Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ei ole kutsuttu juhannuksena yhtään minnekään?

Vierailija
15.06.2025 |

Jokainen tuntemani on ilmoittanut tekevänsä jotain jonkun/joidenkin kanssa ja minä olen siis ihan yksin. Töihinkään en pääse, kun ne vuorot on varattu niille,  jotka ne on tehnyt ennenkin.... eli Työnantajan suosikit. Jotenkin todella tympii kun kukaan ei ole kiinnostunut oikeasti seurastani. Sitten kyllä kun apua tarvitaan, niin viestejä ja puheluja ropisee.

N.49

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha kutsua kun ei kuitenkaan kukaan halua tulla meidän mökille.

Onko se sellainen "mökkitalkoot" paikka? Olen 2 kertaa erehtynyt menemään yhden tuttavamiehen mökille juhannukseksi. Heti ensi töikseen piti alkaa aattona leikkaamaan nurmikkoa. Siinä meni 4 tuntia. Minä siis leikkasin. Sitten illalla sääskien pörrätessä koska olin aivan hikinen, mies laittoi grillin päälle ja paistoi siinä oikein muutaman makkaran. Yhden sain minä. Seuraavana päivänä alkoi rikkaruohotalkoot. Illallalla palkkioksi edellisenä päivänä grillattu 1 makkara. Sunnuntaina piti lähteä hakemaan soraa jostakin. Sitä lapioidessa menikin sitten se päivä. Syömään en enää jäänyt....

Vierailija
42/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannus on yksinäisten helvetti jota oikein hierotaan yksinäisten naamalle somessa, telkkarissa, radiossa, lehdissä jne.

Aloin miettimään kumpi on parempi, juhannus vai joulu.

Juhannus, koska kesäisin yksinäisyys korostuu muutenkin. Kaikilla on menoa ja ohjelmaa ja paljon tapahtumia mutta ei ketään kenen kanssa mennä. Kaikki nauttii kesästä.

Jouluna voi sentään hiljentyä ihan yksinäänkin.

Juhannus on mitä parhain tilaisuus mennä yksin esim festareille tai vaikka johonkin baariin. Olen usein käynyt nuorempana yksin ravintolassa tai keikalla tai missä tahansa. Joskus sieltä löytyy uusia ihmisiä ja ennestään tuntemattomien kanssa voi olla myös hyvin hauska. Voi vaikka vahingossa ystävystyä jonkun kanssa. Eli kannattaa rohkeasti mennä itsekseen eikä m

Ei täälä pikkukaupungissa ole mitään tekemistä. Juopot istuu jossain ravintolassa ja siinä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ilahduttavaa huomata, että suomalaiset kohtelevat näin myös toisiaan, eikä vain meitä jo yli 30 vuotta sitten maahanmuutaneita, joista jopa ministerit haluavat eroon, vaikka ei olla saatu ikinä mitään Kela Goldia ja tehty aina töitä, toisin kuin tällä palstalla aina väitetään

Vierailija
44/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kutsuttu ja pitkä seurustelusuhde meni poikki talvella, siis vähän outoa miettiä nyt yksin mitä tekisi. 

Asun rivarissa, on tuliterä grilli ja puusauna taloyhtiöllä, voisi siis kutsua jonkun terassille grillailemaan. Toisaalta rahanmenoa ja vaivaa. Toinen vaihtoehto sopia parin sinkkututun kanssa pyöräily terassikierrokselle. Ellei heillä nyt satu olemaan suunnitelmia.

Ehkä yksin kotona. Pitää tutkailla säätä.

Vierailija
45/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi paikallinen juopale eilen kaupassa huuteli, että tuu mun luo juhannuksena ainakin! Kiitin kutsusta, mutta en aio mennä.. en edes tietäis minne. ;)

Siinä kutsut. Enkä mä oikein ole odottanutkaan mitään. Eksä haki lapset tänään mukaansa mökille, ovat siellä ainakin viikon.. Mulla olisi vielä nelisen tiukkaa työpäivää, joita kohta alan alustamaan, ettei perjantaikin mene duunissa. Jos siis kaikki hyvin menee, niin juhannus menee nukkuessa uupumusta ja stressiä pois. 

