Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen löytäminen ilman Tinderiä?

Vierailija
15.06.2025 |

Kaikki vapaat naiset tuntuvat ooevan Tinderissä. Mutta samalla tuntuu, ettei Tinderissä ole ketään, ainakin jos yhteydenottojen määrää katsoo. Vai onko se vaan niin, ettei sen ilmaisen profiilin kanssa voi kerta kaikkiaan edetä tykkäyksestä pidemmälle? Kertokaa kokeneemmat uudelle käyttäjälle.

Olen itse tykännyt joistain profiilista ja minun profiilillani on tusìnan verran tykkäyksiä. Mutta tykkääjien kuvat on sumennettuja, enkä pääse lähettämään viestejä. Tässäkö tää oli? 

Kommentit (291)

Vierailija
121/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuttavapiirissäni naiset ovat pitkälti joko lähteneet tinderistä tai eivät ole koskaan siellä olleetkaan. 

Olen ymmärtänyt, että suhteellisen tervepäisen, sitoutumishaluisen-ja kykyisen miehen löytäminen sieltä on käytännössä mahdotonta. 

Itse päätin jättää koettelemuksen väliin, koska olen se tavallinen, keski-ikäinen nainen. En mikään malli, en ikäistäni nuoremman näköinen, enkä rikaskaan. Ihan vaan tavallinen. 

Tinderin omien tilastojen mukaan 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä menee samalle, noin 10% miesjoukolle. Samaan aikaan noin 50% miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä. 

Ei siis mikään ihme, että naisten on vaikea saada tuohon 10% joukkoon kuuluvaa miestä sitoutumaan itseensä. Nuo miehethän kirjaimellisesti hukkuvat halukkaisiin naisiin! Samaan aikaan Tinderissä on valtava massa vapaita miehiä, joita naiset eivät vaan yksinkertaisesti halua. 

Hankala tilanne: lähes kaikki tinderin naiset jahtaa niitä samoja muutamia miehiä. On ilmiselvää, että tuossa tilanteessa monelle tulee paha mieli. 

Vierailija
122/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut esim bussipysäkillä, kun sama nainen tulee usein samalta kotipysäkiltä kyytiin. Vaan eipä se small talk muutaman pysäkinvälin matkalla ole mihinkään johtanut.

Vm-73

Minun kohdallani tupakan pummiminen bussipysäkillä johti nyt jo melkein 30 vuotta kestäneeseen avioliittoon. Oltiin kyllä teinejä silloin. 

Siihen aikaan se lähestyminen oli pakko tehdä jossain ihan livenä. Ajat olivat hyvin toiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tapaa ihmisiä missään? Minä olen löytänyt seurustelukumppaneita tuttujen kautta, harrastuksista, matkoilta, opinnoista, töistä, ravintolasta ja kerran jopa lentokoneestakin.

Mikset ole edennyt parisuhteeseen? Itsestäni olisi tosi rasittavaa aina vain tutustua ja seurustella uusien ja uusien ihmisten kanssa, jos mitään ei kehity. Mitä iloa siinä on? Etkö oikeasti käy töissä, kun moiseen on aikaa?

Vierailija
124/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tuttavapiirissäni naiset ovat pitkälti joko lähteneet tinderistä tai eivät ole koskaan siellä olleetkaan. 

Olen ymmärtänyt, että suhteellisen tervepäisen, sitoutumishaluisen-ja kykyisen miehen löytäminen sieltä on käytännössä mahdotonta. 

Itse päätin jättää koettelemuksen väliin, koska olen se tavallinen, keski-ikäinen nainen. En mikään malli, en ikäistäni nuoremman näköinen, enkä rikaskaan. Ihan vaan tavallinen. 

Tinderin omien tilastojen mukaan 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä menee samalle, noin 10% miesjoukolle. Samaan aikaan noin 50% miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä. 

Ei siis mikään ihme, että naisten on vaikea saada tuohon 10% joukkoon kuuluvaa miestä sitoutumaan itseensä. Nuo miehethän kirjaimellisesti hukkuvat halukkaisiin naisiin! Samaan aikaan Tinderissä on valtava massa vapaita miehiä, joita naiset eivät vaan yksinkertaisesti halua. 

Hankala tilanne: lähes kaikki tinderin naiset jahtaa niitä samoja muutamia miehiä. On ilmiselvää, että tuossa tilanteessa monelle tulee paha mieli. 

Ihmiset eroavat lopulta aika vähän eläimistä. Eläimilläkin vain pieni joukko alfauroksia pääsee astumaan naaraat.

Vierailija
125/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis mikään ihme, että naisten on vaikea saada tuohon 10% joukkoon kuuluvaa miestä sitoutumaan itseensä. Nuo miehethän kirjaimellisesti hukkuvat halukkaisiin naisiin! Samaan aikaan Tinderissä on valta

Sama tilannehan se on naisten kohdalla. Suurin osa miehistä haluaa ne samat naiset, eli nuoret ja kauniit. 

Tämä nykyinen virtuaalinen pariutuminen ei suosi tavallisia pulliaisia. 

Vierailija
126/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis mikään ihme, että naisten on vaikea saada tuohon 10% joukkoon kuuluvaa miestä sitoutumaan itseensä. Nuo miehethän kirjaimellisesti hukkuvat halu

Sama tilannehan se on naisten kohdalla. Suurin osa miehistä haluaa ne samat naiset, eli nuoret ja kauniit. 

Tämä nykyinen virtuaalinen pariutuminen ei suosi tavallisia pulliaisia. 

Miehet yleensä tiedostavat, että eivät saa nuorta ja kaunista, tai välttämättä ylipäätään ketään. Siksi pääosa miehistä swaippaa oikealle kaikki naisten profiilit.

Vierailija
127/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikilla tutuillani on rumat vaimot. Kuitenkin jälkeläisiä, juttukaveri ja s%ksiä. Pätee myös setiin, enoihin ja serkkupoikiin. Fiksuja miehiä.

M1976

Vierailija
128/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis mikään ihme, että naisten on vaikea saada tuohon 10% joukkoon kuuluvaa miestä sitoutumaan itseensä. Nuo miehethän kirjaimellisesti hukkuvat halu

Tämä nykyinen virtuaalinen pariutuminen ei suosi tavallisia pulliaisia

Miesten svaippauskäytös ei tue väitettäsi.

Noin 50% miehistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä Tinderissä. Naiskäyttäjien osalta ei kuitenkaan ole havaittavissa vastaavaa tilannetta.

Vierailija
129/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä käynti on hyvin typerä show. Ainoa teatteriesitys jossa näyttelijä, eli se mies, joutuukin itse maksamaan kriittiselle katsojalle ja vastailemaan isoon tukkuun kuulustelu kysymyksiä.

Minusta se on oikein virkistävää puuhaa ja pinkka on sen verran kunnossa, että voin aivan hyvin tarjota treffeille lähtevälle naiselle lounaan, pullakahvit tai mitä nyt sitten keksitäänkin. Aika monta seulaa on jo siinä kohtaa läpäisty kumpikin, jos treffeille päädytään, joten ei näitä nyt ihan joka viikolle osu.

Juuri äsken tuli puhelimeen viesti, jossa nainen ilmoitti muutaman viikon viestinvaihdon jälkeen ja kun illalla piti ehkä tavata ekaa kertaa, että hänellä on nyt joku kiinnostavampi mies kiìkarissa. Eli ei niille treffeille saakka aina riitä paukut.

Vm-73

Minua alkoi viimeisillä treffeillä naurattamaan ihan hirveesti kun ajattelin että tässä nyt vedetään taas jotain liveshowta ja koitan miellyttää naista. En jaksanut enää keskittyä siihen esitykseen sen jälkeen kun ajattelin että olen vetänyt näitä vastaavia showta elämäni aikana varmaan 50 kertaa. Petti ihan totaalisesti pokka sitä asiaa ajatellessa ja piti lopulta poistua takaviistoon pienen selittelyn kera.

t: edellisen kirjoittanut.

Vierailija
130/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
131/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011300463.html  

Eikun sinkkusaunaan!

Siinä onkin heti ensimmäisistä sekunneista lähtien nähtävissä, minkälaiset sinkut noihin tapahtumiin hakeutuvat.

Vierailija
132/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011300463.html  

Eikun sinkkusaunaan!

Jos noi kuvissa näkyvät henkilöt edustavat sitä miltä tapahtuman sinkut näyttävät, niin kiitos ei 

Vierailija
133/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis mikään ihme, että naisten on vaikea saada tuohon 10% joukkoon kuuluvaa miestä sitoutumaan itse

Niin, miehet kyllä pistävät tykkäykset kaikille naisille, myös niille joiden kanssa eivät halua seurustella. Eli seksi kelpaisi rumaltakin, mutta parisuhteeseen tämä nainen ei kelpaa. 

Vierailija
134/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin töistä.

Some ei sytytä.

Vierailija
135/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis mikään ihme, että naisten on vaikea saada tuohon 10% joukkoon kuuluvaa miestä sitoutumaan itse

Ja sitten mies on pettynyt, kun nämä rumat naiset tykkäävät hänestä ja haluavat tutustua...

Kuinka paljon pahaa mieltä kaikilta säästyisikään, jos miehet laittaisivat tykkäyksiä vain niille naisille, joihin oikeasti haluavat tutustua. 

Vierailija
136/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis mikään ihme, että naisten on vaikea saada t

Niin, miehet kyllä pistävät tykkäykset kaikille naisille, myös niille joiden kanssa eivät halua seurustella. Eli seksi kelpaisi rumaltakin, mutta parisuhteeseen tämä nainen ei kelpaa. 

Niin. 50% Tinderin mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä. Tämä sama logiikka ei päde tinderin naiskäyttäjiin. 

Vierailija
137/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis mikään ihme, että naisten on vaikea saada t

Ja sitten mies on pettynyt, kun nämä rumat naiset tykkäävät hänestä ja haluavat tutustua...

Kuinka paljon pahaa mieltä kaikilta säästyisikään, jos miehet laittaisivat tykkäyksiä vain niille naisille, joihin oikeasti haluavat tutustua.

Valtaosa naisten antamista tykkäyksistä kasautuu pienelle, n. 10% joukolle mieskäyttäjiä. En usko että ainakaan noita 10% miehiä haittaa tippaakaan, vaikka rumatkin naiset antavat heille tykkäyksiä. He vain svaippaavat ne rumat vasemmalle, ja viestittelevät kauniiden kanssa. 

Ja toisaalta, 50% miehistä ei saa tykkäyksiä ollenkaan, ei rumilta eikä kauniilta. 

Vierailija
138/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pariutuminen oli kyllä helpompaa. Pyörittiin siellä kaupungilla ja ihmiset tutustuivat toisiinsa livenä. Ujompikin kaveri sai tilaisuuden esitellä luonnettaan ja huumorintajuaan, kun niitä samoja ihmisiä näki joka viikonloppu. Seurustelukumppani otettiinkin usein siitä ns. kaverivyöhykkeeltä. 

Tämä nykyinen systeemi ei oikein näytä täyttävän tarkoitustaan. 

Vierailija
139/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kuntosalille, siellä on helppo tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Ole kuitenkin korrekti siellä kuntosalilla ja jos mieleinen löytyy etene hitaasti tunnustellen. 

Vierailija
140/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kaikki vapaat naiset tinderissä, siellähän on oikeita naisia todella vähän. Itse liikuskelen paljon kesäisin ulkona, käyn kahviloissa, museoissa, toreilla ja puutarhoissa, missään ei miehet juttele, paitsi jotkut ihan laitapuolen kulkijat saattaa kerjätä lanttia tai tupakkaa. Että onko miehet kaikki tinderissä? Räpläätte tinderiä, vaikka viereisessä pöydässä istuu sinkku nainen. 

Jutellaan luonnossa, ei normaalisti puhuminen mitään häirintää ole ja sen näkee kyllä jos toista ei yhtään kiinnosta jutella.

Pitäisi olla niitä sinkkupinssejä tms. Jossain K-Marketeissa taisi olla sinkkukoreja, mutta ei siellä kaupassa koko ajan voi notkua sinkkukori kädessä.

02940 Espoo

Tämäpä juuri, olen jo odottanut milloin joku firma toteuttaisi tämän idean, joku pinssi tai vastaava pieni merkki takkiin. Olisi mielenkiintoista nähdä että tulisiko livenä lähestymisiä.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä