Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ei ole kutsuttu juhannuksena yhtään minnekään?

Vierailija
15.06.2025 |

Jokainen tuntemani on ilmoittanut tekevänsä jotain jonkun/joidenkin kanssa ja minä olen siis ihan yksin. Töihinkään en pääse, kun ne vuorot on varattu niille,  jotka ne on tehnyt ennenkin.... eli Työnantajan suosikit. Jotenkin todella tympii kun kukaan ei ole kiinnostunut oikeasti seurastani. Sitten kyllä kun apua tarvitaan, niin viestejä ja puheluja ropisee.

N.49

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menis vaikka kutsuttais.

M47

Tuossa on syy, miksi en enää kutsu ketään. Tyhjän saa pyytämättäkin. Meillä on ilmeisesti liian vaatimattomat juhannusjuhlat?

Vierailija
22/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kutsuttu.

Itse meinaan itselleni järjestää ohjelmaa. Helsingissä kyllä tekemistä riittää aina.

Ennen kaupunki oli parhaimmillaan juuri Jussina. Nykyisin täällä on valitettavasti kolmesataatuhatta lokkeilijaa muilta mailta stadilaisten harmina.

Ne huutaa, likaa ja mekastaa missä sitten ovatkin. Varmaankin ovat vaan käymässä Suomessa Kela-avusten turvin 

ja sinäkin teet sitten ihan samaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kutsuttu eikä juuri kiinnosta mihkään edes mennä. Mikä ongelma tuossa nyt on?

En tajua. Ite ostan ruokaa ja herkkuja kotia myös kissalleni. Nautin rauhasta vaan ja kesästä. Enpä ole aiemminkaan missää ollu vuosii.. 

Joskys nuorena varmaa. Oma rauha on paras. 

Vierailija
24/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole kutsuttu enää vuosikausiin minnekään juhannukseksi. Meillä on miehen kanssa tapana olla ihan vain kaksin jussina, syödä ja juoda hyvin, soudella, saunoa ja uida. Joskus on mukana joku kaverikin jos on kysynyt pääseekö mukaan. Meille saisit siis ap tulla jusseilemaan, meille on kaikki tervetulleita, kunhan itse kysyvät, emme kysele ympäriinsä porukkaa vaan oletamme että ne jotka haluavat tulla kysyvät itse.

Tämän vuoksi kehoitankin kysymään jos pääsisit mukaan, ehkä heillä on sama mieli!

Vierailija
25/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan perheen kesken. Grilli ja sauna kuumaksi, palju lämpimäksi ja juomat kylmäksi. Ei olla todellakaan kutsuttu ketään tänne, ihan relataan iisisti tukka sotkussa ja vaikka pyjamassa koko pitkä vkl.

Vierailija
26/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kutsuttu kun olen koko aikuis ikäni kulkenut ihan omia menojani. Vaihtelevat päämäärät olleet kaikkina juhannunnuksina ja joka vuosi. Joskus kaupunki ja joskus maaseutu kohteet.

Vierailija
27/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tänäkään vuonna. Ei ole ketään joka kutsuisi.

Vierailija
28/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä, että ihmiset itkee täällä, että ei ole kutsuttu. Oletteko te kutsuneet ketään luoksenne viettämään juhannusta?

Vierailija
29/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannus on yksinäisten helvetti jota oikein hierotaan yksinäisten naamalle somessa, telkkarissa, radiossa, lehdissä jne.

Aloin miettimään kumpi on parempi, juhannus vai joulu.

Juhannus, koska kesäisin yksinäisyys korostuu muutenkin. Kaikilla on menoa ja ohjelmaa ja paljon tapahtumia mutta ei ketään kenen kanssa mennä. Kaikki nauttii kesästä.

Jouluna voi sentään hiljentyä ihan yksinäänkin.

Juhannus on mitä parhain tilaisuus mennä yksin esim festareille tai vaikka johonkin baariin. Olen usein käynyt nuorempana yksin ravintolassa tai keikalla tai missä tahansa. Joskus sieltä löytyy uusia ihmisiä ja ennestään tuntemattomien kanssa voi olla myös hyvin hauska. Voi vaikka vahingossa ystävystyä jonkun kanssa. Eli kannattaa rohkeasti mennä itsekseen eikä muhia kotona sitä että ei ole ketään kenen kanssa mennä. Miksi pitäisi mennä jonkun kanssa, voi mennä yksinkin.

