Naisen löytäminen ilman Tinderiä?
Kaikki vapaat naiset tuntuvat ooevan Tinderissä. Mutta samalla tuntuu, ettei Tinderissä ole ketään, ainakin jos yhteydenottojen määrää katsoo. Vai onko se vaan niin, ettei sen ilmaisen profiilin kanssa voi kerta kaikkiaan edetä tykkäyksestä pidemmälle? Kertokaa kokeneemmat uudelle käyttäjälle.
Olen itse tykännyt joistain profiilista ja minun profiilillani on tusìnan verran tykkäyksiä. Mutta tykkääjien kuvat on sumennettuja, enkä pääse lähettämään viestejä. Tässäkö tää oli?
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kirjastoon tai kävelylle, naisia tulee vastaan jatkuvasti
Minun kirjastolla tai lenkkipoluilla ei naisia näy.
Outoa, täällä ei muita näykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta miestä auttaisi aivan suunnattomasti, jos ottaisivat naisten kanssa keskusteluun saman asenteen kuin miesten kanssa keskusteluun. Ihan normaalia keskustelua toisen ihmisen kanssa. Ei miehet toisten tuntemattomien miesten kanssa jutellessa mieti muna tutisten, että tuleekohan tästä nyt mitään, mitähän toi tyyppi ajattelee musta, no onko nyt tsäänssit tähän mieheen, nähdäänköhän me vielä, pitääkö tarjota, onko sopivaa flirttailla jne.
Tutustuminen on se avain sana, ei heti kylmiltään soidinkutsu. Soitimelle ehtii, kun tutustutaan ensin edes jotenkin.
Itse nimenomaan haluan tutustua siksi, että se toinen kiinnostaa "siinä mielessä". Siksihän se juttelu näissä asioissa aloitetaan, kun toinen kiinnostaa eri tavalla kuin muut, eikö?
Ymmärrettävää, mutta sitten sen toisen pitäisi kokea samalla lailla, ja jos hänellä ei ole ehtinyt kiinnostus herätä, niin mikä olisi hänen syynsä jatkaa juttelua? Osa miehistä tuntuu kuvittelevan, että naiselle riittää, että mies on kiinnostunut heidän ulkonäöstään, mutta eipä mene noin. Myös sen miehen pitäisi herättää naisen kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttavapiirissäni naiset ovat pitkälti joko lähteneet tinderistä tai eivät ole koskaan siellä olleetkaan.
Olen ymmärtänyt, että suhteellisen tervepäisen, sitoutumishaluisen-ja kykyisen miehen löytäminen sieltä on käytännössä mahdotonta.
Itse päätin jättää koettelemuksen väliin, koska olen se tavallinen, keski-ikäinen nainen. En mikään malli, en ikäistäni nuoremman näköinen, enkä rikaskaan. Ihan vaan tavallinen.
Tinderin omien tilastojen mukaan 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä menee samalle, noin 10% miesjoukolle. Samaan aikaan noin 50% miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä.
Ei siis mikään ihme, että naisten on vaikea saada tuohon 10% joukkoon kuuluvaa miestä sitoutumaan itse
Miesten kannattaisi lopettaa se kaikkien naisten okkealle swaippailu. Vääristää tilastoja turhaan ja vaikeuttaa molempien osapuolten pariutumista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät miltä mä
Vierailija kirjoitti:
Jos ventovieras mies hieroo tuttavuutta ilman että on kännissä tai aineissa, niin tuskin ainakaan ruma olet.
Niin ruma kuitenkin että ventovieraat miehet ovat katsoneet asiakseen tulla esim baarissa kertomaan että olen liian läski tai ruma tai mitä millonkin että mun kannattaisi olla baarissa. Nämä tapaukset nuorena ennen kuin tapasin mieheni.
Me istuttiin lennolla vierekkäin, mies auttoi mua matkalaukun kanssa ja alettiin jutella niitä näitä, tultiin hyvin juttuun, naurua riitti ja vaihdettiin yhteystiedot. Siitä se lähti, ei kumpikaan hullaantunut toisen ulkomuotoon aluksi. Mieskin on ihan tavallinen pulliainen, nykyään mielestäni komea ja seksikäs kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miesten svaippauskäytös ei tue väitettäsi.