N38

Vierailija
46/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain itsellesi mieluista. Minä aion juhannuksena kuunnella klassista musiikkia, perehtyä vähän tuntemattomampiin säveltäjiin. Juon hyvää viiniä ja paistan karitsan sisäfilettä. Salaatiksi jotain yrttistä ja kevyttä. Jälkiruuaksi sitruunamarenkitorttua. Saatan kutsua tuttavan kylään, jos olen sillä tuulella, ja käymme ehkä juhannusajelulla jossain, missä ei ole muita ihmisiä. 

Klassisen musiikin seuraksi sopii myös runot ja kirjallisuus. Usko pois, se on kohottavaa. Jopa kohottavampaa kuin hyvä ihmisseura, joka sekin on tervetullutta.

Vierailija
47/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka ottaisit ohjat omiin käsiisi. Bookkaisin itse vaikka hotellin ja menisin esimerkiksi johonkin juhannusfestareille. Onnesi ei ole kiinni siitä mitä muut tekevät tai ovat tekemättä. 

Vierailija
48/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole kutsua tullut mihinkään. Olen mieheni kanssa kahdestaan emmekä haluaisikaan mihinkään lähteä.

Vierailija
49/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole kutsuttu, haluan olla yksin kotona. 

Vierailija
50/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka ottaisit ohjat omiin käsiisi. Bookkaisin itse vaikka hotellin ja menisin esimerkiksi johonkin juhannusfestareille. Onnesi ei ole kiinni siitä mitä muut tekevät tai ovat tekemättä. 

Viikkoa ennen juhannusta on olemassa joku tyhjä hotellihuone festarikaupungissa? Älä nyt viitti. Ihmiset ovat jo myyneet pihojaankin telttamajoitukseen.

Vierailija
51/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä aikaisemmatkin juhannukset keksitty itse tekemistä eikä odoteltu kutsuja mihinkään. Tämä vuonna taas näyttää kelit siltä että ennemin ollaan kotona. 

Vierailija
52/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tai ( myöhemmin) meitä ei ole koskaan ( ikää nyt 65)kutsuttu juhannuksen viettoon minnekään. 

Nykyisin oma mökki ollut 15 vuotta ja aikuiset lapsetkin perheineen tulee sinne.

Vierailija
53/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen taas seurakunnan juhannusjuhlille, ellei sää ole niin huono että jään mieluummin kotiin. Tarjolla on makkaraa, kakkukahvit, musiikkiesityksiä ja yhteislauluja eikä maksa mitään. Viime vuosina n. 20 % ohjelmasta on ollut uskonnollista ja siitäkin suurin osa tyyliin Suvivirttä ja vastaavaa. Sopii siis hyvin mullekin, vaikken kuulu kirkkoon. 

Vierailija
54/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kutsuttu, koska kaikki tietää ettei minua kiinnosta mikään hilluminen vain siksi koska on juhannus, vappu tms. M45

Vierailija
55/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kyllä aikaisemmatkin juhannukset keksitty itse tekemistä eikä odoteltu kutsuja mihinkään. Tämä vuonna taas näyttää kelit siltä että ennemin ollaan kotona. 

Et olekkaan yksin.

Vierailija
56/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kutsuta mihinkään eikä pidetä minkään arvoisena, mut ei haittaa, kaikki kuollaan joskus kuitenkin. 

Miksi sinut pitää kutsua, mikset itse kutsu ketään.

Vierailija
57/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kotona, paikkoja ja kutsuja olisi mutta mies tulee 4 viikon työmatkalta ja halutaan olla kaksin kotosalla jussi

Vierailija
58/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mihin/kenen luokse sinä olisit halunnut saada kutsun?

Vierailija
59/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menis vaikka kutsuttais.

M47

Niinhän se aina menee, että ne joita voitaisikin kutsuta, ei ole kiinnostuneita. Ne jotka toivoo kutsua, saa venailla loppuelämänsä kutsua. Sama pätee kaikkeen muuhunkin lähestymiseen, treffeille pyytämiseen jne. Ne jotka haluais seuraa, on epäilyttäviä ja epätoivoisuus karkoittaa. 

Vierailija
60/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ikinä mitään suurta intoa viettää juhannusta. Ei ole mulle tärkeä juhlapäivä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi