YouTube on nykyään käyttökelvoton. Ensin minuutti mainoksia, sitten katsot videota 50 sekuntia ja taas mainoksia.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Myös Opera-selain blokkaa mainokset hyvin
ja Duckduckgo
En jaksa kelata koko ketjua läpi, eli pahoittelut jos tämä vinkki on jo tullut.
Albaniassa on lailla kielletty mainokset youtubessa, joten jos on VPN käytössä, kannattaa vaihtaa ip Albaniaan.
Ja tähän väliin katselemme kaupallisia tiedotteita 1980-luvulta:
Jep, huomasin tämän noin kuukauden sijaan ei voi kelata videota eteenpäin heti mainos mainoksia minuutin välein
Vierailija kirjoitti:
Albaniassa on lailla kielletty mainokset youtubessa, joten jos on VPN käytössä, kannattaa vaihtaa ip Albaniaan.
Estot ei kai toimi sovelluksessa estot toimii netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estot ei kai toimi sovelluksessa estot toimii netissä.
No miksi sitä sovellusta pitää käyttää?
Minulla on adblock. Enimmäkseen toimii. Välillä on päiviä, että mainokset jostain syystä pääsee läpi. Ilman estoa ei kyllä enää viitsisi youtubessa ollakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tilaa Youtube Premiumin niin se on joku 20-30% vähemmän mainoksia.
Mulla on toi Premium ja maksan siitä 20 e kuukaudessa. Mulle ei tule ikinä mainoksia. Oon jo monta vuotta maksanu tosta, etten saa mainoksia.
Mulla maksaa 14,99€ kuukaudessa. Premium tuli YouTube musicin mukana.
Miksi tv-mainokset ei voisi olla semmoisia "mainosbannereita", ruudun reunassa ilman mainoskatkoja?
Itse ainakin lähden mainoskatkolla vessaan, tekee evästä, ruokkimaan kissaa, harjaamaan hampaita. Ne bannerit ois varmasti paremmin katsoja tavoittavampia ja silti ei haittais juuri katsomista.