Vierailija
30/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuttu?

Juhannus ollaan perheen kanssa. En ikinä lähtisi minnekään.

Vierailija
31/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kutsuttu. Ei ole ystäviä.

Varmaan ennen juhannusta tulee äidiltä säälikutsu.

Joo äidiltä tulee säälikutsu, johon hän ei uskokkaan minun myöntävästi vastaavan. Itseasiassa se on esitetty niin, että ainut tapa vastata on että, "Ei, kyllä mulla on menoja silloin) 

Vierailija
32/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä, että ihmiset itkee täällä, että ei ole kutsuttu. Oletteko te kutsuneet ketään luoksenne viettämään juhannusta?

28 neliön parvekkeettomaan kerrostalo yksiöön kolhoosissa? Joo kaikki tulisi onnesta kiljuen.

Vierailija
33/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen. Mutta eipä ketään ole kiinnostanut tulla itsemurhayksiöön sitä viettämään. Ihan siis samassa tilanteessa olevia yksinäisiä sukulaisia oon kysynyt, joten kuvittelin heitä kiinnostavan. En enää kysy, kun ei kerran ketään kiinnosta, näköjään yksinäisetkin haluaa vaan olla yksin. Aion tehdä itselleni ihanan juhannuksen. Hyvää ruokaa, käyn lähirannalla kävelemässä ja säästä riippuen ehkä uimassakin, kotona laitan saunan. Kissojen kanssa nautin elämästä sen mitä siitä irti saa.

N47

Vierailija
34/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku tulisi minun luokse kun menevät mieluummin kaveriensa kanssa jonnekkin mökkeilemään. Ei minulla ole tarjota kuin kerrostalon ihanuutta.

Vierailija
35/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kutsua kun ei kuitenkaan kukaan halua tulla meidän mökille.

Vierailija
36/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuttu?

Juhannus ollaan perheen kanssa. En ikinä lähtisi minnekään.

Oletuksesi on, että kaikilla on perhe....

Vierailija
37/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein edes miettinyt Juhannusta vielä kun nyt vasta oli ensimmäinen kesäinen viikonloppu. Me ei ole kutsuttu Juhannuksen viettoon vielä ketään. Jos ilmat on hyvät ja ulkona voi viettää aikaa, niin voidaan kutsua mökille lähisukua, mutta ei yöksi.

Ystävät usein olettavat, että Juhannuksena juodaan ja tarvitsevat myös yösijan. Kun tilaa ei mökillä ole, niin kutsua ei oikein voi. Muutenkin monen ihmisen kestitseminen hiiligrillin kanssa ei onnistu. En myöskään jaksa ylivilkkaita lapsia ja tylsistyneitä teinejä, jolleivat ole omia.

Tiedän kaksi sinkkua, toinen viettää juhannuksen lapsuudenperheen mökillä ja toinen osaa puhua vain töistä.

Jos olisin sinkku menisin lavatansseihin.

Vierailija
38/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus on yliarvostettu, tuskallinen pyhäsikermä, joka kannattaa AINA viettää ulkomailla. Jos et jostain syystä voi lähteä ulkomaille, vedä kaihtimet eteen ja luumuile salaa kotona koko juhannus. Kukaan ei jaksa enää paljuja, grillimakkaroita, viinipäniköitä, hyttysiä ja tekemällä tehtyä juhannusolemista. Netlixit tulille ja omaa rauhaa.

Vierailija
39/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harrastuksia kuten säveltäminen. Se onnistuu parhaiten yksin ja luonnonhelmassa vaellellen.

Vierailija
40/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille mielikuvituksen luomille jumalolennoille kiitos, ei ole kutsua kuulunut.

Yhtenä juhannuksena, hirveän painostuksen jälkeen, lähdin kaverin mökille "nauttimaan juhannuksesta". Hänen ystävänsä olivat törttöääliöitä kännissä ja juominenhan alkoi, kun auton oven vain sai lukkoon. Ruokana oli jotain kammottavia grillimakkaroita, ei edes salaattia tai kunnon lihaa, onneksi oli omat eväät. 

Nukkuminen hoitui siellä homeen hajuisessa mökissä mihin vaan mahtui, kosteissa vuodevaatteissa.

Oli niin suuri nautinto, että lähdin ainoana selvänä aamusta kotiin ja pyysin hartaasti ettei enää ikinä mitään tällaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme