Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita ei ole kutsuttu juhannuksena yhtään minnekään?

Vierailija
15.06.2025 |

Jokainen tuntemani on ilmoittanut tekevänsä jotain jonkun/joidenkin kanssa ja minä olen siis ihan yksin. Töihinkään en pääse, kun ne vuorot on varattu niille,  jotka ne on tehnyt ennenkin.... eli Työnantajan suosikit. Jotenkin todella tympii kun kukaan ei ole kiinnostunut oikeasti seurastani. Sitten kyllä kun apua tarvitaan, niin viestejä ja puheluja ropisee.

N.49

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse kutsu jotain toista yksinäistä rutisijaa?

Vierailija
62/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kutsuttu. Tai ainakaan 30 vuoteen.

Tai juu, muutama vuosi sitten vaimon vähän hölmö työkaveri kutsui meidät miehensä 5-kymppisille ryyppäämään. Eipä me siitä 5:n lapsen kanssa lähdetty juhannusaattona minnekään ryyppäjäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä kutsuttu mihinkään. Aina ollaan kerrostalossa vietetty juhannus. Onneksi on edes ranta lähellä, niin päästään luonnonhelmaan ja jos grillipaikkaa ei valloita örinäjengi, niin ehkä päästään grillaamaankin. 

Aargh, toi on kyllä ärsyttävintä, kun täytyy väijyä, että milloin sinne taloyhtiön grillille pääsee vai viitsiikö sinne mennä ollenkaan, jos se on valloitettu juomamiesten ja -naisten toimesta. Itellä ei enää oon niin väliä, kun lapset ovat aikuisia, voin sen yhden makkarani kärystää milloin vain. 

Vierailija
64/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan käske eikä kutsu. Ihan ollaan vaan kotona. Minä ja kaksi poikaani, aikamiehiä. Ei mennä mihinkään eikä kutsuta. Miksi lähteä kenenkään riesaksi. Kaikenlaista löytyy kotoa, limsaa, jätskiä hyvää ruokaa ja muuten vaan tehdään kuka mitäkin. Esittäisinkin kysymyksen: miksi menette muiden vastuksiksi?

Vierailija
65/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: paikkakunnan missä asutte sieltä Yleinen sauna. Löytyy saunaseuraa ja juttuseuraa sen ajan kun itse kukin haluaa . Voi olla jopa grillausta , omia juomia mukaan jos janottaa. Voi sitten kotiutua rennon hetken jälkeen hyvillä mielin omaan sänkyyn. Iso suositus . 

Vierailija
66/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen taas seurakunnan juhannusjuhlille, ellei sää ole niin huono että jään mieluummin kotiin. Tarjolla on makkaraa, kakkukahvit, musiikkiesityksiä ja yhteislauluja eikä maksa mitään. Viime vuosina n. 20 % ohjelmasta on ollut uskonnollista ja siitäkin suurin osa tyyliin Suvivirttä ja vastaavaa. Sopii siis hyvin mullekin, vaikken kuulu kirkkoon. 

Millä paikkakunnalla tämä on? 

Vierailija
67/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kutsuta mihinkään eikä pidetä minkään arvoisena, mut ei haittaa, kaikki kuollaan joskus kuitenkin. 

Miksi sinut pitää kutsua, mikset itse kutsu ketään.

Yksinäisen budjettiin tekee aika loven jos kestitsee isoa porukkaa. Tuliaisia on helpompi viedä.Tilatkin voi olla pienet.

Vierailija
68/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, seurakunnilla on varmaan monella paikkakunnalla jotain juhannustapahtumia. Esim. Vantaalla Pyhän Laurin kirkolla on juhannusaattona koko perheen juhannusjuhla.

Vierailija
69/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla taitaa olla vakioporukat, jos vieraita yleensä kutsutaan.

Me ollaan aina oltu vain oman perheen kesken, niin kukin saa olla juuri niinkuin haluaa.

Vierailija
70/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pariskunta jota ei koskaan ole kutsuttu juhannukseksi mökille. Muuten saadaan pari päiväkutsua ystävien mökeille kesäisin. Suunnilleen joka toinen vuosi saadaan yökutsu. Näillä mennään,  kerrostalossa asutaan.  

