Huomasitko 40+ iässä että aloit katsella parisuhteeseen nuorekkaita ja vireitä 55+ miehiä?
Kommentit (142)
No tällä hetkellä mulla, 49v nainen, on kiikarissa kaksi eri tyyppiä. Toinen on 60-v ja toinen on 44-v. Persoona ja elämäntavat ratkaisee, ei ikävuodet. Molemmat vaikuttaa olevan hämmentävän hullaantuneita minuun.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikseivät kaikki nelikymppiset naiset etsi 60+ kumppaneita. Seksualisuus on parisuhteessa tärkeää ja tällaisilla pareilla seksuaalinen draivi on samalla tasolla.
Ei tod. ole. 60+ mies on eri tasolla.
Se tulee siitä, kun alkaa nähdä niiden elintapojen vaikutukset. 50+-mies, joka on pitänyt itsestään huolta liikunnan ja ruokavalion avulla ja on henkisestikin vireä, on hyvää seuraa 40+-naiselle. Varsinkin, jos sitä vertaa omanikäiseen tai nuorempaan sohvaperuna-mieheen, joka ei välitä ulkonäöstään, ihmisistä ympärillä tai elämästä yleensä.
Eli homma menee näin:
40+-nainen katselee ympärilleen. Huomaa, että on varsin isoja eroja miesten laadussa miesten elintavoista johtuen. Omanikäsisä hyvien elintapojen miehiä ei hirveästi ole. Alkaa katsella itseä vanhempia hyvien elintapojen miehiä.
Juuri näin 65 ei takaa, että saa priimaa!
Elän mielummin ilman seksiä, kun katselen vanhaa pappaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkottaa nuorekas ja viriili mies? Että pukeutuu kiteisiin farkkuihin, valkoisiin urheilutossuihin ja penis seisoo jos sitä vemputtaa??? Kuulostaa yrjöttävältä kokoomuslaisen ja herra ylpön lehtolapselta, hyi helvetti.
Ei, vaan itsensä ja ikänsä kanssa sinut oleva mies, jolla on pilkettä silmäkulmassa elämää kohtaan ja jonka kehostakin näkee, että harrastaa riittävästi liikuntaa arjessaan. Terveelliset elämäntavat ja realistinen suhtautuminen vanhenemisen. Sellaisia löytyy yleensä ikäistensä yhtä viriilien naisten käsipuolesta.
Vierailija kirjoitti:
No tällä hetkellä mulla, 49v nainen, on kiikarissa kaksi eri tyyppiä. Toinen on 60-v ja toinen on 44-v. Persoona ja elämäntavat ratkaisee, ei ikävuodet. Molemmat vaikuttaa olevan hämmentävän hullaantuneita minuun.
So what! Vanha mikä vanha!
Ikääntyminen on reilua kaikille. Tapahtuu kaikille yhtäaikaa.
Mä haluisin 50+ miehiä, mua kiinnostaa varmuus ja kokemus, sekä elämänviisaus.
Olen itse 42v nainen. Ongelmana on se, että he eivät minusta kiinnostu. Useimmat arvioivat että olen 27-30v ja eivät usko minun olevan tosissani heidän kanssaan.
Etsivät jo "vakaampaa" ja varttunutta, ja suoraan monet sanoneet että hyvällä tavalla täti-ikäistä. Nämä ovat siis fiksuja miehiä joita etsin, ei jotain nuorta statustyttöystävää hakevia.
Jos suhteeseen asti edetään, alkaa heidän epävarmuus ja stressi omasta ulkonäöstä ja jaksamisesta mun kanssa. Olen hyvin aktiivinen sängyssä ja muutenkin. Nämä setämiehet haluaa olla kotona ja torkkua, viettää rauhallista elämää. Siinäpä sitten muutama ongelma... Puhumattakaan että haluisin paljon ihanaa seksiä.
Niin että haluisin kyllä mutta ei näytä toimivan!
Vierailija kirjoitti:
Ei itse asiassa tapahdu. Ihmisten välillä voi olla jopa 20v eroa fyysisessä ja todellisessa iässä. Anti-ageing elintavoilla erityisesti naiset voivat olla 15v ikäistään nuorempia.
Miehet taas vanhentuvat nopeammin, keskimäärin kai ovat 4v naisia edellä. Elintavoilla toki tätäkin voi paikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyypillistä on näillä miehillä että päällä farmariasua, tennaria ja tyköistuvaa paitaa ja menevät jopa kolmevitosesta?
Ei miehen tarvitse mennä nuoremmasta vaan naiset suorastaan janoaa kypsää miesseuraa! T: M65+
No tämä. Olla sinut itsensä kanssa. Pitää huolta itsestään (liikunta, ruokavalio, uni, tyyli, ihmissuhteet ja harrastukset). Hyvät elämäntavat tukevat toisiaan. Ei tartte yrittää olla muuta kuin on, iänkään suhteen.
Ei kiitos. Yksi poikkeus on sääntöön, mutta se mies on pitänyt itsestään todella hyvää huolta verrattuna muihin noin 60v pappoihin.
Ei kiinnosta kun saan helposti nuoren miehen ikähaitarilta 20-38v N43
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikseivät kaikki nelikymppiset naiset etsi 60+ kumppaneita. Seksualisuus on parisuhteessa tärkeää ja tällaisilla pareilla seksuaalinen draivi on samalla tasolla.
Aijaa mulla naitattaa 4-7 kertaa vuorokaudessa kun olen parisuhteessa. Joka ainoa mies on valittanut etteivät he ymmärtäneet että kun sanoin rakastavani seksiä niin todellakin rakastan seksiä. Ei riitä papoilla kunto kun ei riitä nuorenkaan kollin kunto mun kanssa.
N43
Parrua pitää saada ainakin kerran tai kahdesti vuorokaudessa ja kunnolla tai ukko lentää pihalle. Tähän ei suomi-ukot kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei itse asiassa tapahdu. Ihmisten välillä voi olla jopa 20v eroa fyysisessä ja todellisessa iässä. Anti-ageing elintavoilla erityisesti naiset voivat olla 15v ikäistään nuorempia.
Miehet taas vanhentuvat nopeammin, keskimäärin kai ovat 4v naisia edellä. Elintavoilla toki tätäkin voi paikata.
Se miltä näyttää, on eri asia. Kello silti tikittää kaikilla samaan tahtiin.
Kaikki eivät vanhene samalla lailla. Tiedän sen, koska olen ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen. En ole 20 ja näytän 10 vuotiaalta, vaan ihan aikuinen nainen.
Olen perinyt geenit äidiltäni, siitä hänelle kiitos. Pidän huolta itsestäni. Nukun paljon ja menen ajoissa nukkumaan en myöskään tupakoi!
Saan nuoria miehiä, jos haluan
Vierailija kirjoitti:
Parrua pitää saada ainakin kerran tai kahdesti vuorokaudessa ja kunnolla tai ukko lentää pihalle. Tähän ei suomi-ukot kykene.
Nauti nyt niinkauan kun seksi maistuu!
t Vagifem
Ei. Jos joku haluaa minusta omaishoitajan, niin sitten tehdään diili. Perustakaa vaikka sugar-sivustolle geriatria-osasto.
Kun täytin 30, niin aloin katsella oman ikäisiä ja itseä vähän nuorempia miehiä
Tätä aiemmin olin katsellut itseä pari vuotta vanhempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa mulla naitattaa 4-7 kertaa vuorokaudessa kun olen parisuhteessa. Joka ainoa mies on valittanut etteivät he ymmärtäneet että kun sanoin rakastavani seksiä niin todellakin rakastan seksiä. Ei riitä papoilla kunto kun ei riitä nuorenkaan kollin kunto mun kanssa.
N43
Miten riittää aika 4-7 kertaa vuorokaudessa? Myönnän, että edes lomalla tai vapaapäivinä ei kuntokaan riitä kuin harvoin yli 3 kertaa. Jokaikinen työpäivä 2 kertaa tekee tiukkaa. Mistä se aika työpäivänä otetaan?
M 27