YouTube on nykyään käyttökelvoton. Ensin minuutti mainoksia, sitten katsot videota 50 sekuntia ja taas mainoksia.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään jos ei osaa estää mainoksia.
En osaa, auta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilaa Youtube Premiumin niin se on joku 20-30% vähemmän mainoksia.
Jos maksan palvelusta en halua nähdä yhtään ylimääräistä mainosta.
Bravella katson nykyään tuubia android-puhelimessakin juuri mainoksien takia.
Brave puhelimessa eikä ole mainoksia tarvinnut kärsiä.
Selaimen extensionit , siellä saa lisättyä tämmösen kun 'uBlock Origin' lisäosan ( siis tämä origin eikä se toinen, joka on nykyään toisen firman tekemä tai jotain). Hyva ja luotettava. Ei ole vuosiin mainokset vaivanneet, joskus meinaaa lipsua jos google yrittää jotain uusia temppuja.
En ole varma kaikista selaimista mutta Firefox ja Vivaldi noissa toimii. Tosin olen Linux käyttäjä (ja vähän mac) joten olen hiukka pihalla muista käyttiksistä...
Ei oikeen ollut selkeetä videota mitä linkittäsin. Ja google on tosiaan tainnut ruveta tekemään asioita vaikeammaksi adblockerin käyttäjille... en kyllä jaksa niitä mainoksia, zero tolerance
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään jos ei osaa estää mainoksia.
En osaa, auta kiitos.
Kvg
Vierailija kirjoitti:
Selaimen extensionit , siellä saa lisättyä tämmösen kun 'uBlock Origin' lisäosan ( siis tämä origin eikä se toinen, joka on nykyään toisen firman tekemä tai jotain). Hyva ja luotettava. Ei ole vuosiin mainokset vaivanneet, joskus meinaaa lipsua jos google yrittää jotain uusia temppuja.
En ole varma kaikista selaimista mutta Firefox ja Vivaldi noissa toimii. Tosin olen Linux käyttäjä (ja vähän mac) joten olen hiukka pihalla muista käyttiksistä...
Ei oikeen ollut selkeetä videota mitä linkittäsin. Ja google on tosiaan tainnut ruveta tekemään asioita vaikeammaksi adblockerin käyttäjille... en kyllä jaksa niitä mainoksia, zero tolerance
Ublock Origin ei enää toimi Chromessa eikä ole saatavana Chromen extensionkaupasta koska Chrome muuttu extensioneiden rajapintaa niin että blokkausta ei voi tehdä niin tehokkaasti kuin ennen.
Jos Chromen tilalle haluaa jotain muuta niin ennemmin Brave koska sille käy samat muut Chromen extensionit eikä mitään lisäpalikkaa tarvitse mainosten blokkailuun, youtubestakaan.
Aika mystinen juttu: mulla on Sony merkkinen tv ja sen Youtube-sovellus ei ole näyttänyt mainoksia enää 3-4 viikkoon. Ei sillä että niitä olisi ikävä mutta ihmettelen tuota...
Kiitos vinkistä, latasin tuon Braven nyt kokeiluun.
Itse ihmettelen miksi niitä mainoksia on ylipäätään? Siis eihän niitä kukaan katso mitä niissä mainostetaan. Ei oo jäänyt yksikään mainos mieleen. Sen ajan katsoo nurkassa olevaa tekstiä koska voi ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Bravelle ääni täältäkin. Ollut käytössä jo ennen kuin youtubeen tuli mainoksia. Braveen ei tarvitse ladata mitään ylimääräisiä kilkkeitä, sen oma suijaus poistaa mainokset. Mulla on Brave kaikissa laitteissa.
Joo. Hyvin toimii. Kiitos vinkistä!
Ympäri pyörii hommat vaan kun ahneus kasvaa huippuunsa niin että ajetaan palvelut alas. Samahan käymässä striimauspalveluille kun hintoja korotellaan ja mitään sarjoja ei kauaa pysty katsomaan kuitenkaan ja piratismi noussut jälleen. Ahne ihmisapina on niin typerä ettei se vaan opi, ensin kelpaa yksi banaani mutta pian banaaneja on saatava lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään.
Jos ehdottaa kk ilmaista niin suosittelen. Otin seuraavan kuukauden maksaen kun tykkäsin tuosta kokeilusta niin (pystyy kuuntelemaan tubea ja näpyttämään vauvalle samanaikaisesti)
Ja jos 30e ei ole liikaa niin tuolle saa kyllä mukavuutta paljon katsovana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään.
Jos ehdottaa kk ilmaista niin suosittelen. Otin seuraavan kuukauden maksaen kun tykkäsin tuosta kokeilusta niin (pystyy kuuntelemaan tubea ja näpyttämään vauvalle samanaikaisesti)
30 eurolla kuussa johonkin streamauspalveluun saa itselleen kyllä todellakin keksiä erittäin hyviä syitä.
Vierailija kirjoitti:
Aika mystinen juttu: mulla on Sony merkkinen tv ja sen Youtube-sovellus ei ole näyttänyt mainoksia enää 3-4 viikkoon. Ei sillä että niitä olisi ikävä mutta ihmettelen tuota...
Eivät kai ole sovellusta jaksaneet päivittää teeveellesi ja joku mainospalikka siellä ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen miksi niitä mainoksia on ylipäätään? Siis eihän niitä kukaan katso mitä niissä mainostetaan. Ei oo jäänyt yksikään mainos mieleen. Sen ajan katsoo nurkassa olevaa tekstiä koska voi ohittaa.
Älähän nyt, pian varmasti kamerallisilla mobiiliälylaitteilla on pakollista että mainokset katsoo kun kamera seuraa katsojan silmiä.
Mulla toimii ihan Adblock plus, välillä kun keksivät keinon kiertää sen, joutuu odottamaan hetken ja taas saa blokkaajaan uuden päivityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään.
30 eurolla kuussa johonkin streamauspalveluun saa itselleen kyllä todellakin keksiä erittäin hyviä syitä.
14,99 € yhdelle käyttäjälle. 30 € on varmaan perhetilin hinta.
Joku hakkeroi myös ihmisten puhelinliittymät kuin koneet varmaan Valkeakoskelta tai Korsossa.