YouTube on nykyään käyttökelvoton. Ensin minuutti mainoksia, sitten katsot videota 50 sekuntia ja taas mainoksia.
Kommentit (90)
Youtube on nykyään surkea myös sen takia että siellä on aivan älytön sensuuri ja sitten tuo mainoksien änkeminen joka väliin. Taitaa nykyään striimaat olla kick palvelussa, youtube ei ole enää nykyaikaa.
Itsepähän kaivavat omaa kuoppaansa ja jossain vaiheessa tulee pää vetävän käteen ja ahneelle paskaanen loppu
Mainosblokkeri tietokoneella ja Youtube Vanced puhelimessa 👍🏻
Ei voi mitään jos ei osaa estää mainoksia.
Asenna Brave ja katso sitä kautta, ainakaan ipadissa mainoksia ei näy lainkaan.
Minä skippaan mainokset pois. Onnistuu 4-5 sekunnin jälkeen. Ei haittaa yhtään.
Jos tilaa Youtube Premiumin niin se on joku 20-30% vähemmän mainoksia.
Brave. Muut mainosfiltterit ei enää tehoa.
Jossain vaiheessa nuo mainosblokkeritkin lakkaa toimimasta koska jatkuvasti työskentelevät niitä vastaan ja sitten taitaa olla toisen videosivuston etsintä edessä.
Tietokoneella Brave-selaimella ei näy mainoksia eikä NewPipe-sovelluksella puhelimella.
Bravelle ääni täältäkin. Ollut käytössä jo ennen kuin youtubeen tuli mainoksia. Braveen ei tarvitse ladata mitään ylimääräisiä kilkkeitä, sen oma suijaus poistaa mainokset. Mulla on Brave kaikissa laitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä skippaan mainokset pois. Onnistuu 4-5 sekunnin jälkeen. Ei haittaa yhtään.
20 min mielenkiintoinen dokumentti. Sama mainos tulee jatkuvasti esille. Dokumentin lopussa en halua tutustua mainostettuun tuotteeseen tai firmaan. Päinvastoin välttelen niitä niin paljon kuin pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Mainosblokkeri tietokoneella ja Youtube Vanced puhelimessa 👍🏻
YouTube käyttää nykyisin jotain ad blocker blokkaajaa, jotka estää koko palvelun käytön ja videoing katselun jos käyttää ad blockeria.
Tällä hetkellä mulla toimiin kun on sekä Adblocker ja Ghostery yhteiskäytössä. Jos on vaan toinen niin ei toimi. Käytössä siis Chrome ja Mac.
Tube keljuilee jo ainakin Firefoxin adblockeria vastaan, muutaman kerran tullut ilmoitus että mainostenestäjiä ei sallita, katkoo tahallaan videon toistoa ym.
Kannattaa äänestää jaloillaan ja unohtaa koko Youtube. Se oli kivaa niin kauan kun sitä kesti.
Samoja mainoksia jatkuvalla syötöllä. Jos halusin ostaa tuotteen x ennen mainoksia, en halua ostaa sitä enää mainosryöpyn jälkeen. Yhden lyhyen videon aikana tulee sama mainos kolme kertaa. Tämä kun kerrotaan katsottujen videoiden määrällä, niin alkaa mitta tulemaan täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa äänestää jaloillaan ja unohtaa koko Youtube. Se oli kivaa niin kauan kun sitä kesti.
Mä en ole enää vuoteen käyttänyt sitä mainosten takia (VIHAAN mainoksia), mutta on ikävä tiettyjä sisällöntuottajia, Pitch Meeting varsinkin sai usein nauramaan kippurassa.
No ku haluaa katsoa musiikkia ja jotain asunnon myyntiä siellä alkaa tulla mainosta ja jotain ulkomaisia propaganda juttuja tai sitten tyhmiä kissakoira juttuja.
Kun katsot videota esikatselutilassa, niin ei tule yhtään mainosta.