Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen löytäminen ilman Tinderiä?

Vierailija
15.06.2025 |

Kaikki vapaat naiset tuntuvat ooevan Tinderissä. Mutta samalla tuntuu, ettei Tinderissä ole ketään, ainakin jos yhteydenottojen määrää katsoo. Vai onko se vaan niin, ettei sen ilmaisen profiilin kanssa voi kerta kaikkiaan edetä tykkäyksestä pidemmälle? Kertokaa kokeneemmat uudelle käyttäjälle.

Olen itse tykännyt joistain profiilista ja minun profiilillani on tusìnan verran tykkäyksiä. Mutta tykkääjien kuvat on sumennettuja, enkä pääse lähettämään viestejä. Tässäkö tää oli? 

Kommentit (291)

Vierailija
281/291 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä väitteet muka ovat, että suomalaiset eivät juttele tuntemattomille? Minulle juttelevat tuntemattomat ihmiset tosi usein erilaisissa tilanteissa - niin naiset, miehet, mummot... nämä ovat sellaisia lyhyitä jutusteluja, lyhimmällään kahden lauseen mittaisia, tai sitten voivat kestää hiukan pitempään. Mutta en silti pitäisi tätä mitenkään hyvänä taktiikkana alkaa etsiä kumppania. Kyllä nämä lyhyet juttuhetket vieraiden kanssa jäävät vain sellaisiksi, lyhyiksi lauseidenvaihdoiksi.

Tätä toki kannattaa harrastaa sen vuoksi, että se madaltaa kynnystä aloittaa yleensä juttua tuntemattomien kanssa, niin on sitten helpompaa siellä Tinderissä, baarissa, harrastuksissa, illanvietoissa, yms. joissa sitten voi oikeasti syntyä sen verran pitkä keskustelu, että se alkaa edetä.

282/291 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin naisen lompakon s marketin lattialta ja puolikkaan tupakkaaskin :D jatketaan samaa etsintää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/291 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan missä päin Suomea ollaan kun puhutaan tuosta kevyestä jutustelusta tuntemattomien kanssa. Pk-seudulla se ei ainakaan ole tapana, poikkeuksia tietysti aina on. Sitten kun menee vaikka Itä-Suomeen niin johan ihmiset höpöttelee.

Vierailija
284/291 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Työpaikalla

- Työväenopistojen ym kurssit

- Baarit

- Laivaristeilyt

- Ulkomaanmatkat ylipäänsä

- Pitkän matkan junat tai linja-autot

- Kylpylät

- Työmatkat, komennusmatkat, hotellien yökerhot

Vierailija
285/291 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan missä päin Suomea ollaan kun puhutaan tuosta kevyestä jutustelusta tuntemattomien kanssa. Pk-seudulla se ei ainakaan ole tapana, poikkeuksia tietysti aina on. Sitten kun menee vaikka Itä-Suomeen niin johan ihmiset höpöttelee.

Olen tuo, joka kertoi että tuntemattomat juttelevat paljonkin, ja asun nimenomaan Helsingissä. Eli kyllä pääkaupunkiseudullakin jutellaan.

Vierailija
286/291 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin poikkeuksia on, ei todellakaan ole tyypillistä että pk-seutulaiset rupattelevat tuntemattomille kaupoissa ja kaduilla. Ehkä yllä oleva on vain niin poikkeuksellisen lähestyttävä että kaikki haluaa jutella.

Vierailija
287/291 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pkseutulaisilla on jotain pahasti päässä vialla. Suhtautuvat todella vihamielisesti toisiin ihmisiin.

Vierailija
288/291 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin poikkeuksia on, ei todellakaan ole tyypillistä että pk-seutulaiset rupattelevat tuntemattomille kaupoissa ja kaduilla. Ehkä yllä oleva on vain niin poikkeuksellisen lähestyttävä että kaikki haluaa jutella.

Ei kaupoissa ja kaduilla, vaan esim. bussipysäkillä, museossa, uimahallissa, tapahtumissa, leikkipuistossa (jos on lasten kanssa). Mutta voihan olla, että on sitten tapauskohtaista, kenelle jutellaan ja kenelle ei, siitä en tiedä.

Vierailija
289/291 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmoskehän sisäpuolella minäkin olen koko elämäni asunut.

T. Höpöttäjä M52

Vierailija
290/291 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö seuraa hakevaa naista juhannusaattona? Espoo kuulolla.

Vierailija
291/291 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Itä-Suomesta, asun pääkaupunkiseudulla. Pääkaupunkiseudulla minulle tullaan juttelemaan vain, jos joku on eksynyt ja etsii oikeaa paikkaa. Viimeksi eilen. Itä-Suomessa käydessäni en meinaa saada Prismassa liha- ja kalatiskillä asiaa hoidettua ilman small talkia siinä sivussa. Siellä pidetään epäkohteliaana ja ylpeänä nirppanokkana, jos et pysty juttelemaan tuntemattomille ihan milloin tahansa ja missä tahansa (ja selvin päin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi