Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasitko 40+ iässä että aloit katsella parisuhteeseen nuorekkaita ja vireitä 55+ miehiä?

Vierailija
19.06.2025 |

Kiinnostaa erityisesti omat kokemukset

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Olen aina katsellut vain nuoria miehiä.

Vierailija
2/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostanut minkään ikäiset miehet enää 40+.

T.50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanikäinen mies. Parisuhteeseen tarvitaan tasapuolisuutta, hoiva-avustajan saat kyllä kun maksat palkan siitä.

Vierailija
4/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 44-vuotiaana tapasin mieheni joka oli 58. Nyt ollaan naimisissa. Ei olla kumpikaan nuorekkaita eikä mitenkään arvosteta nuorekkuutta. 

Vierailija
5/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi katsella itseään 15 vuotta vanhempaa kumppania? Miksi se +55-vuotias "viriili ja nuorekas" ei itse keskity niihin "viriileihin ja nuorekkaisiin" +55-vuotiaisiin naisiin vaan haaveilee nuoremmasta kumppanista?

Vierailija
6/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei Kiinnosta, ei myöskään nuoret. 

Vierailija
7/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, 44-vuotiaana tapasin mieheni joka oli 58. Nyt ollaan naimisissa. Ei olla kumpikaan nuorekkaita eikä mitenkään arvosteta nuorekkuutta. 

Mies on vireä?

Vierailija
8/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nelikymppisenä viriilin, vähän alle 50-vuotiaan miehen, mutta heti kun se täytti 50, se lakkasi olemasta viriili.

Vierailija
9/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostaa vireät kaksvitoset. Kroppa tiukasti kunnossa, kisakuntoa olisi. Innokkuutta enemmän kuin taitoa. Voisi samalla vähän opettaakin.

Vierailija
10/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut hieman mua nuorempia miehiä. 😄

Vierailija
11/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. Hyi viddu. 🤢

Vierailija
12/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vireä?

Voisi sanoa ettei me ehkä kumpikaan olla :D Kumpaakaan ei enää ole aikoihin kiinnostaneet sellaiset yleensä vireytenä pidetyt asiat kuten esim. harrastuksissa ja menoissa juoksemiset, matkustelu tms. Eikä kovin paljoa seksikään. Me ollaan ensisijaisesti elämänkumppaneita, parhaita ystäviä jotka halutaan vanheta yhdessä, koska kaksin on kivampi kuin yksin, kun on sielunkumppanin löytänyt. Homma toimii, koska molemmilla on samat toiveet, syvälliset keskustelut ja mökkeily kiinnostaa enemmän kuin vireämmät aktiviteetit.

Vierailija
13/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkottaa nuorekas ja viriili mies? Että pukeutuu kiteisiin farkkuihin, valkoisiin urheilutossuihin ja penis seisoo jos sitä vemputtaa??? Kuulostaa yrjöttävältä kokoomuslaisen ja herra ylpön lehtolapselta, hyi helvetti. 

Vierailija
14/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Huomasin että aloin katsella parikymppisiä miehiä, mutta en sentään parisuhteeseen. En halua parisuhdetta enää ikinä kenenkään kanssa.

Vierailija
15/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 48 ja minua ei kyllä kiinnosta enää minkään ikäiset miehet. No jos joku täydellinen sielunkumppani löytyisi, voisin harkita, mutta esim. seksi ei ole mulle enää semmoinen asia ollenkaan jonka takia hakeutuisin suhteeseen, en enää kaipaa sitä ja hyvä niin. En mä oikeastaan tiedä mitä mä tekisin minkäänikäisellä miehellä, kun näin on että vaihdevuodet on vieneet seksiinkin kiinnostuksen. Yksin olen tottunut pärjäämään koko aikuisikäni, en siis "tarvi" miestä mihinkään käytännön juttuihinkaan.

Vierailija
16/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kyllä, tuntuu että miehet on tuossa iässä parhaimmillaan 😍

Vierailija
17/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, ei jotenki tulis mieleenkään. Olen mielummin ilman. Mun suvussa on miehet ja naisetkin isän puolelta hyvin nuorekkaita ja pitkäikäisiä pitkälle vanhuuteen niin monet 60v ympärillä olevat miehet on mun isän ikäisen oloisia. En voisi kuvitella kumppaniksi.

Erosin 42v iässä, alussa oli puolen vuoden suhde (tiesin että jää lyhyeksi, enemmän kesäromanssi) 15v nuoremman kanssa mutta nyt sitten viimeiset 4v olen ollut suhteessa 10v nuoremman miehen kanssa ja yhteenmuuttoa suunnitellaan. Olen itse hyvin seksuaalinen ja aktiivinen elämässä muutenkin niin toimii paljon paremmin näin päin. Mies valittaa välillä et niveliä kolottaa tms. väsyttää mut ite en kärsi tällaisista 😀 Toki se aika voi tulla mutta toistaiseksi menee hyvin näin!

Vierailija
18/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin kyllä, tuntuu että miehet on tuossa iässä parhaimmillaan 😍

T. Ap.

Vierailija
19/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos 55v yrittää olla nuorekas ja viriili niin lopputulos on helposti naurettava.

Vierailija
20/142 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 30v miehestäni joka oli  2 vuotta vanhempi musta sitten muutaman vuoden kulutta avioiduin  musta 12v nuorempaan mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan