Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen löytäminen ilman Tinderiä?

Vierailija
15.06.2025 |

Kaikki vapaat naiset tuntuvat ooevan Tinderissä. Mutta samalla tuntuu, ettei Tinderissä ole ketään, ainakin jos yhteydenottojen määrää katsoo. Vai onko se vaan niin, ettei sen ilmaisen profiilin kanssa voi kerta kaikkiaan edetä tykkäyksestä pidemmälle? Kertokaa kokeneemmat uudelle käyttäjälle.

Olen itse tykännyt joistain profiilista ja minun profiilillani on tusìnan verran tykkäyksiä. Mutta tykkääjien kuvat on sumennettuja, enkä pääse lähettämään viestejä. Tässäkö tää oli? 

Kommentit (291)

Vierailija
1/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hämmastyin, miten paljon tuttuja Tinderistä löytyy.  Naapurin nainen, lasten luokkakavereiden äitejä useampi kappale, siskon kavereita, kaverin sisko, kavereidenexiä, menneitä ja nykyisiä työkavereita,... 

Hassuin oli ehkä tällä viikolla, kun työkokouksessa istuin erään naisen vieressä ja samana iltana löysin hänetTinderistä. Ai mikä isoveli...? 😎

Vierailija
2/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että miehellä on mitään mahkuja Tinderissä, jos käytössä on ilmaisprofiili. No ehkä, jos on joku Cruisen Tomppa. Mutta 5-kymppinen Ilkka Insinööri saa kyllä olla vailla pelkoavaisten häirinnästä. Olisihan se toki kiva olla kerrankin elämässään "Saletisti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset muualta kuin tinderistä, mutta se risoo välillä pahasti, kun ne naiset, jotka itseä kiinnostaisivat ulkonäön ja profiilin perusteella, eivät ole kiinnostuneita minusta ja päin vastoin. Vai voisiko se sammakko muuttua suutelemalla prinsessaksi?

Vierailija
4/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että miehellä on mitään mahkuja Tinderissä, jos käytössä on ilmaisprofiili. No ehkä, jos on joku Cruisen Tomppa. Mutta 5-kymppinen Ilkka Insinööri saa kyllä olla vailla pelkoavaisten häirinnästä. Olisihan se toki kiva olla kerrankin elämässään "Saletisti".

Yksi neliviisikymppinen työkaveri, peruspertti ulkonäöltään oli Tinderissä. Sanoi, että ainoat viestit, jotka miehenä sai naisilta, oli sellaisia, joissa tarjottiin seuraa maksua vastaan. Tyyliin 200e tunti. 

Vierailija
5/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenkin pitää maksaa vaikka on maksullinen tilaus, jotta näkyy missään.

Vierailija
6/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kirjastoon tai kävelylle, naisia tulee vastaan jatkuvasti 

Vierailija
7/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhoa itsetuntoasi Tinderillä.. tee niin kuin suurin osa nykymiehistä ja vähät välitä edes suomalaisten naisten olemassaolosta, eivät nekään välitä sinusta. Tee asioita joista pidät, harrasta.

Vierailija
8/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tapaa ihmisiä missään? Minä olen löytänyt seurustelukumppaneita tuttujen kautta, harrastuksista, matkoilta, opinnoista, töistä, ravintolasta ja kerran jopa lentokoneestakin.

Vierailija
9/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on oikeus olla rauhassa miehiltä. Naisen lähestyminen arjessa on metoo.

Vierailija
10/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on oikeus olla rauhassa miehiltä. Naisen lähestyminen arjessa on metoo.

Ja totuus on, että ilman väkivaltaa tai alkoholin vaikutusta yksikään mies ei ole kadulta vastaan tullutta tai kirjastosta ketään löytänyt.

Vierailija
11/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset juttelemaan heti kun mätsäät. Eli sinä ja nainen molemmat tykkäätte toisistanne. Ne sumennetut ovat sellaisia, joista sinä et ole tykännyt.

Naisilla noita sumennettuja tykkääjiä on helposti tuhansia. 

Tinder on paskaa. 

Vierailija
12/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja totuus on, että ilman väkivaltaa tai alkoholin vaikutusta yksikään mies ei ole kadulta vastaan tullutta tai kirjastosta ketään löytänyt.

Väkivalta auttaa löytämään parisuhteen? Nyt on vahvat harhat!

Vierailija
13/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee toki. Mutta mitä sitten? Vaikka ekstrovertti olenkin, niin varmaan vähän pitkään katsovat, jos alan tuosta vaan puheille vastaantulijoiden kanssa. Teininä asiat olivat mutkattomampia, kun suunnilleen kaikista tytöistä tiesi, ovatko vapaita tai varattuja. Minuakin on aikanaan tyttö lähestynyt kioskin kulmalla sanoen "Alakko nää mua?" Ymmärrettävästi näin ei voi tehdä "aikuisena", eikä 5-kymppisistä vastaantulijoista ei tiedä parisuhdestatusta, eikä vasenta nimetöntäkään aina pääse tarkastamaan.

M52

Vierailija
14/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sieltä tinderistä löytäisi naisen.tavismieskin, kun laskee riman alas. Niitä eronneita usean lapsen.40+ äitejä.on tinder täynnä. Mutta jos etsit lapsetonta ja normaalivartaloista perusnättiä ja fiksua naista, sä tuhlaat vain aikaasi. 

Yksinkertaisinta mennä vain baariin juomaan viinaa ja kokeiltava siellä onnea. 

Vierailija
15/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sieltä tinderistä löytäisi naisen.tavismieskin, kun laskee riman alas. Niitä eronneita usean lapsen.40+ äitejä.on tinder täynnä. Mutta jos etsit lapsetonta ja normaalivartaloista perusnättiä ja fiksua naista, sä tuhlaat vain aikaasi. 

Ei naisia ole enää baareissa juurikaan. Ja jos on, niin ne ovat tulleet sinne viettämään aikaa tyttöporukalla. Juttelemaan tulevat miehet koetaan häiritsevinä ja niistä valitetaan pokelle.

Vierailija
16/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole onnistunut löytämään kumppania tinderistä, tai Tinderin ulkopuolelta. 

M40

Vierailija
17/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhoa itsetuntoasi Tinderillä.. tee niin kuin suurin osa nykymiehistä ja vähät välitä edes suomalaisten naisten olemassaolosta, eivät nekään välitä sinusta. Tee asioita joista pidät, harrasta.

Entä jos sattuu pitämään naisista, läheisyydestä, kosketuksesta, yhteisestä ajanvietosta ja harrastuksista oman kumppanin kanssa? Puuttuu vain se kumppani eron jälkeen. Nyt eivät harrastukset kiinnosta pätkääkään, kun on niin yksinäinen ja surullinen olo. Parisuhteesta olen saanut virtaa elämään, nyt on virransäästötila päällä.

Vierailija
18/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tapaa ihmisiä missään? Minä olen löytänyt seurustelukumppaneita tuttujen kautta, harrastuksista, matkoilta, opinnoista, töistä, ravintolasta ja kerran jopa lentokoneestakin.

Ainoastaan töissä. Mustasukkaisen ja "hullun exän" jäljiltä kaveripiiri ja harrastukset kutistuivat olemattomiin. Välillä tulee olo, että tulisipa kuula ja tappaisi. Tai rekkaa omalla kaistalla. Tää elämä tais olla tässä.

Vierailija
19/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä on jotain vikaa jos naista ei löydä. Itse olen mies ja varmuudella oksetavan itsekeskeinen ja egoistinen liki sosiopaatti , lihava , todella möreääninen  karvainen piaru ......

Vierailija
20/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan etsi mielestäni kuuta taivaalta. Perusnättiä (sellaisia mielestäni on n. 50% naisista) ja normaalipainoista kyllä, mutta ikä voi olla viisissäkymmenissä ja lapsia olla useampikin, ihan kuten itsellänikin. Omat lapset tosin jo aikuisia ja naamakaan ei ole ihan seinästä revityn näköinen. Tai niin minulle on sanottu.