Noin 50% miehistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä Tinderissä. Naiskäyttäjien osalta ei kuitenkaan ole havaittavissa vastaavaa tilannetta.
Tässä pääsi nyt unohtumaan, että miehen swaippaus oikealle ei tarkoita mitään. Miehethän ovat täällä palstallakin kertoneet, että matchien maksimoimiseksi swaippaavat kaikki naiset oikealle ja katsovat sitten kuvat ja profiilit tarkemmin, jos tulee match. Eli se, että miesten antavat tykkäykset "jakautuvat tasaisesti kaikille naisille" tarkoittaa vain sitä, että miehet eivät vielä swaippausvaiheessa valikoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä käynti on hyvin typerä show. Ainoa teatteriesitys jossa näyttelijä, eli se mies, joutuukin itse maksamaan kriittiselle katsojalle ja vastailemaan isoon tukkuun kuulustelu kysymyksiä.
Minusta se on oikein virkistävää puuhaa ja pinkka on sen verran kunnossa, että voin aivan hyvin tarjota treffeille lähtevälle naiselle lounaan, pullakahvit tai mitä nyt sitten keksitäänkin. Aika monta seulaa on jo siinä kohtaa läpäisty kumpikin, jos treffeille päädytään, joten ei näitä nyt ihan joka viikolle osu.
Juuri äsken tuli puhelimeen viesti, jossa nainen ilmoitti muutaman viikon viestinvaihdon jälkeen ja kun illalla piti ehkä tavata ekaa kertaa, että hänellä on nyt joku kiinnostavampi mies kiìkarissa. Eli ei niille treffeille saakka aina riitä paukut.
Vm-73
Minua alkoi viimeisillä t
Et vaikuta kovin tasapainoiselta. Eikä taida olla sosiaalinen kanssakäyminen muutenkaan ihan sun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ennen pariutuminen oli kyllä helpompaa. Pyörittiin siellä kaupungilla ja ihmiset tutustuivat toisiinsa livenä. Ujompikin kaveri sai tilaisuuden esitellä luonnettaan ja huumorintajuaan, kun niitä samoja ihmisiä näki joka viikonloppu. Seurustelukumppani otettiinkin usein siitä ns. kaverivyöhykkeeltä.
Tämä nykyinen systeemi ei oikein näytä täyttävän tarkoitustaan.
Joo muistan kyllä, että joskus lukioaikana oli aikaa "pyöriä kaupungilla", mutta ei ole koskaan, missään vaiheessa historiaa ollut sellaista, että aikuiset olisivat pystyneet kuluttamaan aikaansa vaan hengailemalla illasta toiseen kaupungilla ja kaduilla. Ihmisillä on työt, velvollisuudet, kodinhoito, läheisiä joille on annettava aikaa, jne. Eikä aikuisena useimmiten ihmisiä tuollainen kaupungilla notkuminen kiinnostakaan. Nuorena sitä tehtiin, kun ei ollut muutakaan paikkaa, missä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta miestä auttaisi aivan suunnattomasti, jos ottaisivat naisten kanssa keskusteluun saman asenteen kuin miesten kanssa keskusteluun. Ihan normaalia keskustelua toisen ihmisen kanssa. Ei miehet toisten tuntemattomien miesten kanssa jutellessa mieti muna tutisten, että tuleekohan tästä nyt mitään, mitähän toi tyyppi ajattelee musta, no onko nyt tsäänssit tähän mieheen, nähdäänköhän me vielä, pitääkö tarjota, onko sopivaa flirttailla jne.
Tutustuminen on se avain sana, ei heti kylmiltään soidinkutsu. Soitimelle ehtii, kun tutustutaan ensin edes jotenkin.
Mies miehelle keskustelu on turvallista koska siinä ei joudu pelkäämään metoota.
Jos naisille juttelee samalla tavalla kuin miehille, niin ei tarvitse pelätä silloinkaan.
Kuvitteletko, että treffeille mennään vasta, jos on jo vihjailtu seksistä, vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttavapiirissäni naiset ovat pitkälti joko lähteneet tinderistä tai eivät ole koskaan siellä olleetkaan.
