Muita joita ei ole kutsuttu juhannuksena yhtään minnekään?
Jokainen tuntemani on ilmoittanut tekevänsä jotain jonkun/joidenkin kanssa ja minä olen siis ihan yksin. Töihinkään en pääse, kun ne vuorot on varattu niille, jotka ne on tehnyt ennenkin.... eli Työnantajan suosikit. Jotenkin todella tympii kun kukaan ei ole kiinnostunut oikeasti seurastani. Sitten kyllä kun apua tarvitaan, niin viestejä ja puheluja ropisee.
N.49
Kommentit (92)
On ilman muuta ikävää, jos olisi toivonut kutsua, mutta ei sitä saanut. Ikävä juttu.
Itse en mitenkään lähtisi juhannuksen viettoon mihinkään porukoihin, jonkun kuppaselle mökille. Paljon ihmisiä, kirkuvia lapsia, säätämistä ja pakollista yhteissaunomista, jääkylmässä järvessä uimista, pienissä tiloissa nukkumista.
Tät pidetään ihan parhaana tapana viettää juhannusta....
Ei kiitos!
Miksi pitäisi saada kutsu? Olen ajatellut aina juhannuksen perhejuhlana, ja nyt kun lapset - luojan kiitos - ovat jo aikuisia, haluan todellakin viettää jussia rauhassa. Ostan valkoisia ruusuja maljakkoon ja vähän hyvää ruokaa. Käyn lähirannalla uimassa. Korkkaan pikkuisen skumpan. Keskikesän hetki - siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi saada kutsu? Olen ajatellut aina juhannuksen perhejuhlana, ja nyt kun lapset - luojan kiitos - ovat jo aikuisia, haluan todellakin viettää jussia rauhassa. Ostan valkoisia ruusuja maljakkoon ja vähän hyvää ruokaa. Käyn lähirannalla uimassa. Korkkaan pikkuisen skumpan. Keskikesän hetki - siinäpä se.
Miksi yhtään mitään juhlaa pitää kategorioida nimenomaan perhejuhlana? Ihan tyhmää.
Ei ole kutsuttu, enkä tiedä, haluaisinko mennä, vaikka jonnekin kutsuttaisiin. Viihdyn itsekseni.
Ei ole kutsuttu mutta en minäkään ole kutsunut ketään. Luulen kaikkien tuttuvien tietävän, että haluan olla juhannuksena ihan rauhassa, lepäillä, ulkoilla, lukea jne. Niin haluavat monet heistäkin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset ruusut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhtään mitään juhlaa pitää kategorioida nimenomaan perhejuhlana? Ihan tyhmää.
Ei tarvitse - puhuin omasta tunnemaailmastani, ja perheestä puhuin vain omassa kokemuksessani. Jos se on sinusta tyhmää, mene juhannustansseihin ja yhteiskokolle. On paljon ihmisiä joilla on tarve kokoontua tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kutsuttu. Ei ole ystäviä.
Varmaan ennen juhannusta tulee äidiltä säälikutsu.
äiti haluaisi oikeasti viettää aikaa kanssasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus on yksinäisten helvetti jota oikein hierotaan yksinäisten naamalle somessa, telkkarissa, radiossa, lehdissä jne.
Aloin miettimään kumpi on parempi, juhannus vai joulu.
Juhannus, koska kesäisin yksinäisyys korostuu muutenkin. Kaikilla on menoa ja ohjelmaa ja paljon tapahtumia mutta ei ketään kenen kanssa mennä. Kaikki nauttii kesästä.
Jouluna voi sentään hiljentyä ihan yksinäänkin.
Teltta ei paljon maksa, eikä leirintä alueen telttapaikka. Aina löytyy juttuseuraa jos ei itse erakko tuppisuu.
Olemme keski-ikäinen pariskunta ja ei meitä ole kutsuttu minnekään eikä meillä ole ketään jota/joita kutsua meille. Aikuinen lapsi ehkä tulee grillaamaan/syömään. Toinen lapsi on lomareissulla. Kaupunkijuhannus jo vähän tökkii mutta ei saatu aikaiseksi tehdä muutakaan. Onneksi on oma sauna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus on yksinäisten helvetti jota oikein hierotaan yksinäisten naamalle somessa, telkkarissa, radiossa, lehdissä jne.
ei siitä kannata välittää yhtään mitään, viettää vain normiviikonlopun
iHAN TAVALLINEN KESÄVIIKONLOPPU! jA KAUPUNKILOMAKIN ON KIVAA, VOI PYÖRÄILLÄ VAIKKA YLTYMPÄRI , TUTUSTUEN MILLAITA ON JA MITÄ KATUJA. ON RANNAT, PUISTOT, JOKTIN KAHVILAT-RAVINTOLATKIN AUKI. jA RAUHAAAAAAAA.
Ei oo kutsuttu minnekään, ei edes töihin 😄