Joo, ei taida nämä kutsut juhannukseksi mökille mitenkään kauhean yleisiä, että turha niistä on mieltään pahoittaa. Suomalaiset ei muutenkaan ole järin sosiaalista porukkaa, että ainoastaan hankkimalla parisuhde saa edes jotain sosiaalista elämää, eikä sekään aina ole niin kivaa. Minä vietän juhannukseni kotona kerrostalossa ja käyn rannalla istuskelemassa ja täyttämässä ristikoita. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, mitään sen enempää ei tapahdu. 

N47

Vierailija
71/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: paikkakunnan missä asutte sieltä Yleinen sauna. Löytyy saunaseuraa ja juttuseuraa sen ajan kun itse kukin haluaa . Voi olla jopa grillausta , omia juomia mukaan jos janottaa. Voi sitten kotiutua rennon hetken jälkeen hyvillä mielin omaan sänkyyn. Iso suositus . 

Onko nuo yleiset saunat sellaisia, mihin saa mennä kuka vaan? Vai pitääkö siinä olla tavallaan osallisena johonkin yhdistykseen, joka ne paikat rahoittaa, eikä katsota hyvällä jos joku ulkopuolinen tulee sinne "loisimaan"?

Vierailija
72/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kutsuta mihinkään eikä pidetä minkään arvoisena, mut ei haittaa, kaikki kuollaan joskus kuitenkin. 

Miksi sinut pitää kutsua, mikset itse kutsu ketään.

Yksinäisen budjettiin tekee aika loven jos kestitsee isoa porukkaa. Tuliaisia on helpompi viedä.Tilatkin voi olla pienet.

Minusta voi sanoa, että pidetäänkö nyyttärit? Niin ei rasita kenenkään taloutta. Jokainen tuo omat juomat ja sovitte syömisistä. 

Vierailija
73/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo yleiset saunat sellaisia, mihin saa mennä kuka vaan? Vai pitääkö siinä olla tavallaan osallisena johonkin yhdistykseen, joka ne paikat rahoittaa, eikä katsota hyvällä jos joku ulkopuolinen tulee sinne "loisimaan"?

Saa mennä. Maksaa ehkä 5-10 euroa.

Vierailija
74/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus on yksinäisten helvetti jota oikein hierotaan yksinäisten naamalle somessa, telkkarissa, radiossa, lehdissä jne.

Eihän tämä ole mitään jouluun verrattuna. Tykkään itse olla kotona puolison kanssa kahdestaan. Mökkikin on, mutta jos sää ei ole suotuisa, niin ei sinne viitsi hyttysien kanssa  lähteä elämään, pahimmillaan juhannuksena itikoden invaasio iihan rannassakin.

Vierailija
75/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen kännissä ärsyttävä ja jankkaan samoja asioita jokaiselle. Lopulta sammun ja lasken alleni. En ihmettele etten saa kutsuja.

Vierailija
76/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää vuosiin kutsuttu mutta ihan hyvä on näin. Keskikesän päivä se on siinä kuin muutkin. Ehkä ostan vähän jotain hyvää ruokaa ja nautin olostani ja menen ajoissa nukkumaan.

Vierailija
77/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen mihinkään kutsutuksi tulemista parhaani mukaan. 

Vierailija
78/92 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se niin saa mennä, että elämän mielekkyys riippuu siitä, kutsutaanko jonkunluokse pippaloihin. Ei meitäkään kukaan kutsu mihinkään, enkä edes ajattele sen olevan sitä, että ketään ei kiinnosta. Järjestämme kyllä jotain puuhaa, mutta muuten olemme kotona keskenämme. Sekin on ihan luksusta.

Vierailija
79/92 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kutsuttu. Ei kyllä huvittaisi mennäkään.

Vierailija
80/92 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole yhtä avuton kuin sä.

Milloin jos koskaan olet viimeksi ollut aloitteellinen missään? Kuulostat rasittavalta tyypiltä, joka ei anna itsestään mitään, odottaa vaan muilta valmista.

Tuskin sulla kavereita onkaan.