Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasitko 40+ iässä että aloit katsella parisuhteeseen nuorekkaita ja vireitä 55+ miehiä?

Vierailija
19.06.2025 |

Kiinnostaa erityisesti omat kokemukset

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Ja pinkka pitää olla kunnossa.

Itselläni 53v herrasmies.

N42

Vierailija
102/142 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Yksi poikkeus on sääntöön, mutta se mies on pitänyt itsestään todella hyvää huolta verrattuna muihin noin 60v pappoihin.

Ei kiinnosta kun saan helposti nuoren miehen ikähaitarilta 20-38v  N43

Etsitkö omaishoitajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin 65 ei takaa, että saa priimaa!

Elän mielummin ilman seksiä, kun katselen vanhaa pappaa.

Elän mieluummin ilman naista kun katselen pihtaavaa ak.kaa. 

Vierailija
104/142 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako vanhaa miestä. Siis itseänne vanhempaa. 

Vierailija
105/142 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Nyt minua kiinnostaa nuoremmat miehet. Niillä on vielä jotain aivoissa ja muuallakin. Hyvät keskustelutaidot ja huumori sekä flirtti. 

Nuo 50 v alkaa olla jo aika elämänsä ehtoopuolella. Voi olla viä nuorekkaita yksilöitäkin. Osa on vaa nii täynnä traumoja aiemmista suhteista ja haluaa olla sinkkuja. Tiedä sit kuinka traumaattinen itse olen nykyää. Ehkä luottamus pitää ansaita. 

Vierailija
106/142 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lähemmäs tulen 40 vuoden ikää, sitä vähemmän miehet kiinnostaa.

Olenkin alkanut miettiä, mistä se kaikki tarve pariutumiseen ja oman elämän miesten ympärillä pyörimiseen kumpuaa, koska yksikään mies tässä maailmassa ei ole minulle vielä hyvää mieltä ja rauhaa elämään tuonut. Sen on pakko olla jotain, joka on jo nuoruudessa iskostettu päähän (naimisiinmenot ym) ja nyt (elämänkokemuksen myötä) alan heräämään siitä aivopesusta tähän todellisuuteen. Sellaista avioliittoa ei ole, eikä ole tulossakaan, mitä meille nuorena saduissa ja mielikuvissa lupailtiin. Miehet on keskimäärin tosi itsekeskeisiä ja vie todella paljon naisten voimavaroja ihmissuhteissa. 

Vierailija
107/142 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Yksi poikkeus on sääntöön, mutta se mies on pitänyt itsestään todella hyvää huolta verrattuna muihin noin 60v pappoihin.

Ei kiinnosta kun saan helposti nuoren miehen ikähaitarilta 20-38v  N43

Etsitkö omaishoitajaa?

Keksit uuden näkökulman

Vierailija
108/142 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikseivät kaikki nelikymppiset naiset etsi 60+ kumppaneita. Seksualisuus on parisuhteessa tärkeää ja tällaisilla pareilla seksuaalinen draivi on samalla tasolla.

55+ miehet jos on vireä kaikki pelaa!

Vierailija
109/142 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tulee siitä, kun alkaa nähdä niiden elintapojen vaikutukset. 50+-mies, joka on pitänyt itsestään huolta liikunnan ja ruokavalion avulla ja on henkisestikin vireä, on hyvää seuraa 40+-naiselle. Varsinkin, jos sitä vertaa omanikäiseen tai nuorempaan sohvaperuna-mieheen, joka ei välitä ulkonäöstään, ihmisistä ympärillä tai elämästä yleensä.

Eli homma menee näin:

40+-nainen katselee ympärilleen. Huomaa, että on varsin isoja eroja miesten laadussa miesten elintavoista johtuen. Omanikäsisä hyvien elintapojen miehiä ei hirveästi ole. Alkaa katsella itseä vanhempia hyvien elintapojen miehiä. 

Oman ikäisistä 40+ on liika kova kilpailu

Vierailija
110/142 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 40-vuotiaana ja ehdoton yläikäraja oli 45 deittiäpissä. 

Vierailija
111/142 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikseivät kaikki nelikymppiset naiset etsi 60+ kumppaneita. Seksualisuus on parisuhteessa tärkeää ja tällaisilla pareilla seksuaalinen draivi on samalla tasolla.

Aijaa mulla naitattaa 4-7 kertaa vuorokaudessa kun olen parisuhteessa. Joka ainoa mies on valittanut etteivät he  ymmärtäneet että kun sanoin rakastavani seksiä niin todellakin rakastan seksiä. Ei riitä papoilla kunto kun ei riitä nuorenkaan kollin kunto mun kanssa.

N43

Miten riittää aika 4-7 kertaa vuorokaudessa? Myönnän, että edes lomalla tai vapaapäivinä ei kuntokaan riitä kuin harvoin yli 3 kertaa. Jokaikinen työpäivä 2 kertaa tekee tiukkaa. Mistä se aika työpäivänä otetaan?

M 27

Ei taida olla töissä tuo nymfomaani!?

Vierailija
112/142 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh 

Vierailija
113/142 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
114/142 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

55+ miehet jos on vireä kaikki pelaa!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
115/142 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tulisi mieleenkään ottaa edes itseni ikäistä. Kyllä miehen on oltava vähintään 10 vuotta nuorempi. 

Vierailija
116/142 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viriili 55+-v mies on petollinen. Hän romahtaa heti tuon jälkeen rollaattorilla liikkuvaksi teryleenipapparaiseksi. Ei kannata mennä halpaan.

Vierailija
117/142 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 vuotiaana katselin 30 vuotiaita. Huomasin, että kun olin itse 40 minusta kiinnostuivat 50 miehet.

Varsinaista valetta. Ei miehiä kiinnosta noin vanhat naiset! T: M65+

Onko M lyhenne Molopäästä? 

Vierailija
118/142 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molopää65, varmaan semmonen liivijengiläinen.

Vierailija
119/142 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tulisi mieleenkään ottaa edes itseni ikäistä. Kyllä miehen on oltava vähintään 10 vuotta nuorempi. 

Onko muita jotka ajattelee näin?

Vierailija
120/142 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en. Olen aina katsellut vain nuoria miehiä.

Katsella saa

M22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän