuotta vanhemman kanssa ja viime vuonna oli juttua mua neljä vuotta vanhemman kanssa mutta pääsääntöisesti ne jostain syystä on nuorempia.
En osaa kuvitella itseäni yli viiskymppisen kanssa mutta ehkä sekin tulee.
Mutta mitä niillä on tarjota? Yleensä sen ikäinen itseään "nuorekkaaksi" kutsuva on jumittunut johonkin bilevaiheeseen.
En. Miksi?!
En katsele mitään miehiä (enkä naisia) enää.
Ap säännöllisesti postaa tätä typerää propagandaa. Ihan niin kuin joku alkaisi katsella vanhempia miehiä vain tällaisen takia.
En. Suurinpiirtein samanikäinen paras.