Olen ymmärtänyt, että suhteellisen tervepäisen, sitoutumishaluisen-ja kykyisen miehen löytäminen sieltä on käytännössä mahdotonta.
Itse päätin jättää koettelemuksen väliin, koska olen se tavallinen, keski-ikäinen nainen. En mikään malli, en ikäistäni nuoremman näköinen, enkä rikaskaan. Ihan vaan tavallinen.
Sama havainto minulla. Olin tinderissä n. 3 päivää ja siinä ajassa huomasi millainen miesten kauhukuvasto sovellus on. Ei ole naisten vika, jos murto-osa tykkäyksistä menee samoille miehille.
Suuressa osassa miesten profiileita on negatiivissävytteinen kuvaus, jopa sovinistista, seksististä ja rasistista mukahauskaa läppää. Kuvissa on vihainen yrmeä ilme, epäsiisti, jopa hikinen tai känninen olemus. Kuvassa on joko rööki tai kalja, joku raato, sutattuja henkilöitä mukana, jopa naisia. Yli 40 v miehet eivät tiedä mitä haluavat ja haluavat lapsia ehkä joskus jne muuta pimeää settiä. Tuumasin että ei helv ja poistin sovelluksen. Miesten taso on luokaton. Jos tinderissä törmää selväpäiseen, asialliseen, kunnioittavaan, keskustelutaitoiseen, siistiin ja fiksuun mieheen joka on tämän päivän elämänmenossa kiinni eikä pelkän seksin perässä, voi laittaa saman tien loton vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Rupesin oikeasti miettimään, mistä mut löytäisi. Ei löytyisi tinderistä tai muustakaan. Mut löytyisi, jos tulisi livenä pussaamaan.
Aika HC vaatimus. Veikkaan, että 999/1000 johtaisi vähintään sakkorangaistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama havainto minulla. Olin tinderissä n. 3 päivää ja siinä ajassa huomasi millainen miesten kauhukuvasto sovellus on. Ei ole naisten vika, jos murto-osa tykkäyksistä menee samoille miehille.
Suuressa osassa miesten profiileita on negatiivissävytteinen kuvaus, jopa sovinistista, seksististä ja rasistista mukahauskaa läppää. Kuvissa on vihainen yrmeä ilme, epäsiisti, jopa hikinen tai känninen olemus. Ku
Unohtamatta pahimmillaan vuosikymmeniä vanhoja kuvia tai pikselimössökuvia. Tuli vastaan profiili, jossa miehellä oli kaljapäkin kartonkitötterö päässä. Ja profiili, jossa joka kuvassa irvistettiin rumasti ja röökiä pitelevässä kädessä oli kynsien alla ties mitä. Siis ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin omien tilastojen mukaan 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä menee samalle, noin 10% miesjoukolle. Samaan aikaan noin 50% miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä.
Ei siis mikään ihme, että naisten on vaikea saada tuohon 10% joukkoon kuuluvaa miestä sitoutumaan itseensä. Nuo miehethän kirjaimellisesti hukkuvat halu
52-vuotiaana ja 27v tyttären isänä en hae nuoria naisia vaan ikäisiäni. Katseenkestävä on toki jonkinlainen vähimmäisvaatimus, mutta siihen kategoriaan nyt menee varmaan puolet ikäisistäni naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä käynti on hyvin typerä show. Ainoa teatteriesitys jossa näyttelijä, eli se mies, joutuukin itse maksamaan kriittiselle katsojalle ja vastailemaan isoon tukkuun kuulustelu kysymyksiä.
Minusta se on oikein virkistävää puuhaa ja pinkka on sen verran kunnossa, että voin aivan hyvin tarjota treffeille lähtevälle naiselle lounaan, pullakahvit tai mitä nyt sitten keksitäänkin. Aika monta seulaa on jo siinä kohtaa läpäisty kumpikin, jos treffeille päädytään, joten ei näitä nyt ihan joka viikolle osu.
Juuri äsken tuli puhelimeen viesti, jossa nainen ilmoitti muutaman viikon viestinvaihdon jälkeen ja kun illalla piti ehkä tavata ekaa kertaa, että hänellä on nyt joku kiinnostavampi mies kiìkarissa. Eli ei niille treffeille saakka aina riitä paukut.
