Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pienentää vartalon yläosaa?

Vierailija
22.11.2022 |

Tiedän, että laihduttaessa läski lähtee periaatteessa tasaisesti joka puolelta, mutta onko jollain esimerkiksi liikuntaan liittyvää täsmävinkkiä, jolla saisi pienennettyä rinnanympärystä, käytännössä siis rintoja ja selkäpuolen pehmeyttä? Ylä- ja alaosani ovat aina olleet eri paria ja tämä korostuu sitä pahemmin, mitä hoikemmassa kunnossa olen, yläosa oli pienimmillään kokoa 42, kun mahduin koon 36 housuihin, olen pienipeppuinen ja kapealanteinen ruumiinrakenteeltani. Käytän jo nyt aina urheilurintaliivejä, millä ympärysmittaa saa kiristettyä pari senttiä ja venyvän vaatteen pystyy ostamaan niin, että se on ylhäältä kokonumeron verran pieni ja alhaalta saman verran liian iso, mutta eihän se ihannetilanne ole. Tällä hetkellä kokoni on 42 tuolla periaatteella ja tarkoituksena on laihduttaa lisää muutenkin, mutta tähän mennessä kun vyötäröstä on jo tippunut 10 cm, ylhäältä ei ole lähtenyt oikeastaan mitään ja harmittaa toden teolla, kun en millään löydä sopivaa talvitakkia muista kuin oversize-malleista, jotka taas saavat näyttämään valtaisalta möhköltä. Pukeutumisvinkkejä en sinänsä tarvitse, osaan kaksiosaisilla vaatteilla tasapainottaa mittasuhteita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateilla saa hieman peitettyä, esim. tällainen mekko:

https://www.ebay.co.uk/itm/202152870740

Vierailija
2/11 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen pienennysleikkaus.

Itse kokeilin anoreksiaa ja kovaa treeniä, ei auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi mekkohan nimenomaan korostaa rintoja ja pienentää muuta

Vierailija
4/11 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi mekkohan nimenomaan korostaa rintoja ja pienentää muuta

Voi ei, luin aloituksen pikaisesti.

Vierailija
5/11 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mites tämä sinun vinkkisi auttaa tilanteeseen, jossa en löydä sopivaa talvitakkia? Mekko päälle pakkaseen ja menoksi? 

Vierailija
6/11 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että alkoholi ja karkit pois. Ne lisää turvotusta myös kasvoille ja kaulaan.

Vierailija
7/11 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen pienennysleikkaus.

Itse kokeilin anoreksiaa ja kovaa treeniä, ei auttanut.

Toivuitko miten nopeasti leikkauksesta? Minullakin on ollut paljon niska- ja hartiasärkyä ja mitat taitaisivat riittää leikkaukseen. Tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta, että ne, joilla ei ole rintoja juuri nimeksikään alun perinkään, menettävät laihduttaessa monesti senkin vähän, minulla taas ei lähde mitään, vaikka kuppikoko 85 K.

Vierailija
8/11 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että alkoholi ja karkit pois. Ne lisää turvotusta myös kasvoille ja kaulaan.

Karkkia alkoholilla alas huuhtoenko luulet vyötäröltä senttien lähteneen? 

Vierailija
9/11 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenien mukaan menee mihin ne rasvat kertyy.

Vierailija
10/11 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja huolehti siitä että jaksat kannatella koko komeuden, väljempi alaosa lisää naisellisuutta, mutta joka vartalotyypille on omat ihailijansa. 

Vierailija
11/11 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ei lähde ikävä kyllä tasaisesti vaan se on yksilöllistä. Itellä lähtee reisistä ja takapuolesta ja vatsaan jää. Tää on vartalomalli myös äidilläni.

Olen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi