Onko tää kiinnostuneen miehen käytöstä?
Tuttu mies laittaa liki joka aamu huomenviestit, ja usein toivottaa vielä tsemppiviestit työpäivään (jos vaikka mulla ilta tai yövuoro). Toki päiviin kuuluu myös muu viestittely...
Onko tällänen aina merkki kiinnostuksesta, vai voiko olla vain kaveruudesta kyse? Ei olla nähty vielä kahden, lähinnä porukassa muutamasti. Ja kyse vanhemmasta miehestä, ~45v ...
Kommentit (11)
Ei kaverit noin usein viestittele. Oletko sä kiinnostunut siitä? Minusta tuollainen olisi ahdistelua ja häirintää. En halua että kukaan viestittelee mulle monta kertaa päivässä ilman asiaa.
Toki tykkään viestitellä hänen kanssaan, ja tämän myönsin sillekkin, ja hän myönsi samana...Mutta lähinnä mietin juurisyitä kun ei ole treffeille (ainakaan vielä) pyytänyt... Toki ohimennen kutsui juhliinsa, joihin tulosaa muutama muukin puolituttu mulle😬
Vaikea vaan hahmottaa tilannetta...
Vierailija kirjoitti:
Ei kaverit noin usein viestittele. Oletko sä kiinnostunut siitä? Minusta tuollainen olisi ahdistelua ja häirintää. En halua että kukaan viestittelee mulle monta kertaa päivässä ilman asiaa.
Nykyään kaikki on häirintää.
Vaikea uskoa, että olet aikuinen nainen. Miehet eivät viestittele naisille, joista eivät ole romanttisesti tai eroottisesti kiinnostuneita.
Kyllähän se kiinnostukselta vaikuttaa ja ehkä odottaa jotain vastakaikua tai hyvää tilannetta että kehtaa tehdä aloitteen. Kai se niissä juhlissa viimeistään luulis selviävän varsinkin jos sun lähellä viettää enemmän siellä aikaa. Ellei ole äärimmäisen ekstrovertti mitä epäilen.
Kyseessä sosiaalinen mies, jolla iso kaveripiiri. Mutta silti mietin, että jos kaveripiiri iso niin viestitteleekö kaikille näin aktiivisesti...
Itsekään en ole enää nuori mutta silti olo on "tyhmä" kun en ymmärrä tilannetta..
Vierailija kirjoitti:
Hän on syvästi rakastunut,, ja ujo mies.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että olet aikuinen nainen. Miehet eivät viestittele naisille, joista eivät ole romanttisesti tai eroottisesti kiinnostuneita.
Alapeukuttaja voisi kertoa, milloin ja missä on ikinä tapahtunut niin, että joku mies ihan vain kaverimielessä alkaa jatkuvasti viestitellä kivan päivän toivotuksia naiselle? Ja tiedoksi, että miehet eivät tuollaisia toivotuksia laittele myöskään mieskamuilleen. Kyllä tässä pitää aika puusilmä olla, jos ei selvää asiaa näe.
Ja jälleen tuli aamun toivotukset, tänäkin aamuna Ei mitään flirttiä havaittavissa, mutta silti lämmintä viestintää kun vastasin hänelle takaisin
Ja kyllä, olen ihan ulalla. Kuin teini olisin, kun en ota selvää toisen tarkoitusperistä
Nyt viestintä ollut pari päivää jatkuvaa pientä kiusoittelua ja flirttiä :D vähä jännittää kyllä nyt se hetki, ku nähää seuraavan kerran😝 Johtaako tää oikeesti johonkin...
Luultavasti. Jos tiedät että sinkku ja olet myös ja teillä on ollut edes jonkunlaista silmäpeliä, iske kimppuun kuin sika limppuun!