Vm-73
Upseerija herrasmies
@133 Tiedoksi, etten minä ainakaan ole koskaan harrastanut seksiä muuten kuin parisuhteessa ollessani. Eli irtopillu ei kiinnosta.
M52
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta miksi kukaan edes haluaisi lähestyä jotain lenkkeilijää, jonka on ehtinyt nähdä kahden sekunnin ajan?
Miksi ei? Ulkonäkö herättää kiinnostuksen useimmissa tapauksissa, kiinnostus taas voi johtaa sanoihin ja sanat jään murtamiseen. Ei se ulkonäöltään vastenmielinen ainakaan yhtään kiinnostavammaksi pariutumismielessä muutu, vaikka jotain juteltaisiin. Aika vaikeaksi menee jos ainoa formaatti pariutumiseen olisi entuudestaan syvä tunteminen.
Onhan tuossa tilanteessa jo muutenkin yhdistävä tekijä - se lenkkeily, sen kautta myös tieto, että toistakin kiinnostaa terveys edes jollain tasolla. En näe miten joku lenkillä moikkaaminen poikkeaa siitä, että joku tekee tikusta asiaa koirapuistossa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuressa osassa miesten profiileita on negatiivissävytteinen kuvaus, jopa sovinistista, seksististä ja rasistista mukahauskaa läppää. Kuvissa on vihainen yrmeä ilm
Juupa juu. Eiköhän valtaosa kumminkin ole ihan perustyyppejä jotka eivät kiinnosta siksi, kun ovat niitä hajuttomia ja mauttomia perustyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kaikki vapaat naiset tinderissä, siellähän on oikeita naisia todella vähän. Itse liikuskelen paljon kesäisin ulkona, käyn kahviloissa, museoissa, toreilla ja puutarhoissa, missään ei miehet juttele, paitsi jotkut ihan laitapuolen kulkijat saattaa kerjätä lanttia tai tupakkaa. Että onko miehet kaikki tinderissä? Räpläätte tinderiä, vaikka viereisessä pöydässä istuu sinkku nainen.
Jutellaan luonnossa, ei normaalisti puhuminen mitään häirintää ole ja sen näkee kyllä jos toista ei yhtään kiinnosta jutella.
Pitäisi olla niitä sinkkupinssejä tms. Jossain K-Marketeissa taisi olla sinkkukoreja, mutta ei siellä kaupassa koko ajan voi notkua sinkkukori kädessä.
02940 Espoo
Yksikään heteromies ei ota käteensä tuollaista sinkkukoria. Se nähtiin jo silloin, kun tuo sin
Eihän noita sinkkukoreja ollut kuin jossain isommissa kaupungeissa. Muu Suomi oli sitten ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääset juttelemaan heti kun mätsäät. Eli sinä ja nainen molemmat tykkäätte toisistanne. Ne sumennetut ovat sellaisia, joista sinä et ole tykännyt.
Naisilla noita sumennettuja tykkääjiä on helposti tuhansia.
Tinder on paskaa.
Ne sumennetut "tykkääjät" on pelkkää kusetusta ja tinderin tapa houkutella sua ostamaan maksullinen versio, nähdäksesi ketä siellä "sumennetun tykkääjän" takana on.
Kokeile vaikka, päivitä maksulliseen versioon ja katso, löytyykö sumennetun profiilin takaa joku, vai tuleeko "hups nyt jokin meni vikaan" tyylinen ilmoitus ja tykkäys katoaa 😆
Ainakin suurin osa niistä kun itse kun avaa Tinderin niin monesti ensimmäisenä näkyy joku thaikku tai muu 8000km päästä ja jos on tullut uusi tykkäys se on aina tuolta henkilöltä vaikka kuvat sumennettuja niin uusimman nimi näkyy ja sumennetusta kuvasta näkee vertaamalla että kyseessä sama henkilö jos ei ole vielä swaipannut ohi ensimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin töistä.
Some ei sytytä.
Kuormasta ei syödä! Suhde työkaverin kanssa pitäisi olla irtisanomisperuste. Niin paljon 9askaa olen joutunut selvittämään, kun työkaveripariskunnan rakkauteen tulee ryppyjä, että ei oo tosikaan.
T. Esihenkilö
Minun kirjastolla tai lenkkipoluilla ei naisia näy.